DCSIMG

 כניסה מהירה יותר לחשבונך 

 כניסה מהירה יותר לחשבונך 

שאלות ותשובות

  • מה ההבדל בין הכניסה הישנה לכניסה החדשה לחשבון?
  • הכניסה החדשה מאפשרת לך להיכנס לחשבונך באמצעות שני שדות בלבד:
    זיהוי משתמש וסיסמה. השדה השלישי שהיה קיים בכניסה הישנה לחשבון  - "שדה מזהה" - מבוטל.

 

  • איפה אוכל לראות את השינוי?
  • במסך הכניסה לחשבונך באתר ובאפליקציות לאומי במובייל.

 

  • מה עליי למלא בשדות שנותרו (זיהוי משתמש וסיסמה)?
  • עליך למלא בהם את הנתונים כפי שעשית עד כה. 

 

  • לאור השינוי וצמצום שדות ההזדהות - האם המידע שלי בטוח?
  • רמת האבטחה של לאומי הינה מהמחמירות הקיימות וגם עתה, תוכל לגלוש לחשבונך בראש שקט. שים לב: על מנת לשמור על אבטחת המידע, אין לשלוח בדוא"ל פרטים אישיים כגון: זיהוי משתמש, סיסמאות, מס' חשבון, מס' כרטיס אשראי וכדומה, לאף גורם, גם אם הוא מזדהה כבנק לאומי או מזוהה עימו.

 

  • אם אני לא מעוניין בשינוי, מה עליי לעשות?
  • זהו שינוי רוחבי התקף בכל השירותים הדיגיטליים של לאומי ומעתה יוחל על כל המשתמשים בערוצים אלו.

 

  • איך אדע שזהו אתר לאומי ולא אתר מתחזה?
  • ראשית, הודעות מוקדמות בנושא פורסמו בערוצי הדיגיטל השונים של הבנק ע"מ לעדכן את לקוחותינו לקראת השינוי.
    כמו כן, עצה טובה למניעת תחבולות מסוג phishing היא להקליד את כתובת אתר הבנק באופן ישיר ולא להיכנס לאתר דרך קישורים (לינקים), או דרך הודעות דואר אלקטרוני שהתקבלו ממקור לא מוכר או לא מהימן. מידע מורחב בקישור זה>>

 

  • מה עלי לעשות במידה ולא הצלחתי לבצע כניסה לחשבון?
  • עליך לפנות לתמיכה הטכנית, בטלפון: 03-9544333.