האתר עושה שימוש ב-cookies. כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרות סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.
למידע על cookies ועל מדיניות הפרטיות המעודכנת
יש ללחוץ כאן
1.6.2015
רקפת רוסק עמינח הודיעה היום על הקמת חטיבת הבנקאות הדיגיטלית: "אנחנו מתכוונים לשנות את פני הבנקאות בישראל וליישם בנקאות חדשה, המבוססת על החדשנות הדיגיטלית המתקדמת בעולם, כך שהלקוח ייהנה מבנקאות שקופה, זמינה, מחוויית לקוח משודרגת ובמחיר האטרקטיבי ביותר"
לראשונה בישראל ובדומה לבנקים מובילים בעולם, הודיעה הבוקר מנכ"ל לאומי, רקפת רוסק עמינח, על הקמת חטיבת בנקאות דיגיטלית. תמר יסעור תמונה לראש חטיבת הבנקאות הדיגיטלית (Head of Digital Banking Division); כמו כן, דני כהן ימונה לראש החטיבה הבנקאית בלאומי. השינויים ייכנסו לתוקפם ב-1 בינואר 2016, מועד הקמת החטיבה החדשה.
בשנים האחרונות ביצע לאומי, בהתאם לתכנית אסטרטגית שגובשה, שורה של מהלכים לצורך הכנת הבנק והתאמתו לבנקאות בעידן הנוכחי. בתוך זמן קצר, כבש לאומי את זירת הבנקאות הדיגיטלית בישראל והוא היום הבנק המתקדם ביותר במערכת. זאת, תוך פיתוח שורה של מוצרים ושירותים פורצי דרך, המבוססים על טכנולוגיות מתקדמות. בזכות אסטרטגיה זו, חל גידול ניכר במספר הלקוחות המשתמשים בערוצים הדיגיטליים ובכמות הפעולות המבוצעות באמצעות ערוצי הדיגיטל. כיום, כ-62% מלקוחות הבנק משתמשים בערוצים הדיגיטליים לצורך ביצוע פעולות בנקאיות, כאשר כ-52% מהפעולות הבנקאיות מתבצעות בערוצי הדיגיטל.
הסביבה העסקית הדינאמית, משפיעה ותשפיע על המודלים העסקיים של המערכת הבנקאית בארץ ובעולם. בהקמת חטיבת הבנקאות הדיגיטלית, מובילה הנהלת לאומי שינוי במודל התפעול של הבנק, והתאמתו לעולם המשתנה ולדפוסי ההתנהלות של הלקוח בעידן הדיגיטלי הנוכחי. בשנתיים האחרונות חקרו ולמדו בלאומי מודלים שונים הנהוגים בעולם, ועתה, כאמור, עובר הבנק לשלב הבא - הובלת הבנקאות החדשה.
חטיבת הבנקאות הדיגיטלית תנהל את פעילות הבנק הדיגיטלי, וגם תוביל ותיישם את החדשנות הדיגיטלית המתקדמת בעולם, לכל קווי העסקים בבנק ובקבוצה. בנוסף, תהיה חטיבת הבנקאות הדיגיטלית אחראית גם על חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד, מערך השיווק בקבוצת לאומי, פעילות החדשנות, הפיתוח העסקי בקבוצה ופעילויות ה-Big Data של הקבוצה.