נתונים בטאצ' - שאלות ותשובות
- כיצד נרשמים לבדיקת נתונים בטאצ'?
- ניתן להירשם באפליקציית לאומי, ע"י כניסה ל"נתונים בטאצ'" במסך הכניסה, או דרך תפריט ההגדרות לאחר ביצוע ההזדהות. לקוח שלא יבצע רישום לא יוכל להנות מ"נתונים בטאצ'"
- מהי בדיקת נתונים בטאצ'?
- בדיקת "נתונים בטאצ'" מאפשרת לצפות במהירות ביתרת חשבונכם ומצב החיוב בכרטיסי האשראי, מבלי להזין מחדש את פרטי הזיהוי שלכם בכניסה לחשבון אלא על ידי לחיצה על כפתור "נתונים בטאצ'" במסך הכניסה לאפליקציה
- מי יכול להירשם לבדיקת נתונים בטאצ'?
- לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים (עם הרכבי חתימה פשוטים)
- האם לאחר ההרשמה הנתונים יהיו זמינים ונגישים עבורי באופן מיידי?
- כן, לאחר ההרשמה תוכלו לצפות בנתונים כבר במסך הכניסה לאפליקציה ע"י לחיצה על כפתור "נתונים בטאצ'"
- איבדתי את המכשיר - כיצד אוכל לבטל את רישומי לבדיקת נתונים בטאצ'?
- ניתן לבטל את ההרשמה מכל מכשיר סלולרי, באמצעות ביצוע הזדהות (לוגין) לאפליקציית לאומי ואחריה לחיצה על "נתונים בטאצ'" בתפריט ההגדרות. לחילופין, ניתן לפנות לתמיכה הטכנית
- אם ברשותי מספר חשבונות בלאומי - האם אוכל לצפות ביתרה של כל אחד מהם?
- כן, באפשרותכם לצפות ביתרה של עד 4 חשבונות מט"י (מטבע ישראלי). יוצג החשבון המוביל ועוד 3 חשבונות קשורים בהתאם לבחירת המערכת (לא ניתן לשנות בחירה זאת)
- כיצד ניתן לדפדף בין החשבונות?
- המעבר בין החשבונות נעשה ע"י החלקה (swipe) נוספת על גבי איזור הצגת היתרה
- מה עלי לעשות אם לא הוצגה לי האפשרות להירשם לנתונים בטאצ', או שלא הצלחתי להירשם?
- עליכם לוודא כי ברשותכם גרסה עדכנית של האפליקציה. במידה וגם לאחר העדכון עדין לא הצלחתם להירשם, ניתן לפנות לתמיכה הטכנית