DCSIMG

 קבלת העברה  
 מחו"ל 

 קבלת העברה  
 מחו"ל 

צריכים לקבל סכום כסף מחו"ל? קבלו את הפרטים לביצוע העברה נכונה.

אם אתם צריכים לקבל כסף מחו"ל או מט"ח מבנק מקומי, תתבקשו למסור את הקוד של לאומי בממסרי ה-Swift של לאומי ואת קוד המסלקה של סניפכם. באפשרותכם למצוא אותם בקלות באמצעות מערכת חיפוש הסניפים: אתרו את הסניף שלכם (לפי שם הסניף, מספר הסניף או היישוב), ובין פרטי הסניף תמצאו את קודי הסוויפט שלו.

 

בהתאם להוראות רגולציה חדשות, החל מיום 1.1.18 כל העברה המגיעה מחוץ לישראל, חייבת לכלול מידע על הצדדים לפעולה, כמפורט להלן:

  • פרטי הגורם השולח מחו"ל – שם השולח, מספר חשבונו ומענו.
  • פרטי מקבל הכספים בלאומי– שם הלקוח ומספר חשבון בלאומי.

 

שימו לב: העברה בה חסר אחד או יותר מפרטי המידע כאמור לעיל לא תתקבל בלאומי וייתכן ולאומי יאלץ להחזיר את תמורתה לגורם המעביר.

 

בנוסף, על העברות נכנסות מחו"ל לכלול מספר חשבונכם במבנה IBAN. 

יש להקפיד כי כל העברה, כאמור, תכלול מידע מלא, לרבות מספר חשבון במבנה IBAN.

 

 

לנוחותכם תוכלו למצוא את מספר חשבונכם במט"ח במבנה IBAN בכל הודעת זיכוי בגין תמורה במט"ח שהתקבלה בחשבונך מחו"ל ומבנקים מקומיים.

 

לעיתים מספר ה- IBAN בחשבון המט"ח יכול להיות שונה ממספר ה – IBAN בחשבון השקלי . במידה והתמורה מזוכה לחשבונך השקלי , יש לכלול את מספר חשבונך השקלי במבנה IBAN, אותו תוכלו למצוא באתר לאחר הכניסה לחשבונך תחת נושא :  מספרי זה"ב לחשבונותיי - IBAN

 

בכל שאלה נוספת , הנך מוזמן לפנות לבנקאי סחר בינלאומי בסניפך.

לתמיכה טכנית לפעילות  בסחר בינלאומי בדיגיטל , יש לחייג 6799*

 

הבהרות

  • אין באמור לעיל כדי לגרוע מזכותו של הבנק לדרוש מידע מלא נוסף ככל והדבר יידרש.