DCSIMG

 לאומי 5522* 

 לאומי 5522* 

חידוש סיסמה לאינטרנט באמצעות סיסמה קולית

הקול שלכם קובע!

שכחתם את סיסמת הכניסה לחשבונכם באינטרנט? הסיסמה שלכם נחסמה?

לאומי דיגיטל מעמיד לרשותכם שירות מתקדם נוסף, המאפשר לכם לחדש את הסיסמה על ידי הזדהות קולית באמצעות הטלפון באופן עצמאי, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

 

איך זה עובד?

המערכת מזהה את טביעת הקול הייחודית שלכם ומספקת לכם סיסמת אינטרנט חדשה.

 

יתרונות השירות

  • נוחות: חידוש סיסמת האינטרנט נעשה באופן עצמאי ובתהליך פשוט וידידותי
  • זמינות: השירות זמין עבורכם באמצעות הטלפון 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע
  • אבטחה: השימוש בסיסמה קולית המבוססת על טביעת הקול הייחודית שלכם מהווה רובד זיהוי חדשני המשפר את אבטחת הגלישה עבורכם באתר הבנק.

 

כדי ליהנות מהשירות, הנכם מוזמנים לבצע תהליך חד פעמי של הקלטת הסיסמה הקולית:

  • התקשרו למוקד התמיכה:
    תמיכת אינטרנט בטל' 03-9544333
    תמיכה ללקוחות Premium ו-Private Banking בטל' 03-9544888
    תמיכה ללאומי טרייד בטל' 03-9544855

    שעות הפעילות של מוקדי התמיכה

  • לאחר שתעברו תהליך זיהוי על ידי נציג התמיכה, תופנו למענה הקולי לצורך יצירת סיסמה קולית: הקלטת פרטי זיהוי שנאמרו בקולכם ושמירתם במערכת.

 

כעת תוכלו לחדש את סיסמת האינטרנט באמצעות הסיסמה הקולית באופן הבא:

  • התקשרו למוקד תמיכת האינטרנט
  • בחרו בתפריט ב"שחרור חסימה וקבלת סיסמא חדשה לגלישה ישירה"
  • אמרו בקול את הסיסמה הקולית
  • המערכת תספק לכם סיסמת אינטרנט זמנית, אותה תתבקשו להחליף עם כניסתכם לחשבון.

 

מעוניינים בשירותים נוספים בטלפון?

למידע מורחב על מוקד לאומי Call והשירותים הניתנים בו