תוצאות חיפוש משרות פנויות

נמצאו 25 משרות מתאימות

המשרות מיועדות לנשים וגברים
הוסף לסל
תפקיד
אזור
שלח לחבר
שלח קורות חיים
הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה צפון השרון

יועץ/ת השקעות במרכזי הייעוץ 1020

מערך/חטיבה: החטיבה הבנקאית

תיאור משרה:

אנרגטיים/יות? אוהבים/ות אנשים? מכירתיים/יות?
יש לנו הצעת עבודה בשבילכם/ן!
דרושים/ות בנקאים/יות לסניפי לאומי
מה אנו מציעים?
תנאים מעולים וקליטה כעובד הבנק מהיום הראשון!
הכשרה מקצועית .
שכר התחלתי גבוה.
סביבת עבודה דינאמית ומאתגרת.
תיאור משרה:
שירות בנקאי פרונטלי וטלפוני וכן מכירת מוצרים בנקאיים ללקוחות פרטיים וללקוחות פרימיום
טיפול בכל הנכסים וההתחייבויות של הלקוח.
ייזום מול לקוחות, גיוס לקוחות חדשים, קידום מכירות, שימור והרחבת פעילות עם לקוחות קיימים, ליווי הלקוח לאורך זמן, פגישות עם לקוחות קיימים וחדשים.
מכירת מוצרים בנקאיים כדוגמת: אשראים, פיקדונות, כרטיסי אשראי, גלישה ישירה באינטרנט.
במסגרת התפקיד יוכשר הבנקאי במגוון תחומים: בנקאות, אשראי, קשרי לקוחות, שירות ושיווק.
היקף משרה: משרה מלאה
5 ימים בשבוע ,שעות העבודה:

ענף מרכזי ייעוץ מורכב משמונה מרכזים בפריסה ארצית.
המרכזים נותנים שירותי ייעוץ בהשקעות למערך הייעוץ ולכל יועץ מקושרים כ-350 לקוחות.
תהליכי העבודה כוללים שיחות ייעוץ יזומות+נכנסות, טיפול בבקרות בעולם הייעוץ, עבודה תפעולית עוטפת ייעוץ וכן יעדים עסקיים בנושא גיוס פאסיב, לקוחות ועוד.
תיאור התפקיד:

  • אחריות למכלול הטיפול בפעילות ההשקעות של הלקוחות.
  • גיוס לקוחות חדשים והרחבת הפעילות אצל לקוחות קיימים.
  • גורם מקצועי סניפי בתחומי ההשקעות.
  • סקירה כלכלית שבועית/אד הוק, ניתוח מוצרים ועוד.
  • קליטה כעובדי בנק מהיום הראשון.

היקף משרה: משרה מלאה בימים א'-ה', בין השעות 8-15:45 משמרת פעמיים בשבוע: 11:00-19:00

דרישות:

  • רישיון ייעוץ/ שיווק/ ניהול תיקים- חובה
  • ניסיון בתחום ההשקעות- יתרון משמעותי

כפיפות:

מנהל מרכז ייעוץ

ממשקים:

לקוחות, סניפים ואגף הייעוץ

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

בנקאי/ת במרכז הטלפוני של בנק לאומי ראשל"צ 1205

תיאור משרה:

אנרגטיים/יות? אוהבים/ות אנשים? מחפשים קריירה? יש לנו הצעת עבודה בשבילכם/ן!

דרושים בנקאים/יות למרכזי בנקאות של לאומי, מרכז השירות הבנקאי הטלפוני של הבנק.


מה אנחנו מציעים?
סביבת עבודה דינאמית, צעירה ומתגמלת, הכשרה מקצועית, מסלול קידום נרחב.


מרכזי בנקאות מרכזים את מרבית הפניות הטלפוניות של לקוחות לאומי ומהווים ערוץ מקצועי ושירותי ללקוחות הבנק.
בנקאי המרכז שיסיימו את ההכשרה יקבלו ידע נרחב בעולם הבנקאות, האשראי, מיומנויות שירות והובלת שיחה.

המרכז מאופיין בסביבת עבודה דינמית, צעירה ומתגמלת.

עבודה בשעות עבודה גמישות.

 

מיקום המשרה: ראשון לציון

 

כישורים נדרשים

תודעת שירות גבוהה

כושר ביטוי גבוה בעל פה
יחסי אנוש מעולים ועבודת צוות
יכולת למידה מהירה
יכולת התמודדות במצבי לחץ
נכונות להשקעה ועבודה מאומצת
אוריינטציה לשירות ומכירה

 

היקף המשרה

  • שעות פעילות המרכז א'-ה' 6:30-23:00 , ו' 6:30-14:00
  • שעות העבודה גמישות
  • המשרה מתאימה לסטודנטים
  • יום עבודה בין 6-8 שעות
  • מינימום 24 שעות שבועיות
  • גמישות לעבודה מהבית בהתאם לצורך
     

*קליטה ללאומי מהיום הראשון

 

דרישות:

עדיפות לסטודנטים המחפשים קריירה בלאומי.
כמו כן, עדיפות לבעלי/ות ניסיון תעסוקתי קודם בתחום מתן שירות.

 

כפיפות:

ראש צוות

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה צפון דרום ירושלים והסביבה השרון

בנקאי/ית לקוחות עסקיים בחטיבה הבנקאית 1091

מערך/חטיבה: חטיבה בנקאית

תיאור משרה:

בנקאי/ית ללקוחות עסקיים בחטיבה הבנקאית-דרום/ ירושלים
אנרגטיים/יות? אוהבים/ות אנשים? מכירתיים/יות?
יש לנו הצעת עבודה בשבילכם/ן!
דרושים/ות בנקאים/יות לסניפי לאומי
מה אנו מציעים?
תנאים מעולים וקליטה כעובד הבנק מהיום הראשון!
הכשרה מקצועית .
שכר התחלתי גבוה.
סביבת עבודה דינאמית ומאתגרת.

 

תיאור התפקיד:
מתן מענה ללקוחות העסקיים של הסניף.
טיפול בנכסים והתחייבויות של הלקוחות העסקיים
קבלת בקשות אשראי, ניתוחן והפקת המלצות.
הפקדת פיקדונות, העמדת הלוואות, העברות כספיות, בדיקת צ'קים,
הזנת נתונים במערכות מיכוניות.
ייזום עסקי-מכירת מוצרים פיננסיים.
מכוונות להתמקצעות בתחום האשראי המסחרי.
משרה מלאה בין השעות 8:00-16:00, בימים שני ורביעי פיצול עד השעה 19:00
קליטה ישירה לבנק ותנאים סוציאליים מעולים.

מיקום המשרה: קרית אתא, ירושלים, באר שבע, מודיעין, כפר סבא, תל אביב, בני ברק.
 

דרישות:

תואר ראשון פיננסי/לקראת סיום תואר- חובה.
ניסיון קודם בבנקאות/פיננסים -יתרון
ניסיון קודם בשירות ומכירה-יתרון
תודעת שירות גבוהה ומכוונות לעבודה עם לקוחות.
מכוונות לייזום עסקי והתמקצעות בתחום הבנקאות והאשראים.

