האתר עושה שימוש ב-cookies. כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרות סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.
למידע על cookies והסרתם לחץ כאן.

 הודעות לתקשורת 

 הודעות לתקשורת 

לאומי משיק את "גודיז": תוכנית נאמנות חדשה המיועדת ללקוחות הבנק

התוכנית תאפשר צבירת 'גודיז' על רכישות בכרטיסי אשראי, ולראשונה – גם על ביצוע פעולות בדיגיטל. את הגודיז ניתן יהיה לממש באמצעות אפליקציית הטבות ייעודית, במגוון רחב של הטבות לפי בחירה. לאומי גודיז תחליף את תוכנית הפינוקים של לאומי קארד.
תמר יסעור, ראש החטיבה לבנקאות דיגיטלית בלאומי: "כיום, כאשר למעלה מ-75% מהפעולות בלאומי מבוצעות בערוצים הדיגיטליים, מצאנו לנכון להתאים את מודל ההטבות שלנו לבנקאות החדשה ולתגמל את הלקוחות לא רק על פעילות בכרטיס האשראי, אלא גם על הפעילות הדיגיטלית שלהם".

לאומי הכריז היום על השקת תוכנית נאמנות חדשה ללקוחות הבנק – "לאומי גודיז", שתושק בימים הקרובים ותחליף את תוכנית הפינוקים של לאומי קארד. לאומי גודיז באה בעקבות כניסתה לתוקף של רפורמת שטרום, במסגרתה לאומי נמצא בתהליכי הפרדות מחברת לאומי קארד.


לאומי גודיז הינה תוכנית נאמנות ייחודית, המאפשרת  ללקוחות הבנק לצבור גודיז על רכישות בכרטיסי אשראי שיונפקו על ידי לאומי, ולראשונה, לצבור  גודיז גם על ביצוע פעולות בערוצי הדיגיטל של הבנק – אתר לאומי, אפליקציית לאומי ועמדות השירות העצמי המוצבות בכל סניפי הבנק.    

אפליקציית ההטבות הייעודית תאפשר מימוש של  גודיז שנצברו, במגוון רחב של הטבות מעולמות תוכן שונים, כגון: סרטים, הופעות, הצגות, אוכל, אופנה, יופי וטיפוח, נופש וספא, חדרי כושר וקאנטרי, אטרקציות לכל המשפחה וקבלת הטבות שונות לנוסעים לחו"ל כגון ביטוח נסיעות.

בנוסף, ניתן יהיה להזמין באמצעות גודיז כרטיסי גיפט-קארד של לאומי, אותם ניתן לממש במגוון רחב של חנויות בכל הארץ. את כרטיסי הגיפט-קארד אף ניתן יהיה לשלוח לחבר/ה כמתנה.

צבירת גודיז הינה אישית, על פי מספר תעודת הזהות של הלקוח, גם אם יש ברשותו מספר כרטיסים.

צבירת גודיז על הוצאות בכרטיסי אשראי תהיה ביחס של גודיז אחד על כל 100 ₪. הצבירה תחל ברגע שהוצאות האשראי עוברות סכום חודשי של 2,000 ₪, ועד לסכום של 8,000 ₪ (בכל הכרטיסים יחד).
 

כמו כן, לראשונה ניתן יהיה לצבור גודיז על ביצוע מגוון רחב של פעולות בכל ערוצי הדיגיטל של לאומי – אתר, אפליקציה ועמדות השירות העצמי בסניפים – פעולות אשר כרוכות בעמלות מופחתות לעומת ביצוען בסניף. פעולות אלה כוללות, בין היתר: פתיחת חשבון בדיגיטל, הפקדת שיק בדיגיטל, כתיבת שיק דיגיטלי, הזמנת פנקסי שיקים, העברות כספים, הזמנת כרטיס אשראי בדיגיטל, תשלומי חשבונות חשמל ומים, לקיחת הלוואה דיגיטלית, פתיחת פיקדון/חיסכון בדיגיטל, וכן ביצוע פעולות כלליות כגון צ'ט עם בנקאי, זימון תור לבנקאי, רישום לשירות 'מייל ירוק' ושירות 'לאומי בזמן', ועוד - בכפוף לתקנון התוכנית.

לקוחות לאומי גודיז אף יוכלו לבחור כיצד להזמין את ההטבות: באמצעות מימוש הגודיז שצברו, באמצעות תשלום בכרטיס האשראי, או באמצעות שילוב של שניהם.

לאומי גודיז מבוסס על מודל הטבות פרסונאלי וחדשני בטכנולוגיית Machine Learning, אשר יציג ללקוח הטבות מומלצות לפי ההתנהגות הצרכנית שלהם, העדפותיהם, מיקומם  הגיאוגרפי ועוד.

מי שהיה עד עתה חבר במועדון תעופה של לאומי קארד, יוכל לבחור אם להמשיך להיות חבר במועדון תעופה חדש, תחת לאומי, או לעבור לתוכנית לאומי גודיז.

יש לציין כי הזכאות להזמנת ההטבות כנגד גודיז תקפה למשך חודש קלנדרי אחד בלבד, לאחריו תאבד הזכאות לאותם גודיז שנצברו.

תמר יסעור, ראש החטיבה לבנקאות דיגיטלית בלאומי: "אנו גאים להיות הבנק הראשון בישראל שמשיק תוכנית נאמנות ללקוחותיו בעקבות יישום חוק שטרום. לאומי גודיז הינה תוכנית הטבות מהפכנית, היות ולראשונה היא מאפשרת לתגמל לקוחות לא רק בגין הוצאות אשראי, אלא גם בגין פעילות בדיגיטל. כיום, כאשר למעלה מ-75% מהפעולות בלאומי מבוצעות בערוצים הדיגיטליים, מצאנו לנכון להתאים את מודל ההטבות שלנו לבנקאות החדשה ולתגמל את הלקוחות לא רק על פעילות בכרטיס האשראי, אלא גם על הפעילות הדיגיטלית שלהם. זאת ועוד,  המודל הינו פרסונאלי, כך שהלקוחות יקבלו המלצות להטבות שרלוונטיות עבורם, לפי תחומי העניין שלהם".