פנייה לבנקאי
פנו אלינו בזמן שנוח לכם! כותבים לבנקאי 24 שעות ביממה (אפילו בלילה) ומקבלים מענה במהלך היום*
שירות פנייה לבנקאי מאפשר לכם לקבל מידע על החשבון ולבצע מגוון פעולות (למעט בני"ע או במט"ח), ואפילו לשלוח קבצים לבנק באופן מאובטח. השירות זמין עבורכם בכל רגע באתר לאומי ובאפליקצייה. לאחר שליחת ההודעה תקבלו מענה ע"י הבנקאים שלנו במהלך היום*.
לתשומת ליבך, לקוחות כבדי שמיעה וחירשים יקבלו קדימות בטיפול בפנייתם
פניה לבנקאי באתר לאומי:
- לאחר כניסה לחשבון יש לבחור בתפריט העליון ב"דברו איתנו"
- בחרו ב"פנייה לבנקאי" והתחילו להתכתב
פנייה לבנקאי באפליקציית לאומי:
- היכנסו לאפליקציה ולחצו על "דברו איתנו" בחלק העליון של המסך מצד שמאל
- בחרו ב"לכתוב לי הודעה"
- לחצו על "פנייה חדשה"
*פניות שיתקבלו לאחר שעות פעילות הסניף, יענו בשעות הפעילות במהלך יום העסקים הבא.
פניות "כתוב לבנקאי" בלאומי אישי יענו בין 08:30 – 15:00 בימים א'-ה'