 

נא לציין מספר ת.ז על גבי קורות החיים.

 

כפיפות:

ראש צוות

ממשקים:

לקוחות ועובדי הסניף

 

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
ירושלים והסביבה

בנקאי/ת במרכז הטלפוני של בנק לאומי ירושלים 1206

תיאור משרה:

אנרגטיים/יות? אוהבים/ות אנשים? מחפשים קריירה? יש לנו הצעת עבודה בשבילכם/ן!

דרושים בנקאים/יות למרכזי בנקאות של לאומי, מרכז השירות הבנקאי הטלפוני של הבנק.


מה אנחנו מציעים?
סביבת עבודה דינאמית, צעירה ומתגמלת, הכשרה מקצועית, מסלול קידום נרחב.


מרכזי בנקאות מרכזים את מרבית הפניות הטלפוניות של לקוחות לאומי ומהווים ערוץ מקצועי ושירותי ללקוחות הבנק.
בנקאי המרכז שיסיימו את ההכשרה יקבלו ידע נרחב בעולם הבנקאות, האשראי, מיומנויות שירות והובלת שיחה.

המרכז מאופיין בסביבת עבודה דינמית, צעירה ומתגמלת.

עבודה בשעות עבודה גמישות.

 

מיקום המשרה:  ירושלים

 

כישורים נדרשים

תודעת שירות גבוהה

כושר ביטוי גבוה בעל פה
יחסי אנוש מעולים ועבודת צוות
יכולת למידה מהירה
יכולת התמודדות במצבי לחץ
נכונות להשקעה ועבודה מאומצת
אוריינטציה לשירות ומכירה

 

היקף המשרה

  • שעות פעילות המרכז א'-ה' 6:30-23:00 , ו' 6:30-14:00
  • שעות העבודה גמישות
  • המשרה מתאימה לסטודנטים
  • יום עבודה בין 6-8 שעות
  • מינימום 24 שעות שבועיות
  • גמישות לעבודה מהבית בהתאם לצורך
     

*קליטה ללאומי מהיום הראשון

 

דרישות:

עדיפות לסטודנטים המחפשים קריירה בלאומי.
כמו כן, עדיפות לבעלי/ות ניסיון תעסוקתי קודם בתחום מתן שירות.

 

כפיפות:

ראש צוות

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
דרום

בנקאי/ת במרכז הטלפוני של בנק לאומי אשקלון 1228

תיאור משרה:

אנרגטיים/יות? אוהבים/ות אנשים? מחפשים קריירה? יש לנו הצעת עבודה בשבילכם/ן!

דרושים בנקאים/יות למרכזי בנקאות של לאומי, מרכז השירות הבנקאי הטלפוני של הבנק.


מה אנחנו מציעים?
סביבת עבודה דינאמית, צעירה ומתגמלת, הכשרה מקצועית, מסלול קידום נרחב.


מרכזי בנקאות מרכזים את מרבית הפניות הטלפוניות של לקוחות לאומי ומהווים ערוץ מקצועי ושירותי ללקוחות הבנק.
בנקאי המרכז שיסיימו את ההכשרה יקבלו ידע נרחב בעולם הבנקאות, האשראי, מיומנויות שירות והובלת שיחה.

המרכז מאופיין בסביבת עבודה דינמית, צעירה ומתגמלת.

עבודה בשעות עבודה גמישות.

 

מיקום המשרה: אשקלון

 

כישורים נדרשים

תודעת שירות גבוהה

כושר ביטוי גבוה בעל פה
יחסי אנוש מעולים ועבודת צוות
יכולת למידה מהירה
יכולת התמודדות במצבי לחץ
נכונות להשקעה ועבודה מאומצת
אוריינטציה לשירות ומכירה

 

היקף המשרה

  • שעות פעילות המרכז א'-ה' 6:30-23:00 , ו' 6:30-14:00
  • שעות העבודה גמישות
  • המשרה מתאימה לסטודנטים
  • יום עבודה בין 6-8 שעות
  • מינימום 24 שעות שבועיות
  • גמישות לעבודה מהבית בהתאם לצורך
     

*קליטה ללאומי מהיום הראשון

 

דרישות:

עדיפות לסטודנטים המחפשים קריירה בלאומי.
כמו כן, עדיפות לבעלי/ות ניסיון תעסוקתי קודם בתחום מתן שירות.

 

כפיפות:

ראש צוות

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה השרון

בנקאי/ת מבואה לסניפי בנק לאומי 1034

תיאור משרה:

הבנקאות מתחילה במבואה של הסניף

שירות בנקאי וקבלת קהל במבואה של אחד מסניפי לאומי, מתן מענה פרונטלי ללקוחות.

מטרת התפקיד היא מיקסום חווית לקוח ומיצוי פוטנציאל עסקי במפגש הפרונטלי עם הלקוחות.

התפקיד כולל: הכוונה וסיוע בביצוע פעולות בכלל ערוצי הדיגיטל, מתן מענה לצרכים בנקאיים (עמדת מחשב של הבנקאי) , איתור הזדמנויות עבור הלקוח / זיהוי פוטנציאל עסקי / הצעות ערך. ייזום עסקי בסניף בשעות שאינן קבלת קהל.

היקף משרה:
משרה מלאה, 5 ימים בשבוע.
ימי א', ג' וה' 8:00-15.00 ובימי פיצול ב' ו ד' 8:00-18:00 

 

 

דרישות:

  • עמידה תחת עומס 
  • טיפול בהתמודדויות במענה פרונטלי
  • תודעת שירות גבוהה
  • מוסר עבודה גבוה 
  • אחריות ורצינות
  • עצמאות
  • אסרטיביות
  • כושר ביטוי גבוה

כפיפות:

מנהל הסניף

ממשקים:

לקוחות ועובדי הבנק

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה צפון דרום ירושלים והסביבה השרון

בנקאי.ת ללקוחות פרטיים לסניפי בנק לאומי 1004

תיאור משרה:

דרושים/ות בנקאים/יות למגזר הפרטי לתפקיד המשלב שירות לקוחות ומכירות.
אנרגטיים/יות? אוהבים/ות אנשים? מכירתיים/יות?
תנאים מעולים וקליטה כעובד הבנק מהיום הראשון!

מה אנחנו מציעים:

  • הכשרה מקצועית.
  • שכר התחלתי גבוה.
  • סביבת עבודה דינמית ומאתגרת.
  • שירות בנקאי פרונטלי וטלפוני וכן מכירת מוצרים בנקאיים ללקוחות פרטיים וללקוחות פרימיום.
  • טיפול בכל הנכסים וההתחייבויות של הלקוח.
  • ייזום מול לקוחות, גיוס לקוחות חדשים, קידום מכירות, שימור והרחבת פעילות עם לקוחות קיימים, ליווי הלקוח לאורך זמן, פגישות עם לקוחות קיימים וחדשים.
  • מכירת מוצרים בנקאיים כדוגמת: אשראים, פיקדונות, כרטיסי אשראי, גלישה ישירה באינטרנט.

