הלשכה לפניות הציבור לשירותך!

 

ניתן לפנות ללשכה לפניות הציבור באחת מהדרכים הבאות: 

 

* לתשומת לבכם, במהלך חג הסוכות וימי חול המועד, 16-21.10.2016, הלשכה לפניות הציבור תהיה סגורה. למקרים דחופים יש לפנות לסניפכם.

 

 

בפניה ללשכה לפניות הציבור של לאומי, אם הפנייה קשורה לפעילות בחשבונכם, נא צרפו לפנייה את מספר החשבון, מספר הסניף בו מתנהל חשבונכם ומספר תעודת הזהות שלכם.

 

לתשומת לבכם, לא ניתן למסור הוראות לביצוע פעולות בחשבון באמצעות הלשכה לפניות הציבור.

לשם כך יש לפנות למוקד לאומי Call בטלפון  5522* מכל טלפון, או 03-9544555 

 

 

אנחנו כאן בשבילכם בכל בעיה, שאלה או בקשה!

כבנק המעמיד את השירות ללקוח בראש סדר העדיפויות שלו, לאומי פועל כל העת לשיפור השירות. הלשכה לפניות הציבור הפועלת במסגרת לאומי היא הגוף האחראי לפניות הציבור.

 

הלשכה מטפלת בפניות של לקוחות הבנק בכל נושא הקשור ליחסים שבין הלקוח לבנק. בכל בעיה שבה נתקלת, בכל בקשה, תלונה, הצעה לשיפור או סתם מילת תודה, אנחנו כאן בשבילך.

 

כיצד מתבצע הטיפול בפנייתכם

עם קבלת הפנייה תאשר הלשכה את קבלתה, תברר את פרטיה ותשלים את הבדיקה מול יחידה מקצועית בהנהלת הסניף. במידת הצורך תפנה הלשכה לייעוץ משפטי, ולאחר קבלת חוות דעת משפטית תשלח תשובה אליך, הלקוח. לידיעתכם, אם התשובה שקיבלתם אינה מספקת אותכם, זכותכם לערער בפני נציב פניות הציבור.

 

כיצד לפנות

בכל פנייה אנא ציינו את הגורם האחראי ואת השתלשלות האירוע כדי לאפשר לנו לקצר את הליך הטיפול.  

אם ברצונכם לקבל תשובה אישית, אנא ציינו את שמכם המלא ואת אופן ההתקשרות הרצוי לכם - טלפון , דואר אלקטרוני או כתובת למשלוח דואר. לידיעתכם, הפרטים שתעבירו מוצפנים ומאובטחים.

 

הלשכה לפניות הציבור מפיקה לקחים מדרך הטיפול בלקוחות, ועל כך הנהלת הבנק מודה מראש לפונים אליה.

 

"מידע על הטיפול בפניות הציבור לתקופה שבין יולי - דצמבר 2015" "מידע על הטיפול בפניות הציבור לתקופה שבין יולי- דצמבר 2015"

 

*
*
* שדות חובה
ביטול
שלח