שאלות ותשובות על שירות מזומן בסלולר

  • מה החידוש בשירות?

שירות "מזומן בסלולר" מאפשר ללקוחות לאומי לבצע משיכות בכספומט, כפי שמבצעים בכרטיס אשראי רגיל, אלא שמעתה ניתן לבצען בפשטות ע"י הצמדה של הטלפון למכשיר הכספומט. שירות זה אינו מצריך כניסה והזדהות באפליקציה, ביצוע פעולת העברה ב- SMS או כל הכנה מוקדמת אחרת (למעט רישום חד פעמי לשירות). השירות הוא ראשון מסוגו בישראל ומאפשר למשוך כסף בגובה מקסימאלי כפי שמוגדר כרטיס האשראי איתו נרשמת לשירות.

 

  • כיצד מצטרפים לשירות?

ניתן להצטרף לשירות בשתי דרכים:

  1. הצטרפות דרך האפליקציה
    • נכנסים לאפליקציית לאומי ובתפריט בוחרים ב-"סיסמה, הגדרות ושירותים"
    • בוחרים ב-"מזומן בסלולר"
    • בוחרים כרטיס אשראי לשיוך לשירות
    • בוחרים קוד סודי קבוע שישמש לביצוע פעולות
    • מאשרים את ההצטרפות
       
  2. הצטרפות דרך הכספומט
    • מכניסים  למכשיר הכספומט את כרטיס האשראי/הכספומט
    • בתפריט השירות - בוחרים את הכפתור "מזומן בסלולר"
    • מזינים את מספר הטלפון הסלולרי
    • להשלמת הרישום, נכנסים לחשבון האישי באפליקציית לאומי מהטלפון שיצורף לשירות ומקבלים בסלולר קוד קבוע
       
  • התחלתי את ההצטרפות בכספומט. מה עליי לעשות לאחר שהצטרפתי מכן?

לאחר  ההצטרפות בכספומט, יש להיכנס לאפליקציית לאומי המעודכנת במכשיר שברצונך לצרף לשירות ולהשלים את התהליך לפי ההנחיות.

 

  • מה עליי לעשות  אם המכשיר עמו הצטרפתי לשירות כבר לא ברשותי (הוחלף, נמכר, אבד או נגנב)?

אם מדובר בהחלפה / מכירה יזומה, יש להסיר את השירות מן המכשיר בכספומט של לאומי לפני העברתו לגורם שלישי. בכל מקרה בו הטלפון אותו רשמת לשירות כבר לא ברשותך, עליך להודיע לבנק באופן מיידי באמצעות הסניף בו מתנהל חשבונך או באמצעות מוקד התמיכה של לאומי Call.

 

  • מה עליי לעשות  אם כרטיס האשראי המשויך לשירות נחסם?

במצב שבו כרטיס האשראי המשויך לשירות נחסם – מכל סיבה שהיא, ייחסם ה גם שירות "מזומן בסלולר" באופן אוטומטי.

 

  • מה עליי לעשות אם שגיתי בהקשת הקוד הסודי?

אם שגית בהקשת הקוד הסודי, תוכל לנסות שוב. לאחר 3 נסיונות שגויים, ייחסם שירות "מזומן בסלולר" ויהא עליך לבצע רישום מחדש לשירות.

שים לב! ספירת 3 הנסיונות השגויים אינה מתאפסת, והם ייצברו עד למועד בו יוקש קוד סודי תקין, גם אם הנסיונות יתבצעו בימים שונים.

 

  • איך ניתן לשחזר קוד סודי?

במקרה ואיבדת / שכחת את הקוד הסודי יהיה עליך לבצע רישום מחודש לשירות.

 

  • איך ניתן לבטל את השירות?

ניתן לבטל את השירות באפליקציית לאומי, בכספומטים של לאומי באמצעות כרטיס חיוב שהונפק על ידי לאומי על שמך בלבד או במוקד התמיכה של לאומי Call.

 

  • האם כל השותפים בחשבון יכולים להצטרף לשירות? 

כל לקוח המבקש להצטרף לשירות "מזומן בסלולר" צריך להיות מנוי לאינטרנט עם הרשאות לביצוע פעולות. בכדי לצרף לשירות שותפים בחשבון, שאינם בעלי הרשאות לאינטרנט, יש לגשת לסניף ולהצטרף לשירותי גלישה ישירה. רק לאחר מכן ניתן להצטרף לשירות במכשיר הכספומט.

 

  • יש לי שני חשבונות. האם ניתן לצרף יותר מחשבון אחד לאותו המכשיר? 

לא. ניתן לשייך לכל מכשיר רק כרטיס אחד הקשור לחשבון בנק אחד בלבד. 

 

  • יש לי שני טלפונים האם ניתן לצרף את שניהם לשירות?

לא. כל לקוח יכול להצטרף באמצעות מכשיר טלפון אחד בלבד.

 

  • הצמדתי את הטלפון לכספומט אבל השירות לא זמין. מה עלי לעשות?

    ראשית, יש לוודא כי מדובר במכשיר כספומט התומך בשירות. 

    אם כן, עליך לוודא כי כל התנאים הבאים מתקיימים:

    • אפליקציית לאומי מופעלת

    • ה-BlueTooth  בטלפון עובד

    • שירותי הגלישה בטלפון פעילים (WiFi או גלישה סלולרית)

    • הטלפון נמצא ברשימת המכשירים התומכים בשירות 
       

  • אינני לקוח של לאומי, האם אוכל להצטרף לשירות מזומן בסלולר?

שירות "מזומן בסלולר" מיועד ללקוחות לאומי בלבד. לפתיחת חשבון באינטרנט לחץ כאן >>

 

  • עד כמה שירות מזומן בסלולר בטוח?

שירות "מזומן בסלולר" עומד בכל הקריטריונים המחמירים של אבטחת המידע בבנק, לאחר שעבר את כל הבדיקות הרלוונטיות לשירות זה. למעשה, מכשיר הטלפון דומה לכל כרטיס מגנטי אחר, וגם אם מסיבה כלשהי יפסיק להיות באחזקתו של הלקוח, עדיין יידרש להקיש קוד סודי בתהליך ההזדהות בכספומט, על מנת למשוך באמצעותו כספים. בהזדמנות זו, אנו חוזרים וממליצים לעיין בהנחיות אבטחת מידע בכל הנוגע לטיפול ושמירה על פרטי ההזדהות מול הבנק.