במסגרת התפקיד יוכשרו הבנקאים במגוון תחומים: בנקאות, אשראי, קשרי לקוחות, שירות ושיווק על חשבון הבנק.
היקף משרה: משרה מלאה
 5 ימים בשבוע ,שעות העבודה:
א', ג', ה': - 08:00-16:00 ב+ד (פיצול) 8:00-14:00 + 16:00-19:00 (בסניפים שפתוחים בשישי, יום א' חופשי).

מיקום המשרה : נוף הגליל, ראמה, קרית טבעון, ערד, תל מונד, תל אביב, בני ברק, רמת השרון, רמת גן, ירושלים, גבעתיים, הרצליה, אריאל, אפרת.
 

 

 

דרישות:

  • בגרות מלאה – חובה
  • תואר ראשון-יתרון משמעותי
  • ניסיון קודם בבנקאות/פיננסים-יתרון משמעותי
  • 1-2 שנות ניסיון בשירות ומכירות -יתרון משמעותי
  • יכולות למידה, שיקול דעת, חשיבה פרקטית וכושר ביטוי גבוה
  • תודעת שירות גבוהה, יכולת מכירה, יכולת עבודה בצוות
  • אנרגיה, דרייב, יוזמה, יכולת להתמודד עם מספר משימות במקביל,
    חוסן ועמידה באתגרים.

     

כפיפות:

מנהל מגזר

ממשקים:

לקוחות הבנק ועובדי הסניף

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

בנקאי/ת מכירות טלפוני במרכז המכירות של לאומי 1514

תיאור משרה:

בנק לאומי, הבנק המוביל בישראל, מגייס בנקאים טלפונים למוקד המכירות בראשל"צ
אם יש לך תשוקה למכירות ולתחום הפיננסי, אם את/ה מכוון מטרה ומעוניין להתפתח בתחום הבנקאות, אנחנו מזמינים אותך להצטרף לסיירת המכירות שלנו במרכז הבנקאות של לאומי בראשל"צ ולקחת חלק בצוות שמהווה את חוד החנית של השירות המוכר בבנק לאומי. 

אנחנו מציעים :

  • קליטה כעובדי בנק לאומי – מהיום הראשון.
  • שכר ותגמולים גבוהים.
  • שלל הזדמנויות קידום והתפתחות מקצועית.
  • שעות עבודה גמישות, סביבה דינאמית ואוירה משפחתית.
  • תחרויות שוות במיוחד.
  • גיבושים, הופעות והפתעות.
  • המשרה במרכז הבנקאות של לאומי בראשל"צ.

דרישות:

  • אוריינטציה מכירתית.
  • חוסן מנטלי ומוכוונות לעבודה בסביבה מוקדית.
  • ניסיון קודם בעולם המכירות.
  • נכונות והתכווננות לעמידה ביעדים.

 

כפיפות:

ראש צוות

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה צפון דרום ירושלים והסביבה השרון

מנהל פרויקטי בינוי 2097

מערך/חטיבה: חטיבת התפעול

תיאור משרה:

מנהל.ת פרויקטי בינוי בענף בינוי ותחזוקת סניפים , לרבות בניית משרדים / סניפים חדשים, שינויי מערך, שיפוצים וכו'. העבודה כוללת ליווי של הפרויקטים בכל שלביהם :
•    ייזום הפרויקט ובחינת הנכסים.
•    בחינת תכניות פיזיבליות והכנת המשמעויות הנגזרות לחלופות השונות בהיבטי היתכנות,  ניהול לו"ז ותקציב.
•    ניהול תכנון הפרויקט על כל שלביו.
•    ליווי הליכי רכש והתקשרויות עם קבלנים וספקים.
•    התנהלות מול גורמים בבנק ומחוצה לו (לרבות: בטחון, בטיחות, תקשורת, שיווק, נכסים וכו').
•    עבודה במערכות הבנק השונות, לרבות הכנת כתבי כמויות, הזמנות, חשבונות וכו'.
•    ניהול ופיקוח על ביצוע הפרויקט בשטח על כל שלביו בהתאם לנהלי הבנק.
•    בדיקה ואישור חשבוניות.
•    ליווי הפרויקט במהלך הבדק.
משרת שטח, מיקום המשרדים: לוד.
 

דרישות:

תואר מהנדס.ת או הנדסאי.ת בניין 
ניסיון בניהול והובלת פרוייקטי בינוי של לפחות 3 שנים.
יתרון לבעלי ניסיון בעבודות גמר. 
רישיון נהיגה חובה
תחילת עבודה: מידי
היקף משרה: 5 ימים בשבוע א'-ה' 8:00-17:00 משרה מלאה 
מיקום משרדי הבנק ברח' אבא הילל סילבר 3 לוד. 
המשרה היא משרת שטח ודורשת נוכחות מתמדת באתרי הבנק השונים, בכל רחבי הארץ.
יש לציין מספר ת.ז על גבי קורות החיים 
 

כפיפות:

ראש ענף תחזוקה ובינוי בסניפים

ממשקים:

ספקים
קבלני בינוי
ממשקים פנימיים: רכש, אדריכל הבנק, נכסים, סינוף, אכלוס, שיווק 

 

 

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

עו"ד מנוסה בבמימון עסקאות מורכבות ואשראי בינלאומי 2092

תיאור משרה:

תיאור כללי:

 מתן ייעוץ משפטי שוטף ליחידות שונות בחטיבה העסקית של הבנק בדגש על ליווי עסקאות מימון ואשראי בינלאומי, כתיבת חוות דעת, ניסוח הסכמים וניהול מו"מ לגביהם, בחינת היבטים רגולטוריים הנוגעים לתחום הטיפול.
עורך הדין נדרש להיות בעל ניסיון בתחום, עצמאי בניהול הנושאים שבטיפולו ובקבלת החלטות, בעל יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה, אנגלית ברמת שפת אם.
מיקום – קמפוס לאומי, אבא הלל סילבר 3, לוד (נגישות לרכבת).
ימי עבודה א-ה במשרה מלאה.

תיאור המשרה:

  • מתן ייעוץ משפטי שוטף ליחידות החטיבה העסקית
  • ליווי עסקאות מימון ואשראי בינלאומי, ניהול מו"מ מורכב ועריכת ההסכמים ויתר המסמכים המשפטיים הדרושים להוצאתן אל הפועל
    מוקד ידע מקצועי בנושאים שבתחום האחריות
  • השתתפות בוועדות וקבוצות עבודה בנושאים שבתחום האחריות

     

דרישות:

  • עו"ד בעל 5 שנות ניסיון במימון עסקאות מורכבות ואשראי בינלאומי
  • ניסיון בניהול מו"מ מורכב
  • יכולת ביטוי מצוינת בכתב ובע"פ
  • אנגלית ברמת שפת אם


     

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

אנליסט/ית אשראי למערך העסקי 1996

מערך/חטיבה: החטיבה עסקית

תיאור משרה:

החטיבה העסקית בבנק לאומי מטפלת בתאגידים הגדולים במשק ונותנת אשראי לעסקאות הענק.
תיאור התפקיד:

  •  ניתוח דוחות כספיים וצרכי אשראי של חברות ותאגידים.
  • כתיבת ועדות אשראי, בקשות שוטפות, מתן הוראות וביצוע בקרה.
  • מימוש החלטות עסקיות, וטיפול שוטף בתיקי הלקוחות.
  • טיפול בדוחות ודיווחים תקופתיים.
  • היקף משרה: משרה מלאה ימים א'-ה' .
  • מיקום – קמפוס לאומי, אבא הלל סילבר לוד.



