האתר עושה שימוש ב-cookies. כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרות סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.
למידע על cookies והסרתם לחץ כאן.

 משרות בלאומי 

 משרות בלאומי 


כלכלן באגף שירותי ניהול ותפעול מוצרים - ת"א
חטיבה/מערך:  
חטיבת שוקי הון
אזור: המרכז והשפלה
תיאור משרה:
  • עבודה ישירה עם לקוחות גדולים וגופים פיננסיים גדולים בארץ ובחו"ל ירידה לפרטים והבנה פיננסית מעמיקה של העסקאות
  • בדיקות לסבירות השערוכים ונכונותם
  • בדיקת עסקאות
  • ביצוע פעילויות בתחום הסליקה והרישום החשבונאי בעסקאות מט"ח, נגזרים וני"ע זרים
  • תפעול פיננסים ני"ע: מניות, אופציות, חוזים עתידיים, אג"ח, קרנות חו"ל
  • מתן מידע לגורמים בסניפים במוגע לשערוכי עסקאות, סליקתן, אירועים בני"ע ובנגזרים וחישובים מקצועיים
  • טיפול בנושאים רבים בעת ובעונה אחת מול גורמים שונים
  • ביצוע מעקב ובקרות לאחר הפעילות

 

שעות עבודה ב-ו'  יום א' יום חופשי  (לעיתים עובדים ביום ראשון בתמורה לחופש ביום אחר).

העבודה מתנהלת במשמרות:

8:00-16:30

12:00-20:30

14:30-23:00

שישי:

8:00-13:00

11:00-16:00

10:00-15:00

 

העבודה בתל אביב

דרישות:
  • תואר פיננסי רלווטי חובה
  • עבודה במשמרות
  • אנגלית ברמה גבוהה – חובה
  • הפעלת שיקול דעת ומציאת פתרונות לבעיות לא שגרתיות
  • ערנות גבוהה מאוד לפרטים קטנים, סדר ודיוק
  • עמידה בעומסים גבוהים
  • נכונות לתפקיד עם אוריינטציה תהליכית
  • עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה
  • יכולת לתפעל מערכות שונות בעברית ובאנגלית ותוכנות OFFICE  בעיקר EXCEL
כפיפות:
ראש צוות
ממשקים:

לקוחות, סניפים, חדרי עסקאות, בנקים, ברוקרים וגורמים נוספים בחו'ל

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.