תשלומי המשכנתא הופכים במהירות לחלק מהחיים, אבל עדיין חשוב מאוד לעקוב אחרי המשכנתא באופן שוטף. ריכזנו עבורכם את השאלות החשובות והנפוצות ביותר וגם והשתדלנו לספק תשובות ברורות.
 

 

מי יכולים לקבל פרטים לגבי ההלוואה?

 כל אחד מהלווים בהלוואה יכול לקבל פרטים על ההלוואה, לאחר זיהוי טלפוני במרכז השירות. גם הערבים להלוואה יכולים לקבל מידע זה, וזאת לאחר שליחת צילום תעודת זהות למרכז שירות הלקוחות, בצירוף פירוט בקשתם וציון מספר טלפון לחזרה.

מעבר לכך, קיימת אפשרות ללווים להעניק ייפוי כוח נוטריוני למיופה כוח, באמצעותו מיופה הכוח יוכל לקבל פרטים. ייפוי הכוח חייב לכלול את הרכיבים הבאים:

 

  • התייחסות לגבי קבלת פרטים וביצוע פעולות הקשורות למשכנתא.
  • סעיף המתיר למיופה הכוח לבקש מסמכים הכרוכים בעמלה המחויבת דרך הוראת הקבע בהלוואה.
     

 

האם ניתן לקבל משכנתא בטלפון? 

אנחנו מאמינים שמשכנתא לא לוקחים, משכנתא מתכננים ועל מנת לתכנן את תהליך המשכנתא ריכזנו עבורכם מידע מקיף באתר ואנו עומדים לרשותכם, בכל שאלה במוקד שירות הלקוחות. יחד עם זאת, ישנן פעולות שניתן לבצע רק באמצעות בנקאי המשכנתאות. נשמח לתאם לכם פגישה אישית עם בנקאי שיוכל לתכנן יחד איתכם את הצעדים הבאים:

 

  • תכנון משכנתא חדשה
  • מחזור משכנתא - לבצע שינויים בהרכב מסלולי ההלוואה, באורך תקופת ההלוואה, בגובה ההחזר החודשי של המשכנתא ועוד, בהתאם לצרכים המשתנים שלכם.

 

באיזה מקרים יש לגשת לבנקאי בסניף? 

  • המחאת חיובים - החלפת לווה בהלוואה בלווה אחר, הורדת לווה קיים או הוספת לווה.
  • הסכמה לפרי פסו/ דרגה שנייה - הסכמת הבנק למתן אשראי בגין אותו נכס על ידי בנק אחר, בדרגה שווה או בדרגה שנייה.
  • גרירת משכנתא - גרירת ההלוואה מנכס אחד לנכס אחר, או לערבות בנקאית.