     





     

דרישות:

  • ניסיון של מעל שנתיים באנליזת אשראי/ניסיון בניתוח דוחות כספיים-חובה
  • תואר פיננסי –חובה, רו"ח-יתרון.
  • ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים.
  • יכולת אנליטית ולמידה מהירה.
  • יכולת ניהול והובלת ריבוי משימות.
  • יכולת ניסוח והבעה טובה בכתב ובעל פה.
  • דיוק, יסודיות, יכולת עבודה בתנאי עומס ולו"ז מוגדרים.
  • תודעת שרות גבוהה, תקשורת בינאישית גבוהה ויכולת עבודה בצוות.
  • יכולת גבוהה לעבוד עם ממשקים.
  • מוכוונות לפיתוח עסקים.











     

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

אנליסט/ית מימון מורכב בחטיבה העסקית 2117

מערך/חטיבה: החטיבה עסקית

תיאור משרה:

תיאור יחידה : הענף עוסק בניתוח, ליווי והוצאה לפועל של עסקאות מימון מורכבות בתחום מימון מיזוגים, רכישות ותכניות השקעה.
מיקום: קמפוס לאומי, אבא הלל סילבר 3 לוד
תיאור המשרה: 

ליווי והוצאה לפועל של עסקאות מימון מורכבות בתחום תכניות השקעה הכולל:

  • ניתוח בקשות למימון פרויקטים ותכניות השקעה במגוון תחומים בדגש על בחינת כושר החזר החוב
  • ניתוח סיכונים/סיכויים ומתן המלצות
  • ניהול כלל הממשקים בעסקה כולל גורמים מתוך הבנק ומחוץ כמו לקוחות, יועצים וכד'
  • ניהול והובלת מו"מ מול לקוח
  • לימוד עצמאי תוך איסוף חומר מקורות מידע שונים
  • הצגת נושאים מקצועיים בפורומים שונים
  • בניית מתודולוגיות בתחום מימון שונים









     





 

דרישות:

  • תואר ראשון כלכלי/פיננסי- חובה 
  • לפחות 2 שנות ניסיון בתחום ניתוח אשראי - חובה
  • ניסיון בעבודה עם מודלים פיננסיים מורכבים - חובה
  • ניסיון בקריאת וניתוח דוחות כספיים- חובה
  • ניסיון ומיומנות בתוכנת אקסל - חובה
  • יכולות אנליטיות וניתוח גבוהות
  • עצמאות ויכולת למידה יזומה ועצמאית ויכולת הנעת תהליכים באופן עצמאי
  • ניסיון ניהול מו"מ והובלת עסקאות מול מספר רב של גורמים
  • יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב
  • אנגלית ברמה גבוהה




















     

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה ירושלים והסביבה

מהנדס.ת החשמל - משרה 2131

תיאור משרה:

לבנק לאומי דרוש.ה מהנדס.ת החשמל שיהווה הסמכות הבכירה ב"לאומי" בתחום החשמל זרם חזק במתח גבוה ובמתח נמוך.
מומחה.ית תוכן ראשי לנושא החשמל וריכוז הקשר של הבנק מול ארגונים חוץ-בנקאיים. 
גיבוש מדיניות ארוכת טווח בנושא תשתיות החשמל והתאמתה לצרכי הבנק. המדיניות תתחשב בעקרונות של אמינות אספקת חשמל, זמינות, יתירות ושרידות.
ייזום והובלת פרויקטים רב שנתיים בתחום החשמל ובתחומים משיקים בעלי יתרונות טכנו-כלכליים תוך שילובם בכיווני ההתפתחות של תשתיות הבנק.
זיהוי תקלות סיסטמטיות ונקודות תורפה במערכות החשמל  וגיבוש המלצות לדרכי התמודדות איתן. ינתן דגש לטיפול במתקנים אסטרטגיים של הבנק.
ניהול ממשקים מול יועצים חיצוניים בעלי מומחיות תוכן מיוחדת לצורך ייעוץ שוטף.
קביעת קווים מנחים למתקן החשמל בפרויקטים מיוחדים ובכלל זה : הגדרת סוג חיבור החשמל, רמת ואמצעי הגיבוי והגדרת משמעויות לבינוי במתקן קיים.
הכנת וביצוע של תכניות התייעלות אנרגטית באתרי בנק לאומי.
תכנון לוחות חשמל באתרים קטנים עד כ 3X200 אמפר.
מעקב ובקרה אחר צריכות החשמל באתרי הבנק וטיפול בחריגים.
 

ניהול הקשר עם חברת החשמל :
לשמש איש/אשת הקשר של "לאומי" מול חברת החשמל.
ביצוע הזמנת חיבורי חשמל חדשים והגדלת חיבורי חשמל קיימים.
ניהול קשר שוטף בהיבטים תפעוליים עם חברת החשמל.
עדכון חברת החשמל בכוונות הפיתוח העתידיות של הבנק לצורך שילוב תוכניות הפיתוח של החברה עם צרכי הבנק.
 

ניהול נושא חסכון באנרגיה :
ביצוע בקרה על חשבונות החשמל של הבנק, הצגת הנתונים וניתוחם.
איתור טכנולוגיות ושיטות לחסכון בחשמל ובדיקת התאמתן ליישום במתקני הבנק.
ריכוז הפעילות בנושא תקנים, סקרי אנרגיה וקשר עם משרד התשתיות.
 

 

דרישות:

  • תואר מהנדס חשמל
  • ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות בתחום החשמל 
  • ניסיון של 5 שנים לפחות בניהול תחום החשמל בארגון בעל צריכה של למעלה מ 1 מיליון קוט"ש בשנה
  • ניסיון של 3 שנים בתכנון לוחות חשמל



     

כפיפות:

ראש ענף בינוי ותחזוקה

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה צפון דרום ירושלים והסביבה השרון

ממונה על בטיחות באש בבנק לאומי 2133

תיאור משרה:

הממונה בטיחות אש בבנק  אחראי.ת על טיפול בכל נושא בטיחות באש באתרי הבנק השונים, קמפוס וסניפים, טיפול בפערים עד לקבלת אישורי כבאות, טיפול מול חברות וספקים בתחום גילוי וכיבוי אש, כריזה, יועצי בטיחות, אחריות על תקינותם של אמצעי כיבוי וגילוי אש, כגון: מתזים, מערכות כריזה, משאבות כיבוי, מעברי ויציאות חירום וכדומה.  שמירה על הנחיות, תקנות וחוקי בטיחות באש, ליווי וניהול פרויקטים בתחום בטיחות באש, ליווי והנחיות למנהלי בינוי בפרויקטים חדשים. 

