In order to bring you the best possible user experience, this site uses Javascript. If you are seeing this message, it is likely that the Javascript option in your browser is disabled. For optimal viewing of this site, please ensure that Javascript is enabled for your browser.

עזרה בכניסה לחשבונך

שאלות ותשובות

  • קיבלתי מעטפית בסניף, עם סיסמה זמנית. מה עליי לעשות?
  • הסיסמא הזמנית שקיבלת בסניף תקפה למשך 30 יום בלבד מרגע קבלת המעטפית. היכנס לחשבונך באתר, הקלד את הסיסמא הזמנית אשר מופיעה במעטפית. לאחר מכן תתבקש לבחור סיסמא חדשה. לשימושך, הנחיות אבטחת מידע לבחירת סיסמא>>. זיהוי המשתמש והשדה המזהה, מופיעים ב"פרטי הזדהות" בראש התדפיס שקיבלת בסניף.

 

  • בכניסה הראשונית הופיעה הודעה כי המנוי חסום. מה הסיבה לכך?
  • יתכן ולא נעשה שימוש בסיסמה הראשונית במהלך 30 הימים הראשונים מאז קבלת המעטפית עם הסיסמא. על מנת לשחרר את המנוי, צור קשר עם מוקד תמיכה טכנית בטלפון>>

 

  • שכחתי את "זיהוי המשתמש" מה עלי לעשות?
  • באפשרותך לחדש "זיהוי משתמש" משתמש בקישור זה>>.
    שים לב כי עליך להיות בעל כרטיס לאומי קארד על מנת לחדש "זיהוי משתמש" באתר. במידה ואין ברשותך כרטיס לאומי קארד, עליך לפנות לסניפך.
    לידיעתך, באפשרותך להגדיר "זיהוי משתמש" לבחירתך בקישור זה>>
    באתר לאומי >> תפריט my לאומי>> בחר ב"החלפת זיהוי משתמש".

 

  • כיצד ניתן לשחזר "סיסמה" לאתר" - המאובטח?
  • באפשרותך לשחזר סיסמה שחזר סיסמה בקישור זה>>.
    שים לב כי עליך להיות בעל כרטיס לאומי קארד על מנת לחדש "סיסמה" באתר. במידה ואין ברשותך כרטיס לאומי קארד, פנה למוקד התמיכה הטכנית לאיפוס סיסמה בטלפון:03-9544244. לידיעתך, באפשרותך להגדיר "סיסמה" לבחירתך בקישור זה>> או בחשבונך באתר לאומי>> תפריט My לאומי>> בחר ב"סיסמה והגדרות">> בחר באפשרות "שינוי סיסמה". 

  

  • קיבלתי הודעת שגיאה במהלך הכניסה לחשבוני. למה הכוונה?

             אחד או יותר מפרטי ההזדהות שמסרת שגויים.

             בדוק שנית שפרטי ההזדהות שהקלדת נכונים.

             אם אתה משתמש חדש: זיהוי המשתמש והשדה המזהה מופיעים בתדפיס שקיבלת בסניף, ב"פרטי

             הזדהות" בראש התדפיס.

             הסיסמה הזמנית כתובה במעטפית.

 

 

  •    
  • המנוי חסום
  • הודעה זו מתקבלת כאשר הוקלדו פרטי הזדהות שגויים יותר מ-5 פעמים.
  • על מנת לשחרר חסימה, ניתן להקליק על הלינק "שכחת/ נחסמת" . שים לב כי עליך להיות בעל כרטיס לאומי קארד על מנת לשחרר חסימה באתר.
  • לחילופין, באפשרותך להתקשר למוקד תמיכה טכנית בטלפון: 03-9544244.
  • לתשומת לבך: במידה ויש לך הרשאות לביצוע העברות לחשבונות צד ג', יהיה עליך לחדשן בנפרד בתום התהליך, באמצעות פנייה למוקד התמיכה.

 

  • אין אפשרות לספק את השירות
  • פתח את תפריט 'כלים' (Tools)
  • בחר ב'אפשרויות אינטרנט' (Internet Options)
  • בחר בחוצץ 'מתקדם' (Advanced) באפשרות 'אבטחה' (Security)
  • בדוק אם האפשרות 'Use SSL 3.0' מסומנת.
  • אם האפשרות לא מסומנת, סמן אותה ורענן את הדפדפן.
  • במידה וקיבלת את ההודעה שוב, צור קשר עם התמיכה הטכנית בטלפון 03-9544244.

 

  • תוקף הסיסמה שלי עומד לפוג
  • שים לב כי מתקרב מועד פקיעת תוקף הסיסמה. באפשרותך להמתין עד שתידרש לשנות את הסיסמה, או לשנותה בהזדמנות זו, לאחר כניסתך למערכת. לאחר אישור ההודעה ניתן יהיה לגלוש באתר כרגיל. לאחר הכניסה למערכת, תוכל לשנות את סיסמתך לפי ההנחיות הבאות:
  • בחר ב' My לאומי' הנמצא בסרגל הכלים העליון של המסך.
  • בתפריט הימני של המסך, בחר ב'סיסמה והגדרות' (תחת כותרת 'הגדרות והעדפות אישיות).
  • בחר ב'שינוי סיסמה' מבין האפשרויות המוצעות.

 

  • הסיסמה שהוקלדה הייתה בשימוש בעבר
  • הודעה זו מתקבלת כאשר נבחרה סיסמה זהה לאחת מחמשת הסיסמאות האחרונות עמן התחברת למערכת.
  • הקפד להזין סיסמה חדשה, השונה מסיסמאות עמן התחברת בעבר.

לשימושך הנחיות בקביעת סיסמא

  • שדה אימות הסיסמה אינו זהה לסיסמה החדשה: הודעה זו מתקבלת כאשר הוקלדו סיסמאות שונות בשדות 'סיסמה חדשה' ו'אישור סיסמה'.
  • הקפד להזין סיסמאות זהות בשדות 'סיסמה חדשה' ו'אימות סיסמה'.
  • הנחיות לבחירת סיסמה חוקית:
  • על הסיסמה החדשה להיות מורכבת מ-6-12 תווים.
  • ששת התווים הראשונים חייבים להיות מורכבים מאותיות לועזיות וספרות. לא ניתן לכלול סימנים שאינם אותיות לועזיות או ספרות, כגון: %, $, * וכדומה.
  • לא ניתן לכלול רצף של ספרות או אותיות שהן זהות, עוקבות או סמוכות על המקלדת.
  • דוגמא לסיסמה לא תקינה: ABC123
  • דוגמא לסיסמה תקינה: DEMO15
  • הנחיות אלה נדרשות כדי להגן על פרטיותך.
    לפרטים נוספים אודות הנחיות אבטחת מידע לקביעת סיסמא לחץ כאן.