כל אחד מאיתנו דואג ליום שאחרי הפרישה מהעבודה, לפרנסתו במצב של אובדן כושר העבודה, וגם בסופו של דבר, למה שיותיר אחריו למשפחתו. לכן חשוב שיהיה לך ביטחון פנסיוני מלא, עבורך ועבור הקרובים לך. 

 

לאומי שמח להעמיד לרשותך ייעוץ פנסיוני אישי, שיעזור לך לתכנן את החסכון הפנסיוני שלך. הייעוץ מתבצע על ידי יועצים מקצועיים שהוכשרו במיוחד לכך ונתמכים במערכות מתקדמות.

  

מדוע כדאי להיעזר בייעוץ הפנסיוני של לאומי?

  • היועץ יבחן את סוגי המוצרים הפנסיוניים הקיימים בשוק, בהתאמה לצרכיך ובמטרה לספק לך מענה פנסיוני המותאם באופן אישי עבורך. היועצים הינם אובייקטיביים ואין להם כל זיקה למוצרים לגביהם הם מייעצים

 

כיצד מתאמים פגישת ייעוץ?

  • יש לפנות לסניף בו מתנהל חשבונך ולקבוע פגישה במועד שנוח לך

  • לקוחות ישיר לאומי: יש להתקשר לטלפון 5524* ולתאם פגישה

 

מה צריך לעשות לקראת הפגישה?

  • על מנת להעניק לך את הייעוץ הטוב ביותר, דרושים לנו מספר נתונים לקראת פגישת הייעוץ.

 

שירות הייעוץ הפנסיוני יינתן בכפוף לשיקול דעת הסניף. לפרטים נוספים אנא פנה לסניף בו מתנהל חשבונך.

 

יש להדפיס ולמלא את הטפסים והמסמכים הבאים: 

 

מסמך הערות
טופס פרטים אישיים טופס פרטים אישיים אין
טופס יפוי כח טופס יפוי כח

טופס זה  נדרש על מנת שנוכל לסייע לך באיסוף

הנתונים הנדרשים לייעוץ הפנסיוני.

צילום תעודת זהות ברור כולל הספח יש להקפיד על צילום הספח מכל צדדיו
תדפיס קוד אימות יפוי כח

קוד זה נדרש על מנת שנוכל לפנות למסלקה

הפנסיונית לקבל את הנתונים הנדרשים לייעוץ הפנסיוני.

את הקוד ניתן להפיק באתר המסלקה. הקוד יופק בתום

תהליך לזיהוי הלקוח.

שלושה תלושי שכר אחרונים (לפחות אחד

הכרחי לייעוץ)

לשכירים בלבד
טופס 106 לשכירים בלבד

טופס 1301/ אישור רואה חשבון על הכנסה

שנתית ברוטו או הצהרה על הכנסה השנתית

בטופס פרטים אישיים.

לעצמאיים בלבד

 

 

אם אינך מעוניין לחתום על טופס יפוי כח, אנא צרף את הדוחות השנתיים של חשבונותיך ב:

  • קופות גמל
  • קרנות השתלמות
  • חברות ביטוח
  • קרנות פנסיה

 

לנוחותך, מצורפות הרשימות הבאות:

 

את הטפסים והמסמכים יש להביא לסניפך. ניתן גם למסור את המעטפה בכל אחד מסניפי לאומי, משם היא תועבר לסניפך.

לקוחות ישיר לאומי: יש להעביר את המסמכים לפקס 077-8084308.

 

על מנת לסייע לך לעקוב אחר תהליך איסוף המסמכים, באפשרות להוריד רשימת מעקב (צ'ק-ליסט) בה תוכל לסמן את המסמכים שכבר אספת:

רשימת מעקב רשימת מעקב

רשימת מעקב גרסה מונגשת
 

זקוק לעזרה נוספת?

  • לעזרה במילוי הערכה ניתן לפנות ליועץ בסניפך

 

מה קורה לאחר פגישת הייעוץ?

  • בתום פגישת הייעוץ נסייע לך לבצע את הפעולות הנדרשות למימוש ההמלצות שניתנו במסגרת הייעוץ. לאומי עומד לרשותך בכל זמן ובכל מצב של שינוי המחייב בחינה מחודשת. לפחות פעם בשנה ניצור עמך קשר ונבדוק אם יש צורך לבצע עדכונים בהתאם לשינוי בצרכיך ובהעדפותיך, כמו למשל בעת שינוי מצב משפחתי.

 

הטפסים והמסמכים ניתנים להורדה בפורמט pdf הניתן לקריאה באמצעות תוכנת Adobe Reader.

להורדת והתקנת התוכנה

 

 

הבהרה:

אין באמור בפרסום זה כדי להוות ייעוץ פנסיוני המותאם לנתוניך האישיים, לצרכיך ולהעדפותיך, ואין בו משום המלצה לביצוע עסקה כלשהי במוצר פנסיוני.