העבודה במסגרת ענף בינוי ותחזוקה בסניפים, שאחראי על התחזוקה השוטפת בסניפים, בטיחות אש, לרבות תחזוקת מנע ושבר, ניקיון, שינויי מערך, שיפוצים (שיפור נראות), פרויקטי בינוי בהיקפים קטנים, מיזוגים וכו', על היחידה לייצר רמת שירות גבוהה תוך העלאת האיכות והורדת העלות. בנוסף הענף אחראי לייצר סביבה מתוחזקת, נקייה ונעימה הן לעובדי הסניפים והן ללקוחות הבנק.

מיקום המשרדים: לוד. 

המשרה היא משרת שטח ודורשת נוכחות מתמדת באתרי הבנק השונים, בכל רחבי הארץ.
עבודה שוטפת מול ממשקים כגון רשות כבאות והצלה, ספקים, קבלנים, יועצי בטיחות וכן מול הגורמים הרלוונטיים בבנק.

היקף משרה: 100% משרה, שעות עבודה א-ה, שעות 08:00-17:00, נדרשת כוננות לעבודה בשעות לא שגרתיות.

העסקה מיידית.


 

 

דרישות:

ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות בתחום בטיחות באש ובעבודה מול רשות כבאות והצלה - חובה
הכרות מעמיקה עם מערכות גילוי וכיבוי אש, כריזה, שחרור עשן תקנות בטיחות באש, לרבות חוק התכנון והבניה - חובה 
תעודת ממונה בטיחות באש - חובה
תואר ראשון / שני – יתרון
זמינות מיידית - יתרון
ניסיון בעבודה בארגונים גדולים מעל 2000 עובדים
נדרשת כוננות לעבודה בשעות לא שגרתיות 
רישיון נהיגה חובה




 

כפיפות:

ראש ענף תחזוקה ובינוי בסניפים

ממשקים:

נכסים , בינוי , תחזוקה, יועצים, ספקים, קבלנים
רשות כבאות והצלה

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

רו"ח במערך החשבונאות 2134

תיאור משרה:

  • הכנת ביאורים למאזן ודיווחים לבנק ישראל.
  • מיכון ושיפור תהליכי עבודה.
  • ניהול ממשקים מקצועיים עם גורמים בחטיבות השונות לצורך הפקת הדוחות הכספיים.
  • בקרת איכות של תוצרי העבודה של עובדי התחום.
  • התנהלות מול רואי החשבון המבקרים.
  • שותפות בהכנת תוכניות העבודה ומעקב אחר ביצוען.
  • ליווי מקצועי של תהליכים רוחביים בבנק.
  • ניתוח והטמעה של הוראות רגולטוריות חדשות.
  • ניהול, ליווי וחניכה של עובדי התחום.
  • הובלת תהליכים מקצועיים. 


 

 

דרישות:

  • תואר ראשון פיננסי - חובה.
  • רישיון רו"ח-חובה.
  • ניסיון כרו"ח אשכול פיננסי ממשרדים/חברות ביטוח/בנקים- יתרון.
  • מחוייבות לשעות נוספות מרובות, בעיקר בתקופת הדוחות.
  • כישורים אנליטיים גבוהים, יסודיות ויעילות.
  • ראיית רחבה וביקורתית.
  • יחסי אנוש מעולים, עבודת צוות טובה.
  • ידע ונסיון בעבודה בלאומי – יתרון.
  • כושר ביטוי גבוהה ויכולת טובה בהעברת מסרים.
  • יכולת התמודדות עם עומסים כבדים ומצבי לחץ.
  • יכולת הובלת תהליכים מורכבים. 

     

כפיפות:

מנהל תחום

ממשקים:

הנהלת החטיבה.
עמיתים ממערך החשבונאות ומיחידות נוספות בבנק.
בנק ישראל – יחידות דיווח ופיקוח.
רואי החשבון המבקרים.

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

כלכל/ית למערך בניה ונדלן - ענף בניה ונדל"ן חו"ל 2143

תיאור משרה:

מה עושה היחידה:
הענף מלווה חברות נדל"ן מובילות בארץ ובחו"ל, תוך מימון עסקאות ליווי בניה להקמת נדל"ן למגורים ולהקמת נכסים מניבים.
לענף התמחות במימון נדל"ן בחו"ל.
מיקום – קמפוס לאומי, אבא הלל סילבר 3 לוד (קיימת נגישות לרכבת)
משרה מלאה ימים א-ה
 

דרישות:

מה עושים בתפקיד:
ביצוע ניתוחים כלכליים, ניתוח דוחות כספיים, ניתוח פרויקטי בנייה (דוחות אפס - תוכניות עסקיות ודוחות מעקב), וניתוחים אחרים של החברות.
כתיבת בקשות אשראי עבור פרויקטים/ עסקאות מורכבות ושוטפות. הצגתן בועדות סינון ואשראי.
ביצוע ומעקב אחר דו"חות חודשיים/רבעוניים/שנתיים הן פנימיים ורגולטורים והן חיצוניים.
קשר שוטף עם השלוחות בחו"ל, טיפול יום יומי בבקשות ואירועים שונים, פגישות עם לקוחות.
טיפוח ושימור הקשר עם השלוחות בחו"ל בדגש על רמת שירות גבוהה מאוד ומכוונות לפיתוח עסקים.


 

כפיפות:

מנהל לקוח

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה צפון דרום ירושלים והסביבה השרון

ראש ענף בינוי ותחזוקה 2120

תיאור משרה:

  • אחריות על הובלה כוללת של תחום הנדל"ן, הבינוי והתחזוקה בכלל אתרי החברה בפריסה ארצית.
  • התפקיד כולל ניהול שוטף של כלל תשתיות החברה במספר אתרים,  פרויקטי בינוי משלב הייזום, תמחור, ביצוע ומסירה, תחזוקה מונעת ושוטפת.
  • ניהול עשרות ספקים וקבלנים בתחום הבינוי והתחזוקה, החשמל, מערכות אלקטרומכניות, ניקיון וכו'.
  • היקפי עבודה מנהל פרויקט בינוי:
    מ- 250 אתרים ומעלה. (אתרים בשירות לקהל – מענה להיבטי נגישות וכו..).
    300,000 מטר בנוי בחלוקה למספר אתרים ובהיקף עבודה עם ספקים בכ- 100 מ' ₪ בשנה לפחות.

