DCSIMG

 הודעות לתקשורת 

 הודעות לתקשורת 

חדש בלאומי דיגיטל טאצ': אפליקציה חדשה ומתקדמת לניהול חשבון הבנק

7.1.2015

 

האפליקציה החדשה מעניקה ללקוח חוויית משתמש ייחודית ומתקדמת ומרחיבה את מגוון הפעולות הניתנות לביצוע באמצעות הסלולר.


  

לאומי דיגיטל ממשיך להעצים את חוויית הלקוח ומשיק אפליקציה חדשה לסלולר.
לראשונה במערכת הבנקאות בישראל, לקוחות לאומי יכולים להיכנס לחשבונם, מכל מכשיר חכם נייד, על ידי ציור תבנית במסך - במקום הקשת סיסמא. האפליקציה מרחיבה את מגוון הפעולות הניתנות לביצוע ומשדרגת את השירותים הקיימים, כך שיהיו מעתה נגישים וידידותיים יותר למשתמשים.
 

האפליקציה מציעה, בין השאר:

 

  • תמונת פרופיל - ללקוח תינתן האפשרות לבחור את תמונת הפרופיל שלו, אשר תלווה אותו לאורך השימוש בה.

 

  • תמונת מצב - הלקוח יקבל תמונת מצב עדכנית של חשבון הבנק שלו על גבי מסך אחד (פיד), הכוללת נתונים על פי בחירתו ועל פי סדר הופעה שייקבע מראש.  תמונת המצב כוללת נתונים כגון:  ריכוז יתרות, תנועות אחרונות בעו"ש, תנועות עתידיות, חיובים בכרטיס אשראי, פירוט על פיקדונות וחסכונות, סטאטוס תיק ניירות הערך, הלוואות, משכנתאות ועוד. 

 

  • שירות "יתרה ברגע" -  יאפשר מעתה,  בנוסף לצפייה ביתרת העו"ש, גם צפייה בחיובי כרטיסי האשראי, וזאת באמצעות החלקה על גבי מסך הכניסה (swipe) - ללא צורך בהזנת פרטי הגישה לחשבון. 

 

  • שירות "העברה לאיש קשר" – ניתן לבצע העברות כספיות לחשבונות אחרים באמצעות בחירת  המוטב מתוך רשימת אנשי הקשר במכשיר הנייד.

 

  • איתור של סניפי הבנק והכספומטים של לאומי על בסיס GPS, ואפשרות לניווט באמצעות אפליקציית Waze.

 

  • מעבר ישיר לאפלקיציית "הארנק הדיגיטלי" של לאומי קארד  וכן לאפליקציית "לאומי טרייד" לביצוע פעולות בשוק ההון - ללא צורך בהזנת פרטים מזהים.

 

כל אלה מצטרפים למגוון פעולות בנקאיות נפוצות כגון: העברות כספים, תשלום חשבונות והפקדות שיקים, שהגישה אליהם קוצרה והונגשה ותתבצע מעתה ישירות ממסך הפתיחה.
  

המגמה ההולכת וגוברת של שימוש באפליקציות סלולריות לצורך ביצוע פעולות בנקאיות הובילה את לאומי לפיתוח ממשק ידידותי וחדשני, המעניק חוויית משתמש המותאמת לכל לקוח. על פי סקר שערך לאומי בקרב מאות לקוחות של כל הבנקים, נמצא כי קרוב ל-50% מהנשאלים נכנסו לאפליקציה של הבנק שלהם בשלושת החודשים האחרונים וכן, בקרב לקוחות לאומי, כ-30% מהלקוחות אשר משתמשים באפליקציה, מגדירים אותה כערוץ המרכזי בקשר שלהם מול הבנק.