שאלות ותשובות על אפליקציית לאומי לניהול חשבון

הורדה ועדכון אפליקציית לאומי:

 

  • אילו חידושים קיימים באפליקציה החדשה של לאומי?

האפליקציה כוללת שיפור ממשק המשתמש ובין היתר: שפה המותאמת ללקוח ותצוגה אישית לבחירתו, הנגשת מידע ופעולות בצורה ברורה ופשוטה לניווט תוך הצעות ערך פרסונאליות, הרלוונטיות ללקוח.

 

בין השירותים החדשים באפליקציית לאומי:

  • זיהוי באמצעות טביעת אצבע - כניסה לחשבון בקלות ללא סיסמה (במכשירים תומכים עם מערכת הפעלה ios9 ומעלה או אנדרואיד 6.0 ומעלה)
  • הטענת כרטיס Cash לצעירים – ניתן להטעין את הכרטיס בכל מקום וזמן
  • צפייה בכל סוגי התמורות שהתקבלו במט"ח בסינון לפי תקופות
  • הרחבת הגדלת תקרת משיכה מסגרת המשיכה בכרטיס האשראי - ניתן להגדיל להפקיד עד לסכום של  48,000 ש"ח (המשיכה תתאפשר בהתאם ליתרה בחשבון העו"ש במועד המשיכה ובכפוף לתנאי החשבון)
  • משיכה חלקית או כוללת של פיקדונות

 

 

הזדהות חכמה:

 

  • מה היא "הזדהות חכמה"?

"הזדהות חכמה'" מאפשרת ללקוחות לאומי להיכנס לחשבונם באמצעות טביעת אצבע או הזדהות בתבנית (Pattern) במקום הקשת סיסמה. הזדהות  זו הינה מהירה ובטוחה, ונועדה להקל על לקוחותינו בעת הכניסה לחשבון המאובטח.

 

  • עם אילו מכשירים ניתן להצטרף לשירות הזדהות בטביעת אצבע?

השירות זמין למשתמשי אייפון ואנדרואיד בגרסאות מתקדמות IOS9 ואנדרואיד 06. 

 

  • האם בנק לאומי שומר את טביעות האצבע שלי?

ההזדהות מבוססת על טיבעות האצבע המוגדרות במכשירך הנייד, הבנק אינו שומר את טביעות האצבע.

 

  • שירות הזדהות באצבע התבטל לי, מה הסיבות שיכולות לגרום לכך?

בכל הוספה והסרת טביעת אצבע במכשירך תידרש להרשם מחדש לשירות הזדהות בטביעת אצבע באפליקציית לאומי.

 

  • נגנב או אבד לי הטלפון הנייד, מה עלי לעשות?

עליך ליצור קשר עם מוקד התמיכה הטכנית של לאומי קול בטלפון 03-9544333 ולבקש לבטל את שירות הזדהות חכמה.

 

  • נכשלתי בכניסה עם טביעת אצבע או תבנית מספר פעמים. האם אני עלול להיחסם?

הזדהות חכמה הינה אמצעי זיהוי חלופי לסיסמה, לכן, לאחר 5 ניסיונות כושלים בהזנת טביעת אצבע או תבנית ייחסם אמצעי הזיהוי. תוכל לחדשו לאחר כניסה מוצלחת באמצעות אמצעי זיהוי אחר שברשותך.

 

  • בחרתי להזדהות באמצעות ציור תבנית או תביעת אצבע. האם אני יכול לחזור ולהזדהות באמצעות הקשת סיסמה?

כן. בכל כניסה לאפליקציה תוכל לבחור בין הזדהות חכמה לבין הזדהות באמצעות הקשת סיסמה. עליך ללחוץ במסך הכניסה לחשבון על "שינוי שיטת הזדהות".

 

  • יש לי שני מכשירים סלולרים. האם באפשרותי להגדיר בשניהם את אותה התבנית?

כן, באפשרותך להזדהות באמצעות הזדהות חכמה בשני מכשירים. 

 

  • בחרתי תבנית להזדהות. האם אדרש בעתיד להחליפה?
  • תנאי הזדהות בתבנית הינם זהים להזדהות באמצעות סיסמה, אי לכך תידרש להחליף ציור בכל חצי שנה.

 

  • אני לא מצליח להיכנס לחשבוני באפליקציה החדשה, מה עלי לעשות?

בדוק כי הסיסמה וזיהוי המשתמש שברשותך אכן נכונים. במידה ועדיין אינך מצליח להיכנס לחשבונך באפליקציה צור קשר עם מוקד התמיכה של לאומי.