תחומי אחריות עיקריים:

  1. ניהול תחום הנדל"ן והבינוי:
    • ניהול וליווי פרויקטי בינוי, שיפוץ והתאמות במבנים.
    • אחריות על תכנון וליווי פרויקטים מקצה לקצה – משלב תכנון ראשוני, דרך מכרזים, ניהול קבלנים ועד מסירה.
    • עבודה שוטפת מול אדריכלים ויועצים, רשויות מקומיות וגורמי רגולציה.
    ניהול יחידות בינוי, תחזוקה, אלקטרומכני, חשמל, בטיחות אש ובטיחות בעבודה.
    הסכמי רכש , מעבר ופתיחת חוזים מול ספקים.
  2. אחריות על תחזוקת המבנים והמערכות:
    • ניהול מערך התחזוקה השוטפת והמונעת בכלל אתרי החברה (כולל חדר מחשב 24/7 ).
    • אחריות על תקינות, זמינות ותפעול תקין של כלל המערכות הטכניות (חשמל, מיזוג אוויר, אינסטלציה, מעליות, מערכות אלקטרומכניות ועוד).
    • בקרה על איכות התחזוקה, עמידה בזמנים ובלוחות תקציב.
  3. ניהול עובדים וקבלני משנה:
    • ניהול ישיר של צוותי חשמלאים, טכנאים, אבות בית, אנשי אחזקה ועוד.
    • ניהול ופיקוח על קבלנים וספקים בתחומי בינוי ותחזוקה, כולל עמידה בהסכמים ובתקני איכות ובטיחות.
    • הכשרת עובדים, פיתוח מקצועי וניהול שוטף של המשאב האנושי בתחום.
  4. ניהול תקציבי:
    • תכנון וניהול תקציבי בינוי ותחזוקה, כולל בקרה על הוצאות, תכנון שנתי ורב-שנתי.
    • ניהול מו”מ עם ספקים, אחריות על מכרזים והתקשרויות ארוכות טווח.
  5. שיפור תהליכים וחדשנות:
    • הטמעת שיטות עבודה מתקדמות, מערכות ניהול תחזוקה כלים לניהול פרויקטים ותהליכי בקרה.
    • קידום פרויקטים לשיפור תהליכי עבודה.

     

דרישות:

  • תואר ראשון בהנדסת בניין / הנדסאי בניין – חובה.
  • תואר שני בניהול / מנהל עסקים – יתרון.
  • ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול צוות עובדים של 10 עובדים לפחות (בתחום ניהול פרויקטי בינוי / תחזוקה שוטפת) – חובה.
  • ניסיון בבנייה / שיפוצים של משרדים (מפעלים פחות רלוונטי) של לפחות 10 פרויקטים במקביל, בהיקף של 30 מש״ח בשנה .
  • ניסיון ניהולי משמעותי של עובדים וקבלנים.
  • היכרות עם רגולציה, תקנים וחוקים רלוונטיים (רישוי עסקים, בטיחות, תכנון ובניה).
  • ניסיון בניהול קמפוסים.
  • ניסיון משלב התכנון עד שלב הביצוע כולל החזקה שוטפת.


     

כפיפות:

ראש אגף

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

מנהל/ת קשרי לקוחות פאסיב- יועץ השקעות וגידורים 2156

מערך/חטיבה: חטיבה עסקית

תיאור משרה:

תיאור היחידה: 

הענף מטפל בלקוחות המערך העסקי ,מערך הנדל"ן ותשתיות(תאגידים וחברות הגדולות והמובילות במשק) - ומעניק להם טיפול וייעוץ בעולם הפאסיב כגון : אפשרויות השקעה, פיקדונות, מוצרים מובנים, פעילות שוק ההון, מט"ח וגדורים. 
הטיפול בלקוח מותאם לצרכיו ולמדיניות החברה וכולל מתן חבילת שירות יזומה ומקיפה עבורו. 
הצוות פועל בשיתוף פעולה עם מנהלי הלקוח העסקיים, חדר עסקאות, חטיבת התפעול וממשקים רבים נוספים בבנק ומחוצה לו.
הענף מהווה מוקד לניהול פעילות ההשקעות והמט"ח של הלקוח העסקי.
 

תיאור המשרה:

  • ניהול וייעוץ ללקוח העסקי בתחום ההשקעות והמט"ח בראייה רחבה על מגוון אפשרויות ההשקעה ובהלימה לפעילותו העסקית.
  • טיפול מקצועי ושירות מיטבי ללקוח הכוללים את כל עולמות התוכן הרלוונטיים עבורו בפאסיב והחיבור ביניהם. 
  • ייזום שוטף בעולם המט"ח וההשקעות תוך שליטה בפעילותו העסקית ובצרכיו. 
  • פגישות רבות עם לקוחות הכוללות הכנה, סיכום ומעקב אחר ביצוע המשימות.
  • פגישות עם ממשקים בנושאים רוחביים הקשורים לתפקיד ויכולת ניתוח ויישום התוצרים.
  • עבודת צוות מצוינת תוך שיתוף ועזרה הדדית מול כלל העובדים והממשקים הרבים.
  • טיפול שוטף בנושאים תפעוליים ועמידה בנהלים.


     

דרישות:

  • תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים /ראיית חשבון 
  • רישיון ייעוץ השקעות 
  • הבנה גבוהה בשוק ההון 
  • ניסיון והיכרות בעולם המט"ח והגידורים : מאקרו, זיהוי חשיפות ועסקאות גידור (יתרון)
  • ייזום נרחב ללקוח ופיתוח עסקים 
  • יצירתיות וגמישות מחשבתית 
  • עבודת צוות ושיתופי פעולה רבים 
  • תודעת שירות גבוהה מאוד ויחסי אנוש מעולים  
  • עבודה מול ממשקים רבים
  •  יכולת עבודה ולמידה עצמית 
  • הובלת תהליכים ומשימות 
  • שליטה טובה במערכות ה"אופיס" בדגש על האקסל ו power point




     

כפיפות:

ראש ענף

ממשקים:

ראשי ענפים ומנהלי הלקוח – מערך עסקי ,נדל"ן ותשתיות, חטיבת התפעול, חטיבת שוקי הון: ענף תמחור פיננסי, חדר עסקאות, ענף תמחור פיננסי, PMOS, ענף נזילות, ענף ניהול תיקים. מערך הייעוץ, מערך הציות, מערך הייעוץ המשפטי.

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

מנהל/ת לקוחות במערך לאומיטק 2184

תיאור משרה:

תאור היחידה:
לאומיטק, זרוע בנקאות הטק של לאומי, מלווה אלפי סטארטאפים בכל שלבי החיים, וקרנות הון סיכון בתעשיית ההייטק שהיא מנוע הצמיחה המשמעותי בכלכלה הישראלית.
העבודה כוללת פעילות מול לקוחות הנמצאים בחזית החדשנות העולמית, במגוון רחב של תחומים ובעלות קצב צמיחה גבוה במיוחד כולל התרחבות מקומית וגלובלית.

המרכז ממוקם בת"א. 


תיאור משרה:
ניהול לקוח כולל של חברות הייטק גלובליות תוך מתן מענה מקצועי המותאם לתעשיית ההייטק לכל צרכי החברה.
היכרות עם מוצרי המימון לחברות ההייטק ותפירת הצעות מימון יעודיות לכל שלב חיים.
ראייה כוללת בהיבטי ההשקעות והפעילות וכן חיבור ליחידות תמך מקצועיות לקידום הפעילות (חדרי עסקות,  מרכז ייעוץ והשקעות).
ניהול relationship והיכרות מעמיקה עם לקוחות הצוות תוך מתן מענה נכון בעיתוי שהחברה תידרש לה.
מנהלי הלקוחות בלאומיטק, אשר מובילה את שוק בנקאות הטק הם חלק חשוב בבניית מערכות יחסים עם גופים שונים בתעשיית ההייטק, ויצירת Networking וקשירת קשרים בין אישיים עם הלקוחות על מנת להמשיך למצב את לאומי כבחירה הראשונה של הלקוח לביצוע עסקאות: ייזום פגישות עם לקוחות, השתתפות באירועים בקהילה העסקית, מיצוב עצמי ככתובת מקצועית.
הובלת הצוות להשגת יעדים של צמיחה בפעילות הכוללת : פיתוח עסקי, אשראים, פאסיב, רווחיות וניהול תוכניות העבודה של הצוות לעמידה ביעדים אלה.
 

