DCSIMG

 בנקאות באינטרנט 

 בנקאות באינטרנט 

התכתבות עם בנקאי - ישירות מחשבונכם האישי באתר ובאפליקציה

 

מעוניינים לשוחח עם בנקאי גם אחרי שעות פעילות הסניף?

מעתה, אין צורך להמתין בתור בסניף או בטלפון כדי לקבל מידע או לבצע פעולות - תוכלו לעשות זאת בקלות ובמהירות! 

 

כניסה לשירות

 

 

 

 

יתרונות השירות:

  • תוכלו להשאיר הודעה לבנקאי בכל שעה שנוחה לכם ומכל מקום, באמצעות אתר לאומי או אפליקציית לאומי בסלולר, והוא ישיב לכם עד תום יום העסקים שלאחר מכן
  • אין צורך בהמתנה לבנקאי בסניף או בטלפון
  • שירות "התכתבות עם בנקאי" ניתן ללא עלות
  • אין צורך בהרשמה מראש

 

איך זה עובד?

 

 

מה מאפשרת ההתכתבות?

  • לקבל מידע אודות חשבונכם בלאומי
  • לשלוח בקשה לביצוע פעולות בנקאיות (למעט פעולות בני"ע או במט"ח). הפעולה מותנית באישור בנקאי ועם קבלת האישור הפעולה תבוצע בשיחת טלפון או הודעה חוזרת

 

מתי מקבלים את תשובת הבנקאי על הפנייה?

  • תשובת הבנקאי תתקבל עד תום יום העסקים הבא. לפניות דחופות יש ליצור קשר טלפוני עםמרכז בנקאות 5522*.

 

כיצד ניתן להתעדכן בסטאטוס הפנייה?

  • תחת הלשונית "פניות לבנקאי" תוכלו לצפות בהיסטוריית הפניות שלכם ולאתר אותן בקלות באמצעות אפשרויות סינון מתקדמות

 

הבהרות:

  • תשובת הבנקאי תתקבל עד תום יום העסקים הבא. לפניות דחופות יש ליצור קשר טלפוני עם מרכז בנקאות 5522*
  • השירות אינו מיועד להעברת הוראות לביצוע בניירות ערך ובמטבע חוץ
  • הפעולה מותנית באישור בנקאי ועם קבלת האישור הפעולה תבוצע בהתאם לכללים הנהוגים בבנק
  • עליך לוודא שהפעולה בוצעה כבקשתך, פרטי הפעולה זמינים עבורך בדפי החשבון או בשירות "כתוב לבנקאי"
  • הבנק רשאי ליצור עמך קשר ו/או לשלוח הודעות בנושא פנייתך בלבד, גם באמצעות SMS לפי פרטי הקשר שבידי הבנק
  • שירות התכתבות עם בנקאי ניתן ללא עלות. ההוראות שיבוצעו במסגרת השירות, יחויבו בעמלות לפי הקבוע בתעריפון הבנק
  • בהעברת פעולות באמצעות קובץ מצורף, הינך מתבקש לחתום על גבי המסמך - צירוף הקבצים מתאפשר בשלב זה באמצעות גלישה לחשבונך באתר האינטרנט
  • ניתן לצרף קבצים מסוג: PDF, PNG, TIFF, JPEG, BMP, JPG, GIF עד 5MB לקובץ בודד. באפשרותך לצרף בכל פעולה עד 5 קבצים שגודלם המצטבר הינו עד 10MB