DCSIMG

 לאומי 5522* 

 לאומי 5522* 

כיצד ניתן לקבל שירות ב 5522*?

  • התקשרו 5522* (עץ המענה הקולי עץ המענה הקולי),לתשומת ליבכם, התפריט המושמע הינו פרסונאלי ומותאם למצב החשבון והרשאות הקיימות.
  • במענה הקולי ניתן להזדהות באמצעות סיסמה קולית / קוד סודי.
  • באפשרותכם לקבל מידע ולבצע פעולות במענה הקולי במהירות ובקלות באמצעות הפעלת 5522* בטאצ' – מענה קולי ויזואלי המוצג על מסך הסמארט פון (טלפון חכם) שלכם. ניתן להירשם לשירות באפליקציה של לאומי או להפעיל באמצעות ה-SMS במענה הקולי.
  • בחרו באפשרות הרצויה לפי התפריט המושמע
  • בסיום מתן השירות ע"י בנקאי, במידה ואין ברשותכם סיסמה קולית / קוד סודי, הבנקאי יעביר אתכם למענה הקולי לטובת יצירת סיסמה קולית / קוד סודי אשר ישמשו אתכם בהתקשרויות הבאות. שירות סיסמה קולית הינו שירות מתקדם וחדשני המאפשר הזדהות מאובטחת. המערכת מזהה עפ"י קולכם ולכן אין צורך להקיש פרטים או לזכור קוד סודי, ההזדהות הינה קצרה, ידידותית, ובאמצעותה ניתן לקבל מידע ולבצע פעולות ע"י המענה הקולי 24 שעות ביממה

 

 5522* זמין עבורכם!

למידע על שעות פעילות המוקד >>