דרישות:

  • תואר ראשון פיננסי - חובה
  • עניין וסקרנות בעבודה מול תעשיית ההייטק
  • ניסיון משמעותי בתחום האשראי
  • יכולת ניהול קשרי עבודה מצוינים , תקשורת בינאישית ותודעת שרות גבוהה
  • מוכוונות לפיתוח עסקים , יכולת לניהול מו"מ
  • יכולת לניהול והובלת משימות
  • אנגלית ברמה גבוהה
  • יכולת עבודה בתנאי עומס/ לוחות זמנים מוגדרים
  • בעל תודעת שירות גבוהה ויכולת תפקוד עצמאית והגדלת ראש 
     


 

ממשקים:

בתוך הבנק:
מנהלי לקוחות עמיתים, ראש ענף, חטיבת תפעול, גופי מטה בבנק כגון: החטיבה לייעוץ משפטית, חטנ"ס, שוקי הון, חדרי עסקאות, יועצי ההשקעות, לאומי פרטנרס וכו'.


מחוץ לבנק:
קשרי עבודה עם לקוחות הייטק בשלבי חיים שונים ומחוללי עסקים.

 Valley Bank (לאומי USA לשעבר) ולאומי פרטנרס
 

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

אנליסט/ית במערך לאומיטק 2183

תיאור משרה:

תיאור היחידה:
לאומיטק, זרוע בנקאות הטק של לאומי, מלווה אלפי סטארטאפים, חברות טק בכל שלבי החיים שלהן וקרנות הון סיכון בתעשיית ההיטק שהיא מנוע הצמיחה המשמעותי בכלכלה הישראלית.
העבודה כוללת פעילות מול לקוחות הנמצאים בחזית החדשנות העולמית, במגוון רחב של תחומים ובעלות קצב צמיחה גבוה במיוחד כולל התרחבות מקומית וגלובלית.


התפקיד כולל:

  • הכנה וכתיבת וועדות אשראי כולל ביצוע אנליזה עסקית ,ניתוחים כלכליים, הבנת המודל העסקי ובחינת יעילותו הכלכלית, ניתוח דוחות כספייםותוכניות עסקיות.
  • קבלת בקשות לאשראי, ניתוח ובחינת המימון המבוקש, מתן חו"ד והמלצות למבנה האשראי, קובננטים ותנאים אחרים.
  • ביצוע בקרות מעקב תקופתי אחר ביצועי הלווים דרך קבלת דו"חות שונים של לקוחות(פנימיים, רגולטוריים ועוד) , תום תוקף ועדות.
  • טיפול בהתניות ועדת אשראים ונושאים לטיפול בהיבט אשראי.
  • קשר שוטף עם הלקוחות, טיפול יום יומי בבקשות ואירועים שונים, פגישות עם לקוחות-טיפוח ושימור הקשר עם הלקוחות בדגש על רמת שירות גבוהה מאוד.
  • פיתוח עסקים- יוזמה להגדלת נתח ארנק בלקוחות קיימים ובפיתוח עסקים חיצוני לגיוס לקוחות חדשים כולל איתור לקוחות פוטנציאלים ויצירת קשר איתם, מעקב, הכנת הצעה עסקית ומשא ומתן.

     

דרישות:

  • תואר ראשון פיננסי- חובה
  • ניסיון בתפקיד אנליסט - יתרון משמעותי
  • אנגלית ברמה גבוהה- יתרון משמעותי
  • הכרת תעשיית ההייטק ונסיון בעבודה מול חברות הייטק– יתרון משמעותי
  • יכולת אנליטית וחשיבה מעמיקה
  • יכולת למידה מהירה
  • דיוק, יסודיות ויכולת ניסוח גבוהה
  • מכוונות לפיתוח עסקים ותודעת שירות גבוהה
  • יכולת עבודה בתנאי עומס/ולוחות זמנים מוגדרים
  • יכולת לניהול והובלת משימות
  • תקשורת בינאישית גבוהה ויכולת עבודה בצוות
  • היקף המשרה: 5 ימים בשבוע, ראשון עד חמישי
  • מיקום המשרה: תל אביב

     


 

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

מנהל/ת קשרי לקוחות עסקיים בחטיבה העסקית 2189

תיאור משרה:

ענף המטפל בעסקים גדולים, במכלול הצרכים הבנקאיים לרבות עסקאות מורכבות ופעילויות בנקאיות שונות.

מיקום – קמפוס לאומי, אבא הלל סילבר 3, לוד (קיימת נגישות לרכבת)

תיאור התפקיד:

  • ייזום ופיתוח עסקים בקבוצת לקוחות קבועה
  • שימור הקשר השוטף עם לקוחות הענף והעמקת הפעילות העסקית
  • טיפול והובלת עסקאות אשראי מורכבות ברמות מורכבות שונות
  • ניהול הקשר השוטף מול הלקוחות ומול היחידות הרלוונטיות השונות בבנק
  • ניהול עבודת האנליסטים שבצוות
     

דרישות:

  • תואר ראשון פיננסי- חובה
  • ניסיון משמעותי בניתוח דוחות כספיים, כתיבת בקשות אשראי
  •  ניסיון בניהול צוות קטן – יתרון
  • יכולת ניהול קשרי עבודה מצוינים, תקשורת  בינאישית ותודעת שירות גבוהה
  • מוכוונות לפיתוח עסקים, יכולת לניהול מו"מ
  • יכולת אנליטית, יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב
  • יכולת למידה גבוהה ומהירה, רעב לעסקים 
  • יכולת עבודה בתנאי עומס/ולוחות זמנים מוגדרים, נכונות לעבודה בשעות נוספות
  • יכולת לניהול והובלת משימות, תכנון זמן ובניית תכניות עבודה לצוות
     


 

כפיפות:

ראש ענף

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

מנהל/ת לקוחות למרכז עסקים חולון-מערך מסחרי 2198

תיאור משרה:

סניף המטפל בעסקים בינוניים המבצעים עסקאות מורכבות ורוכשים מוצרים בנקאיים מורכבים. מופע הקהל נמוך ומרבית הפעילות מתבצעת בטלפון.

קידום עסקים בקבוצת לקוחות קבועה, הכוללת כמה עשרות חברות בגודל בינוני במשק. הפעילות המקצועית היא בעיקר בתחום האשראי, אולם נדרשת ראייה כוללת גם בנושא היבטי ההשקעות של הלקוחות וכן הפניית גורמים רלוונטיים מתוך המרחב המסחרי, החטיבה או הבנק לפי הצורך.

הובלת הצוות להשגת יעדים של צמיחה באשראים, בהשקעות וברווחיות וניהול תוכניות העבודה של הצוות לעמידה ביעדים אלה.

