האתר עושה שימוש ב-cookies. כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרות סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.
למידע על cookies ועל מדיניות הפרטיות המעודכנת יש ללחוץ כאן.

 משרות בלאומי 

 משרות בלאומי 


כלכלן/ית באגף שירותי ניהול ותפעול מוצרים
אזור: המרכז והשפלה, השרון
תיאור משרה:

היחידה עוסקת בנושאים שונים כגון ניירות ערך זרים וישראלים, לקוחות נוסטרו, מט"ח, נגזרים ובטחונות.
תיאור המשרה:
עבודה ישירה עם לקוחות גדולים וגופים פיננסיים גדולים בארץ ובחו"ל, ירידה לפרטים והבנה פיננסית מעמיקה של העסקאות, בדיקת עסקאות, ביצוע פעילויות בתחום הסליקה והרישום החשבונאי בעסקאות מט"ח, נגזרים וני"ע זרים.
בנוסף, תפעול פיננסים ני"ע, מתן מידע לגורמים בסניפים בנוגע לשערוכי עסקאות, סליקתן, אירועים בני"ע ובנגזרים וחישובים מקצועיים וכן ביצוע מעקב ובקרות לאחר הפעילות.

היקף משרה:
משרה מלאה בימים ב'-ו', יום א' חופשי.
נכונות לעבודה במשמרות וזמינות לשעות נוספות
 

דרישות:
  • תואר פיננסי רלוונטי - חובה.
  • יכולת לתפעל מערכות שונות בעברית ובאנגלית ותוכנות OFFICE - בעיקר EXCEL.
  • אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
  • ערנות גבוהה מאוד לפרטים קטנים, סדר ודיוק.
  • עמידה בעומסים גבוהים.
  • נכונות לתפקיד עם אוריינטציה תהליכית.
  • עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
  • נכונות לשעות נוספות

 

כפיפות:
ראש צוות
ממשקים:

לקוחות, סניפים, חדרי עסקאות, בנקים בארץ ובחו"ל, ברוקרים וגורמים נוספים בחו"ל.

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.