 

  • כיצד אני יכול להגדיר את השם והתמונה שמופיעים בכניסה לאפליקציה?

באפשרותך להגדיר את השם שלך, וכן את תמונתך האישית אשר מוצגים בכניסה לאפליקציה במסך "פרופיל משתמש" תחת  >> תפריט ניווט >> סיסמה, הגדרות ושירותים.

 

  • האם משתמש אחר יכול להיכנס לחשבונו באמצעות הטלפון הנייד שלי?

כן. בדף הכניסה לאפליקציה קיימת בתחתית העמוד אפשרות "החלפת משתמש", בבחירתה יופיע מסך עם הזנת פרטי המשתמש החדש.

 

 

כיצד ניתן להזמין שיחה עם בנקאי באפליקציה?

  • לחץ על כפתור הניווט שנמצא בראש המסך בצד ימין 
  • גלול לתחתית הרשימה ולחץ על "צריך עזרה?".
  • לחץ על "הזמן שיחה" ובחר עם מי ברצונך לשוחח (בנקאי או נציג תמיכה טכנית)

 

נרשמתי ל"בדיקת יתרה ברגע" בגרסה הקודמת, אך איני מופיע כרשום באפליקציה החדשה – מדוע?

  • שירות "יתרה ברגע" הורחב וכולל מעתה גם את חיובים בכרטיסי האשראי. לכן, עליך להירשם מחדש ל"יתרה ברגע" לאחר הורדת האפליקציה החדשה.

 

אם בבעלותי יותר מחשבון אחד כיצד ניתן לעבור ביניהם באפליקציה?

  • במידה ובבעלותך יותר מחשבון אחד בלאומי,  ייצבע מספרהחשבון שבראש העמוד בצבע כחול. לחיצה עליו תפתח חלון גלילה עם מספרי החשבון הנוספים שלך, כך שיהיה ניתן לעבור בין אחד לשני באמצעות הקשה על מספר החשבון הרלוונטי.

 

העברות:

 

  • האם אני יכול להעביר כסף, לשלם חשבון ולהפקיד שיק ישירות ממסך הכניסה לפני ההזדהות?

ניתן לבצע פעולות אלה בלחיצה ממסך הבית,  מיד לאחר ההקלקה על הכפתור, תידרש להזדהות על ידי הקשת סיסמה או הזדהות בתבנית.

 

  • מהי "שליחת / משיכת מזומן"?

שליחת/ משיכת מזומן הינו שירות המאפשר לך להעביר כסף מחשבונך בלאומי ומשיכתו (על ידי אדם אחר או על ידך) ממכשיר כספומט לאומי ללא שימוש בכרטיס אשראי.

 

  • כיצד ניתן לבצע העברה עתידית והעברה בהוראת קבע?

העברה עתידית והעברה בהו"ק נמצאות מעכשיו במסך "העברה למוטב". עם הזנת הפרטים תתבקש לקבוע תאריך לביצוע ההעברה (גם עתידי) או העברה בהוראת קבע.

 

  • כיצד ניתן לבצע העברה ב-SMS?
  • באפליקציה החדשה העברה ב-SMS חולקה לשתי קטגוריות:
    • העברת מזומן - שליחת/משיכת מזומן (בכספומט) לעצמי ולאחר.
    • העברה לאיש קשר - העברה לחשבון הבנק של המוטב באמצעות הזנת מספר הנייד שלו, בחירתו מאנשי קשר קיימים בטלפון או הוספתו לאנשי קשר.

 

שתי הקטגוריות הנ"ל נמצאות תחת עולם העברות>> העברה למוטב>> בחירת אופן העברה המתאים.

 

 

מכשירים תומכים: 

  • באילו מכשירים האפליקציה תומכת?

האפליקציה תומכת במערכות ההפעלה של IPhone גרסה IOS 7  ומעלה, ואנדרואיד גרסה 4.0 ומעלה במכשירים הבאים:

iOS:

  • אייפון  4
  • אייפון 5
  • אייפון 5s
  • אייפון 6
  • אייפון 6 +
  • אייפד
  • אייפד אייר

 

Android:

  • Samsung Galaxy S2
  • Samsung Galaxy S3
  • Samsung Galaxy S4
  • Samsung Galaxy S5
  • Samsung Galaxy S6
  • Samsung Galaxy S6 Edge
  • Samsung Galaxy S7
  • Samsung Galaxy S7 Edge
  • LG G3
  • LG G4
  • LG G5
  • Nexux 5
  • Nexus 6
  • Note 5
  • OnePlusOne

 

Ipad:

  • Ipad2
  • Ipad 4
  • Ipad Air