דילוג לתוכן העיקרי
האתר עושה שימוש ב-cookies. כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרות סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.
למידע על cookies ועל מדיניות הפרטיות המעודכנת
  1. דף הבית
  2. מה עושים אם המכשיר הנייד אבד או נגנב?

מה עושים אם המכשיר הנייד אבד או נגנב?

אם איבדת את המכשיר הנייד או שהוא נגנב וכבר לא ברשותך, אנחנו ממליצים לפנות תחילה לספק הסלולרי ולחסום את המכשיר.


בנוסף, באפשרותך לחסום את שני שירותי המידע המתקבלים מהבנק: "לאומי בזמן" ו- "יתרה ברגע", בצורה קלה דרך אתר או אפליקציית לאומי.

 

הנחיות להסרת השירותים:

 

  • שירות "לאומי בזמן" -אפשר להסיר באמצעות אתר לאומי
    • תפריט ראשי
      • תיבת הדואר שלי
      • הצטרפות להודעות ודואר
      • בעיגול "לאומי בזמן" ללחוץ על "עדכון השירות"
      •  לסמן "V" ליד "אני מעוניין להסיר את השירות"
      • ללחוץ על "אישור"

         
  • שירות "יתרה ברגע" אפשר להסיר ע"י כניסה לאפליקציה ממכשיר אחר
    • תפריט ראשי
      • הגדרות, סיסמא ושירותים
      • בחלק של "הגדרות אפליקציה ושירותים" ללחוץ על שורה של "הצגת יתרה ברגע" 
      • במסך הבא ללחוץ על כפתור "הסר"
      • במסך הבא ללחוץ על "סיום"