הורדה ועדכון אפליקציית לאומי:
האפליקציה כוללת שיפור ממשק המשתמש ובין היתר: שפה המותאמת ללקוח ותצוגה אישית לבחירתו, הנגשת מידע ופעולות בצורה ברורה ופשוטה לניווט תוך הצעות ערך פרסונאליות, הרלוונטיות ללקוח.
בין השירותים החדשים באפליקציית לאומי:
הזדהות חכמה:
"הזדהות חכמה'" מאפשרת ללקוחות לאומי להיכנס לחשבונם באמצעות טביעת אצבע או הזדהות בתבנית (Pattern) במקום הקשת סיסמה. הזדהות זו הינה מהירה ובטוחה, ונועדה להקל על לקוחותינו בעת הכניסה לחשבון המאובטח.
השירות זמין למשתמשי אייפון ואנדרואיד בגרסאות מתקדמות IOS9 ואנדרואיד 06.
ההזדהות מבוססת על טיבעות האצבע המוגדרות במכשירך הנייד, הבנק אינו שומר את טביעות האצבע.
בכל הוספה והסרת טביעת אצבע במכשירך תידרש להרשם מחדש לשירות הזדהות בטביעת אצבע באפליקציית לאומי.
עליך ליצור קשר עם מוקד התמיכה הטכנית של לאומי קול בטלפון 03-9544333 ולבקש לבטל את שירות הזדהות חכמה.
הזדהות חכמה הינה אמצעי זיהוי חלופי לסיסמה, לכן, לאחר 5 ניסיונות כושלים בהזנת טביעת אצבע או תבנית ייחסם אמצעי הזיהוי. תוכל לחדשו לאחר כניסה מוצלחת באמצעות אמצעי זיהוי אחר שברשותך.
כן. בכל כניסה לאפליקציה תוכל לבחור בין הזדהות חכמה לבין הזדהות באמצעות הקשת סיסמה. עליך ללחוץ במסך הכניסה לחשבון על "שינוי שיטת הזדהות".
כן, באפשרותך להזדהות באמצעות הזדהות חכמה בשני מכשירים.
בדוק כי הסיסמה וזיהוי המשתמש שברשותך אכן נכונים. במידה ועדיין אינך מצליח להיכנס לחשבונך באפליקציה צור קשר עם מוקד התמיכה של לאומי.
באפשרותך להגדיר את השם שלך, וכן את תמונתך האישית אשר מוצגים בכניסה לאפליקציה במסך "פרופיל משתמש" תחת >> תפריט ניווט >> סיסמה, הגדרות ושירותים.
כן. בדף הכניסה לאפליקציה קיימת בתחתית העמוד אפשרות "החלפת משתמש", בבחירתה יופיע מסך עם הזנת פרטי המשתמש החדש.
כיצד ניתן להזמין שיחה עם בנקאי באפליקציה?
נרשמתי ל"בדיקת יתרה ברגע" בגרסה הקודמת, אך איני מופיע כרשום באפליקציה החדשה – מדוע?
אם בבעלותי יותר מחשבון אחד כיצד ניתן לעבור ביניהם באפליקציה?
העברות:
ניתן לבצע פעולות אלה בלחיצה ממסך הבית, מיד לאחר ההקלקה על הכפתור, תידרש להזדהות על ידי הקשת סיסמה או הזדהות בתבנית.
שליחת/ משיכת מזומן הינו שירות המאפשר לך להעביר כסף מחשבונך בלאומי ומשיכתו (על ידי אדם אחר או על ידך) ממכשיר כספומט לאומי ללא שימוש בכרטיס אשראי.
העברה עתידית והעברה בהו"ק נמצאות מעכשיו במסך "העברה למוטב". עם הזנת הפרטים תתבקש לקבוע תאריך לביצוע ההעברה (גם עתידי) או העברה בהוראת קבע.
שתי הקטגוריות הנ"ל נמצאות תחת עולם העברות>> העברה למוטב>> בחירת אופן העברה המתאים.
מכשירים תומכים:
האפליקציה תומכת במערכות ההפעלה של IPhone גרסה IOS 9 ומעלה, ואנדרואיד גרסה 6 ומעלה במכשירים הבאים:
iOS:
Android: