DCSIMG כיצד ניתן לקבל שירות בלאומי Call? - בנק לאומי
מעבר לדף הבית (מקש קיצור 1) מעבר לתפריט פעולות (מקש קיצור 2) מעבר לסרגל נווט תחתון (מקש קיצור 3) מעבר למפת האתר (מקש קיצור 4) מעבר לצור קשר (מקש קיצור 5) מעבר לנגישות (מקש קיצור 0)

לאומי Call

כיצד ניתן לקבל שירות בלאומי Call?

  • התקשר *לאומי או 5522* (לעץ המענה הקולי לעץ המענה הקולי)
  • במענה הקולי ניתן להזדהות באמצעות סיסמה קולית / קוד סודי. במידה ואין ברשותך סיסמה קולית / קוד סודי, הקש מספר תעודת זהות ולאחר מכן # (סולמית)
  • בחר באפשרות הרצויה לפי התפריט המושמע
  • בסיום מתן השירות ע"י בנקאי, במידה ואין ברשותך סיסמה קולית / קוד סודי, הבנקאי יעביר אותך למענה הקולי לטובת יצירת סיסמה קולית / קוד סודי אשר ישמשו אותך בהתקשרויות הבאות. שירות סיסמה קולית הינו שירות מתקדם וחדשני המאפשר הזדהות מאובטחת. המערכת מזהה עפ"י קולך ולכן אין צורך להקיש פרטים או לזכור קוד סודי, ההזדהות הינה קצרה, ידידותית, ובאמצעותה ניתן לקבל מידע ולבצע פעולות ע"י המענה הקולי 24 שעות ביממה

 

מוקד לאומי Call זמין עבורך!

למידע על שעות פעילות המוקד >>