הכירו את אפליקציית לאומי החדשה!

הכירו את אפליקציית לאומי החדשה!

Leumi is proud to be the only banking app in Hebrew & in English

Update to English>>

 

כל המידע הבנקאי שלכם באפליקציה מתקדמת שתעשה לכם חיים נוחים יותר:

  • חדשנית יותר – תוכלו לבצע פעולות בקלות ובמהירות ולמצוא כל מידע שתצטרכו
  • נוחה יותר – תיהנו מתצוגה מותאמת אישית עם כל המידע הרלוונטי עבורכם במקום אחד  
  • חכמה יותר – תקבלו תובנות וטיפים לניהול נכון של החשבון שלכם

 

ממשק חדשני שכולל מגוון מוצרים ושירותים חדשים שישדרגו את החוויה שלכם לרמה אחרת.

רוצים לנסות? עדכנו גרסה בכפתורים שלמטה

רגע לפני, צפו בסרטון הסבר קצר >>

לעדכון גרסה:

שאלות ותשובות

האפליקציה החדשה חדשנית יותר, חכמה יותר ונוחה יותר, והיא תרכז לכם במקום אחד את כל המידע שאתם צריכים כדי שתדעו מה המצב הפיננסי הכולל שלכם.

 

בנוסף, היא תספק לכם תובנות אישיות שיעזרו לכם לנהל את הכסף שלכם בצורה נכונה, תקל עליכם במעקב אחר הוצאות ותאפשר לכם גישה מהירה לביצוע פעולות.

בלחיצה על לוגו לאומי שמופיע בתחתית המסך באפליקציה עוברים לעמוד "הפעולות שלי", שבו ניתן לבצע מגוון פעולות בצורה נוחה. בחלק העליון של המסך תוכלו לראות את ארבע הפעולות הכי נפוצות שלכם, ותחתיהן יופיעו שאר הפעולות שבאפשרותכם לבצע.

כדי שתמיד תוכלו לדעת מה מצבכם הפיננסי, מסך "תמונת מצב" יציג לכם את ריכוז המידע הפיננסי שלכם בצורה מפורטת וברורה. תוכלו לצפות ביתרת החשבון, פיקדונות, הלוואות, משכנתאות, קרנות השתלמות וגמל המתופעלות בלאומי או ע"י מי מטעמו ועוד.

בחלק התחתון של המסך באפליקציה מופיע כפתור שנקרא "שוטף", בלחיצה עליו יוצגו הפעולות השוטפות האחרונות בחשבון, וכדי שיהיה לכם נוח, אפילו ניתן לסנן אותן לקטגוריות כמו: עובר ושב, כרטיסי אשראי, תשלומים ושיקים.

במסך ה"שוטף" תחת לשונית "כרטיסים" ניתן לראות את רשימת הכרטיסים המשויכים לחשבון, ואפילו לבצע מגוון פעולות הקשורות לכרטיסים באמצעות לחיצה על סימן שלוש הנקודות שליד כל כרטיס. בנוסף, כדי שיהיה לכם נוח, ניתן לראות מידע על מסגרת הכרטיס ומועדון הגודיז.

במסך ה"שוטף" תחת לשונית "תשלומים" ניתן לראות העברות שבוצעו לחשבון ומהחשבון. לנוחיותכם, לחיצה על כפתור שלוש הנקודות תאפשר ביצוע של פעולות נוספות.

באפליקציה החדשה פיתחנו אזור מיוחד, שבאמצעותו נוכל להציג לך מידע ועדכונים על הנעשה בחשבון, כמו: חיובים חדשים, כניסת משכורות, העברות חריגות, ריכוז מידע מנסיעות לחו"ל ועוד. מידע זה יאפשר לך לנהל את החשבון בצורה חכמה ויעילה יותר.

פרט לעדכונים ולתובנות האישיות, תוכלו למצוא דברי דואר מאיתנו ומסמכים שביקשתם. זכרו, האזור האישי נקרא "עבורך" והוא נמצא בחלק התחתון של מסך האפליקציה.

מעכשיו אפשר לראות את כל קופות הגמל וקרנות ההשתלמות שמתופעלות בלאומי או על ידי מי מטעמו.