

מהיום משלמים ב-Garmin Pay עם כרטיס האשראי של לאומי
חוויית תשלום פשוטה, מהירה ובטוחה, ללא מגע, באמצעות הצמדת ה-Garmin למסוף בבתי עסק
חשוב לדעת: השירות זמין לבעלי שעונים חכמים מתוצרת חברת Garmin התומכים בשירות, המחזיקים בכרטיס אשראי עם לוגו לאומי, ובטלפון נייד המבוסס על מערכת הפעלה אנדרואיד. מותנה בהרשמה ובכפוף לתנאי השירות.
איך מצטרפים?
- נכנסים לאפליקציית Garmin Connect
- נכנסים לתפריט הראשי ובוחרים ב"מכשירים"
- בוחרים ב"Garmin Pay" ומקליקים על "Create Your Wallet"
- עוקבים אחר הנחיות הרישום באפליקציה
כיצד משלמים בנייד עם Garmin Pay?
- פותחים את הארנק בשעון
- מזינים את הקוד האישי* (4 ספרות) שהגדרתם בפתיחת הארנק
- מצמידים למסוף ומשלמים
*יש להקיש מחדש את הקוד במקרה שמורידים את השעון מהיד, או כל 24 שעות.
שאלות ותשובות
שירות התשלומים Garmin Pay הוא פתרון תשלום דיגיטלי המאפשר תשלום בכרטיס אשראי באמצעות שעוני גרמין תומכים בשרות. לאחר הגדרת כרטיס האשראי בשעון– כל שעליכם לעשות זה לפתוח את הארנק בשעון ולהצמיד את השעון למסוף בבית העסק.
השירות זמין לבעלי שעון Garmin התומך בשירות, המחזיקים בכרטיס אשראי לאומי ובעלי מכשיר נייד אנדרואיד. מותנה בהרשמה ובכפוף לתנאי השירות.
יש לוודא כי ברשותכם שעון חכם מתוצרת חברת Garmin התומך בשירות ושהופעל לפי הוראות ההצטרפות. במידה שעדיין לא הצלחתם להירשם, ניתן ליצור איתנו קשר בתמיכה הטכנית בטלפון 5522*.
בכל בית עסק בארץ ובחו"ל שמכבד תשלום ב-Tap או שמופיע בו אחד הסימונים המתאימים.
יש לחסום את השירות באפליקציית Garmin Pay.
לא, השירות אינו כרוך בעלויות נוספות.
כל עוד הכרטיס שברשותכם בתוקף, אפשר להמשיך להשתמש בשרות. הפעלת הכרטיס החדש תאפשר לכם להמשיך להשתמש בשרות בלי לעשות דבר.
במקרה ופג תוקף הכרטיס הישן ועדיין לא הפעלתם את הכרטיס החדש, יש צורך לצרף מחדש לשירות את הכרטיס החדש עם התוקף המעודכן.