DCSIMG
האתר עושה שימוש ב-cookies. כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרות סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.
למידע על cookies והסרתם לחץ כאן.

 ניהול המשכנתא 

 ניהול המשכנתא 

מוקד שרות הלקוחות נותן מענה לכל שאלה הנוגעת להלוואה מנוהלת או אישור הקשור להלוואה מנוהלת בטלפון 6062*  לפרוט שעות הפעילות לחצו כאן >>
במידה ואתם מעונינים בשינויים בהלוואה קימת כגון, מחזור משכנתא (משכנתא חדשה לסילוק משכנתא קיימת), גרירת הלוואה (העברת משכנתא מנכס לנכס) ושינוי הרכב לווים, (החלפת לווה בהלוואה בלווה אחר, הורדת לווה קיים או הוספת לווה) צרו קשר בטלפון 3200*  לפרוט שעות הפעילות לחצו כאן >>

 

מי יכולים לקבל פרטים לגבי ההלוואה?

 כל אחד מהלווים בהלוואה יכול לקבל פרטים על ההלוואה, לאחר זיהוי טלפוני במרכז השירות. גם הערבים להלוואה יכולים לקבל מידע זה, וזאת לאחר שליחת צילום תעודת זהות למרכז שירות הלקוחות, בצירוף פירוט בקשתם וציון מספר טלפון לחזרה.

מעבר לכך, קיימת אפשרות ללווים להעניק ייפוי כוח נוטריוני למיופה כוח, באמצעותו מיופה הכוח יוכל לקבל פרטים. ייפוי הכוח חייב לכלול את הרכיבים הבאים:

 

  • התייחסות לגבי קבלת פרטים וביצוע פעולות הקשורות למשכנתא.
  • סעיף המתיר למיופה הכוח לבקש מסמכים הכרוכים בעמלה המחויבת דרך הוראת הקבע בהלוואה.
     

 

שתף בפייסבוק שתף בטוויטר שתף בלינקדין שתף בגוגל