אחריות לפיתוח עסקים במגמה לשווק את הסניף, להרחיב את מאגר הלקוחות ולהגדיל את נפח הפעילות של לקוחות קיימים.  

בניית Networking וקשירת קשרים בין אישיים עם הלקוחות על מנת למצב את לאומי כבחירה הראשונה של הלקוח לביצוע עסקאות: ייזום פגישות עם לקוחות, השתתפות באירועים בקהילה העסקית הרלוונטית, מיצוב עצמו ומיצוב הצוות ככתובת מקצועית.

אחריות לטיפול בכל בקשות הלקוחות בתחום האשראי: קבלת נתונים, מידע, ניתוחים, וכל הביטחונות הנדרשים לעסקאות, קבלת החלטות או אישורים לבקשות והוצאה לפועל של החלטות וועדות האשראי. אחריות לביקורת התחייבויות הלקוחות כלפי הבנק.

גורם מקצועי בתחום האשראי. מתן מענה והכוונה לעובדי הסניף בנושאים שבמסגרת אחריותו.
 

דרישות:

  • קצין אשראי עסקי/מסחרי-חובה

  • מקצועיות גבוהה באשראים

  • ניסיון קודם ככלכלן/מנהל לקוחות

  • ראי העסקית

  • יכולת התמודדות עם עומס ומצבי לחץ

  • בעל תודעת שירות גבוהה

  • יכולת תפקוד עצמאית

  • ויכולות בינאישיות להתמודדות עם מנהלים בכירים
     


 

ממשקים:

  • ממשקי עבודה עם גורמים במרחב המסחרי,ובנס"א מסחרית לטובת אישור עסקאות.

  • ממשקים מול מטה החטיבה העסקית - מסחרית וגורמים נוספים בבנק בהתאם לצרכי הלקוח.

  • קשרים בינאישיים עם לקוחות וגורמים בתוך הסניף.

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

אחראי/ת קשרי לקוחות למרכז עסקים אפק (בפתח תקווה) 2212

תיאור משרה:

המערך המסחרי מטפל בחברות עסקיות בינוניות (Middle Market) בעלות היקף פעילות גבוה. המערך המסחרי מטפל בלקוחות גדולים, המבצעים עסקאות מורכבות ורוכשים מוצרים בנקאיים מורכבים.

מיקום – רחוב הארבעה 19 ת"א ימי ושעות העבודה: א'-ה',  8:00-16:00

תיאור התפקיד:

  • אחריות כוללת על ניהול הפעילות הביצועית והקשר השוטף מול הלקוח.
  • ריכוז העבודה מול מרכז הביצועים לרבות מענה ומתן אישורים עסקיים. אחריות על הוצאה לפועל של עסקאות.
  • אחריות על ייזום ופיתוח עסקים, תוך כדי איתור הזדמנויות ומיצוי פוטנציאל.
  • ניהול תור עבודה של משימות ובקשות שירות שהתקבלו ע"י גורמים שונים בסניף ובמרכז הביצועים.
  • טיפול בדו"חות בקרה, מעקב וטיפול אחר חריגות.
     

דרישות:

  • תואר ראשון - חובה
  • ניסיון קודם בתחום הבנקאות - יתרון משמעותי
  • תודעת שירות ויחסי אנוש מעולים
  • יכולות בינאישיות לניהול קשר עם לקוח
  • יכולת עבודה והנעת ממשקים מרחוק
  • יוזמה ויכולת שיווק ומכירה
  • יכולת ניהול עצמי ועבודה תחת לחץ

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

מאבטח.ת בענף ביטחון - משרה 2217

תיאור משרה:

לבנק לאומי דרוש.ה מאבטח.ת בענף ביטחון בקמפוס בנק לאומי בלוד.
המשרה הינה משרה במשמרות (ימים א-ה, סה"כ 5 משמרות בשבוע).
שלוש משמרות בוקר ושתי משמרות ערב (משמרת בוקר: 6:00-14:00; משמרת ערב: 11:00-19:00)


המשרה מורכבת משתי משימות עיקריות:
1. איוש עמדת הבקרה בכניסה לממ"ז, כחלק מצוות האבטחה של הקמפוס.
במסגרת זאת אבטחת הממ"ז ותפעול כניסות ויציאות אליו וממנו.
גיבוי בשגרה ובחירום לצוות האבטחה.
מתן שירות לעובדי הבנק, אורחים וספקים.
נשיאת נשק במסגרת התפקיד.

2.  תכנון, מעקב ובקרת תהליכים הקשורים בביטחון ובטיחות בלאומי.
במסגרת זאת ריכוז בקרות למערכות ביטחון במטה ובסניפים, ניהול מצאי הביטחון, בקרה אחר תשלומים לספקים, ניהול מצבת המאבטחים בבנק, מעקב אחר אי התאמות ופעולות מתקנות, טיפול בהדרכה והטמעה וכד'.

 

דרישות:

  • שירות צבאי מלא רובאי 02 ומעלה
  • אישור משטרה
  • אישור משרד הבריאות
  • שליטה מלאה בעברית
  • שליטה ביישומי Office (Word, PP, Excel, Outlook)
  • יכולת עבודה בסביבה דינמית ובמצבי לחץ
  • יחסי אנוש מעולים
  • יש לציין מספר ת.ז. על גבי קורות החיים
     

כפיפות:

רמ"ד תכנון בקרה ופרויקטים

ממשקים:

  • הנהלת ועובדי ענף ביטחון
  • הנהלת ועובדי מרכז המזומנים
  • נאמני בטחון בסניפים
  • חברות האבטחה
  • ספקי ענף ביטחון השונים
  • מרכז הגנת הסייבר והביטחון
  • יחידות מטה בחטיבת תפעול

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

עו"ד בתחום הרגולציה - 2188

תיאור משרה:

  • עבודה בצוות איכותי שמלווה יוזמות אסדרה ומהלכי חקיקה הנוגעים למערכת הבנקאית.
  • ייצוג הבנק מול משרדי הממשלה, הרגולטורים השונים (בנק ישראל, רשות שוק ההון, רשות ני"ע, רשות התחרות וכיו"ב) וועדות ציבוריות וועדות הכנסת.
  • עבודה מרובת ממשקים מול מנהלים בכירים וגורמים שונים בבנק.
     


 

 

דרישות:

  • עו"ד בעל ותק של 5 שנים לפחות בתחום הרגולציה הפיננסית.
  • ניסיון תעסוקתי קודם במחלקת רגולציה במשרד עו"ד מוביל, גוף פיננסי (עדיפות לתאגיד בנקאי) או רשות ציבורית רלוונטית (משרד האוצר, משרד המשפטים, בנק ישראל, רשות שוק ההון, רשות ני"ע וכיו"ב).
  • כושר הבעה מעולה בכתב ובע"פ.
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה תחת לחץ, בצוות ובאופן עצמאי.
     

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

אם ברצונך להגיש מועמדות ליותר ממשרה אחת. יש לסמן את המשרות הרצויות וללחוץ על "שלח קו"ח למשרות המסומנות"