נתונים בטאצ' - שאלות ותשובות

  • כיצד נרשמים לבדיקת נתונים בטאצ'?
  • ניתן להירשם באפליקציית לאומי, ע"י כניסה ל"נתונים בטאצ'" במסך הכניסה, או דרך התפריט השמאלי לאחר ביצוע ההזדהות. לקוח שלא יבצע רישום לא יוכל להנות מ"נתונים בטאצ'"
     
  • מהי בדיקת נתונים בטאצ'?
  • בדיקת "נתונים בטאצ'" מאפשרת לצפות במהירות ביתרת חשבונכם ומצב החיוב בכרטיסי האשראי, מבלי להזין מחדש את פרטי הזיהוי שלכם בכניסה לחשבון אלא על ידי החלקה (slide) על מסך הכניסה לאפליקציה

 

  • מי יכול להירשם לבדיקת נתונים בטאצ'?
  • לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים (עם הרכבי חתימה פשוטים)

 

  • האם לאחר ההרשמה הנתונים יהיו זמינים ונגישים עבורי באופן מיידי?
  • כן, לאחר ההרשמה תוכלו לצפות בנתונים כבר במסך הכניסה לאפליקציה ע"י החלקה על שורת "נתונים בטאצ'" 

 

  • איבדתי את המכשיר - כיצד אוכל לבטל את רישומי לבדיקת נתונים בטאצ'?
  • ניתן לבטל את ההרשמה מכל מכשיר סלולרי, באמצעות ביצוע הזדהות (לוגין) לאפליקציית לאומי ואחריה לחיצה על "נתונים בטאצ'" בתפריט השמאלי וביטולה. לחילופין, ניתן לפנות לתמיכה הטכנית

 

  • אם ברשותי מספר חשבונות בלאומי - האם אוכל לצפות ביתרה של כל אחד מהם?
  • כן, באפשרותכם לצפות ביתרה של עד 4 חשבונות מט"י (מטבע ישראלי). יוצג החשבון המוביל ועוד 3 חשבונות קשורים בהתאם לבחירת המערכת (לא ניתן לשנות בחירה זאת)

 

  • כיצד ניתן לדפדף בין החשבונות?
  • המעבר בין החשבונות נעשה ע"י החלקה (swipe) נוספת על גבי איזור הצגת היתרה

 

  • מה עלי לעשות אם לא הוצגה לי האפשרות להירשם לנתונים בטאצ', או שלא הצלחתי להירשם?
  • עליכם לוודא כי ברשותכם גרסה עדכנית של האפליקציה. במידה וגם לאחר העדכון עדין לא הצלחתם להירשם, ניתן לפנות לתמיכה הטכנית