DCSIMG
מעבר לדף הבית (מקש קיצור 1) מעבר לתפריט פעולות (מקש קיצור 2) מעבר לסרגל נווט תחתון (מקש קיצור 3) מעבר למפת האתר (מקש קיצור 4) מעבר לצור קשר (מקש קיצור 5) מעבר לנגישות (מקש קיצור 0)

נגישות בלאומי

לאומי משקיע רבות בהנגשת שירותיו
 

הצהרת נגישות

אנו בלאומי רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל הלקוחות ובשיפור השירות הניתן ללקוחות עם מוגבלות. לשם כך אנו פועלים רבות כדי לאפשר ללקוחות עם מוגבלות נגישות מלאה לנכסי הארגון ולשירותי הבנק השונים, הן בסניפים והן בערוצים הישירים והדיגיטליים דוגמת שירותי אינטרנט והמכשירים האוטומאטיים.

התאמות אלו נעשות תוך עמידה בדיני הנגישות ואף מעבר לכך, ובשיתוף פעולה הדוק עם יועצי נגישות וגורמים מקצועיים מתוך מטרה להעניק ללקוחותינו שירות נגיש וחווית לקוח מיטבית.

 

 

יצירת קשר בנושאי נגישות

בכל בקשה, תלונה, הצעה לשיפור או סתם מילת תודה, אנחנו כאן בשבילך.

 

בלאומי מונו שני רכזי נגישות שתפקידם להוביל ולרכז את פעילות הנגישות בבנק ולשמש כתובת לכל פנייה בנושא:

1) מר מאיר רוט – רכז נגישות מבנים, תשתיות וסביבה, פקס: 077-8956201.

2) גב' פרלה אהרון – רכזת נגישות השירות,  פקס: 077-8952383.


דוא"ל לפניות בנושא נגישות בלבד ניתן להפנות לכתובת הבאה: Negishut.Leumi@BankLeumi.co.il

בפנייה נא ציין פרטים ליצירת קשר - פרטי הסניף ו/או השירות הרלוונטי וכן כל מידע העשוי לקצר את הליך הטיפול. 

 

 

לנוחיותך, ריכזנו את ההתאמות הקיימות בלאומי בהתאם לאופי המוגבלות:

ראייה שמיעה או דיבור מוטוריקה/כיסא גלגלים לאומי באינטרנט הטבות ללקוחות עם מוגבלויות
 

מידע נוסף