פרופיל לאומי
דרך לאומי- הקוד האתי וההתנהגותי שלנו
- הלקוחות הם לב העשייה שלנו: הלקוחות הם הבסיס לקיומנו, ואנו מתחייבים למתן שירות נוח, מקצועי איכותי ואכפתי, ולכך שברגע האמת נהיה שם עבורם, קשובים, עם הצעות ערך מתאימות ומועילות.
- אחריותיות: לקחת אחריות מקצה לקצה ולסגור מעגלי טיפול עבור הלקוח.
- "כן, אפשר": תפיסת עולם המעודדת יצירה ויישום של רעיונות חדשים ופורצי דרך כדרך חיים בעולם טכנולוגי ודיגיטלי משתנה.
- שיתוף: שיתוף פעולה ביחידות הפנים ארגוניות ובכלל על מנת לקדם ולייצר רעיונות פורצי דרך.
- דוגמה אישית: כל אחת ואחד מאתנו מהווה מודל לחיקוי עבור מישהו. עלינו לשאוף לכך שבכל פעילות שאנחנו עושים נהווה דוגמה אישית לסובבים אותנו.
- מצוינות: לאתגר עצמנו כל בוקר מחדש למען יצירת פתרונות חדשניים בסביבה משתנה. מצוינות עבורנו, היא הידיעה שעבודתנו תרמה ללקוחותינו ויצרה ערך עבורם, לארגון, לעובדים.