האתר עושה שימוש ב-cookies. כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרות סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.
למידע על cookies ועל מדיניות הפרטיות המעודכנת יש ללחוץ כאן.

 משרות בלאומי 

 משרות בלאומי 


מנהל/ת פרויקטים באגף ארגון ושיטות
חטיבה/מערך:  
חטיבת משאבי אנוש
אזור: המרכז והשפלה
תיאור משרה:

תיאור התפקיד:
אגף ארגון ושיטות אחראי על הגדרת תפיסות ותהליכי עבודה, ניהול פרויקטים רוחביים, ביצוע בחינות ארגוניות, בכלל יחידות הבנק והקבוצה.

תיאור משרה:
מנהל פרויקטים בתחום ארגון ושיטות אחראי על ניהול פרויקטים מורכבים, שיפור ביצועים וייעול תהליכים ביחידות הבנק השונות.
פרויקטים אלו כוללים: גיבוש תפיסות, ניתוח והגדרת תהליכי עבודה, הגדרת תחומי אחריות , הערכת משאבים, הגדרת דרישות למערכות המידע ועוד.
משרה מלאה- ימים א-ה

דרישות:
  • מהנדס תעשייה וניהול בעל 2-4 שנות ניסיון בניהול פרויקטים רוחביים-חובה
  • ניסיון מחברת ייעוץ/יחידות או"ש בארגונים פיננסיים (בנקים/חברות ביטוח וכו')- יתרון משמעותי
  • כושר ביטוי ויכולת התנסחות בכתב ובע"פ, הכנת מצגות, הצגה בפני לקוחות
  • יכולת לימוד מהיר של נושאים ומשימות חדשים
  • עצמאות ניהולית
  • יכולת ניהול והובלת משימות במקביל, ניהול זמן
  • יכולות אנליטיות -חשיבה, עיבוד וניתוח מידע מרובה ומורכב
  • אסרטיביות
  • יחסי אנוש מצוינים, תקשורת בינאישית גבוהה ויכולת עבודה בצוות
  • ייצוגיות
  • שירותיות
כפיפות:
מנהל תחום
ממשקים:

צוות העובדים בענף, לקוחות הפרויקטים, יחידות עסקיות, סניפים וגורמי מטה שונים כגון: פיתוח, ייצור, חטיבה לייעוץ משפטי, א. מידע ועוד

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.