מה עושים אם המכשיר הנייד אבד או נגנב?

אם איבדת את המכשיר הנייד או שהוא נגנב וכבר לא ברשותך, אנחנו ממליצים לפנות תחילה לספק הסלולרי ולחסום את המכשיר.


בנוסף, באפשרותך לחסום את שלושת שירותי המידע המתקבלים מהבנק: "לאומי בזמן", "מזומן בסלולר", "יתרה ברגע", בצורה קלה דרך אתר או אפליקציית לאומי.

 

הנחיות להסרת השירותים:

 

  • שירות "לאומי בזמן" -אפשר להסיר באמצעות אתר לאומי
    • תפריט ראשי 
    • תיבת הדואר שלי
    • הצטרפות להודעות ודואר
    • בעיגול "לאומי בזמן" ללחוץ על "עדכון השירות"
    •  לסמן "V" ליד "אני מעוניין להסיר את השירות"
    • ללחוץ על "אישור"

       
  • שירות "מזומן בסלולר" אפשר להסיר ע"י כניסה לאפליקציה ממכשיר אחר
    • תפריט ראשי
    • הגדרות, סיסמא ושירותים
    • בחלק של "הגדרות אפליקציה ושירותים" ללחוץ על שורה של "מזומן בסלולר"
    • במסך הבא ללחוץ על כפתור "הסר"
    • במסך הבא ללחוץ על "סיום"
       
  • שירות "יתרה ברגע" אפשר להסיר ע"י כניסה לאפליקציה ממכשיר אחר
    • תפריט ראשי
    • הגדרות, סיסמא ושירותים
    • בחלק של "הגדרות אפליקציה ושירותים" ללחוץ על שורה של "הצגת יתרה ברגע" 
    • במסך הבא ללחוץ על כפתור "הסר"
    • במסך הבא ללחוץ על "סיום"