תוצאות חיפוש משרות פנויות

נמצאו 24 משרות מתאימות

המשרות מיועדות לנשים וגברים
הוסף לסל
תפקיד
אזור
שלח לחבר
שלח קורות חיים
הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה צפון השרון

יועץ/ת השקעות במרכזי הייעוץ 1020

מערך/חטיבה: החטיבה הבנקאית

תיאור משרה:

אנרגטיים/יות? אוהבים/ות אנשים? מכירתיים/יות?
יש לנו הצעת עבודה בשבילכם/ן!
דרושים/ות בנקאים/יות לסניפי לאומי
מה אנו מציעים?
תנאים מעולים וקליטה כעובד הבנק מהיום הראשון!
הכשרה מקצועית .
שכר התחלתי גבוה.
סביבת עבודה דינאמית ומאתגרת.
תיאור משרה:
שירות בנקאי פרונטלי וטלפוני וכן מכירת מוצרים בנקאיים ללקוחות פרטיים וללקוחות פרימיום
טיפול בכל הנכסים וההתחייבויות של הלקוח.
ייזום מול לקוחות, גיוס לקוחות חדשים, קידום מכירות, שימור והרחבת פעילות עם לקוחות קיימים, ליווי הלקוח לאורך זמן, פגישות עם לקוחות קיימים וחדשים.
מכירת מוצרים בנקאיים כדוגמת: אשראים, פיקדונות, כרטיסי אשראי, גלישה ישירה באינטרנט.
במסגרת התפקיד יוכשר הבנקאי במגוון תחומים: בנקאות, אשראי, קשרי לקוחות, שירות ושיווק.
היקף משרה: משרה מלאה
5 ימים בשבוע ,שעות העבודה:

ענף מרכזי ייעוץ מורכב משמונה מרכזים בפריסה ארצית.
המרכזים נותנים שירותי ייעוץ בהשקעות למערך הייעוץ ולכל יועץ מקושרים כ-350 לקוחות.
תהליכי העבודה כוללים שיחות ייעוץ יזומות+נכנסות, טיפול בבקרות בעולם הייעוץ, עבודה תפעולית עוטפת ייעוץ וכן יעדים עסקיים בנושא גיוס פאסיב, לקוחות ועוד.
תיאור התפקיד:

  • אחריות למכלול הטיפול בפעילות ההשקעות של הלקוחות.
  • גיוס לקוחות חדשים והרחבת הפעילות אצל לקוחות קיימים.
  • גורם מקצועי סניפי בתחומי ההשקעות.
  • סקירה כלכלית שבועית/אד הוק, ניתוח מוצרים ועוד.
  • קליטה כעובדי בנק מהיום הראשון.

היקף משרה: משרה מלאה בימים א'-ה', בין השעות 8-15:45 משמרת פעמיים בשבוע: 11:00-19:00

דרישות:

  • רישיון ייעוץ/ שיווק/ ניהול תיקים- חובה
  • ניסיון בתחום ההשקעות- יתרון משמעותי

כפיפות:

מנהל מרכז ייעוץ

ממשקים:

לקוחות, סניפים ואגף הייעוץ

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

בנקאי/ת במרכז הטלפוני של בנק לאומי ראשל"צ 1205

תיאור משרה:

אנרגטיים/יות? אוהבים/ות אנשים? מחפשים קריירה? יש לנו הצעת עבודה בשבילכם/ן!

דרושים בנקאים/יות למרכזי בנקאות של לאומי, מרכז השירות הבנקאי הטלפוני של הבנק.


מה אנחנו מציעים?
סביבת עבודה דינאמית, צעירה ומתגמלת, הכשרה מקצועית, מסלול קידום נרחב.


מרכזי בנקאות מרכזים את מרבית הפניות הטלפוניות של לקוחות לאומי ומהווים ערוץ מקצועי ושירותי ללקוחות הבנק.
בנקאי המרכז שיסיימו את ההכשרה יקבלו ידע נרחב בעולם הבנקאות, האשראי, מיומנויות שירות והובלת שיחה.

המרכז מאופיין בסביבת עבודה דינמית, צעירה ומתגמלת.

עבודה בשעות עבודה גמישות.

 

מיקום המשרה: ראשון לציון

 

כישורים נדרשים

תודעת שירות גבוהה

כושר ביטוי גבוה בעל פה
יחסי אנוש מעולים ועבודת צוות
יכולת למידה מהירה
יכולת התמודדות במצבי לחץ
נכונות להשקעה ועבודה מאומצת
אוריינטציה לשירות ומכירה

 

היקף המשרה

  • שעות פעילות המרכז א'-ה' 6:30-23:00 , ו' 6:30-14:00
  • שעות העבודה גמישות
  • המשרה מתאימה לסטודנטים
  • יום עבודה בין 6-8 שעות
  • מינימום 24 שעות שבועיות
  • גמישות לעבודה מהבית בהתאם לצורך
     

*קליטה ללאומי מהיום הראשון

 

דרישות:

עדיפות לסטודנטים המחפשים קריירה בלאומי.
כמו כן, עדיפות לבעלי/ות ניסיון תעסוקתי קודם בתחום מתן שירות.

 

כפיפות:

ראש צוות

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה צפון דרום ירושלים והסביבה השרון

בנקאי/ית לקוחות עסקיים בחטיבה הבנקאית 1091

מערך/חטיבה: חטיבה בנקאית

תיאור משרה:

בנקאי/ית ללקוחות עסקיים בחטיבה הבנקאית
אנרגטיים/יות? אוהבים/ות אנשים? מכירתיים/יות? יש לנו הצעת עבודה בשבילכם/ן!
דרושים/ות בנקאים/יות לסניפי לאומי

מה אנחנו מציעים?
תנאים מעולים וקליטה כעובד הבנק מהיום הראשון!

  • הכשרה מקצועית
  • שכר התחלתי גבוה
  • סביבת עבודה דינאמית ומאתגרת

תיאור התפקיד:

  • מתן מענה ללקוחות העסקיים של הסניף
  • טיפול בנכסים והתחייבויות של הלקוחות העסקיים
  • קבלת בקשות אשראי, ניתוחן והפקת המלצות
  • הפקדת פיקדונות, העמדת הלוואות, העברות כספיות, בדיקת צ'קים, הזנת נתונים במערכות מיכוניות
  • ייזום עסקי הכולל מכירת מוצרים פיננסיים
  • מכוונות להתמקצעות בתחום האשראי המסחרי 

היקף המשרה: משרה מלאה בין השעות 8:00-16:00, בימים שני ורביעי פיצול עד השעה 19:00.

דרישות:

תואר ראשון פיננסי/לקראת סיום תואר- חובה
ניסיון קודם בבנקאות/פיננסים -יתרון
ניסיון קודם בשירות ומכירה-יתרון
תודעת שירות גבוהה ומכוונות לעבודה עם לקוחות
מכוונות לייזום עסקי והתמקצעות בתחום הבנקאות והאשראים

כפיפות:

ראש צוות

ממשקים:

לקוחות ועובדי הסניף

 

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
ירושלים והסביבה

בנקאי/ת במרכז הטלפוני של בנק לאומי ירושלים 1206

תיאור משרה:

אנרגטיים/יות? אוהבים/ות אנשים? מחפשים קריירה? יש לנו הצעת עבודה בשבילכם/ן!

דרושים בנקאים/יות למרכזי בנקאות של לאומי, מרכז השירות הבנקאי הטלפוני של הבנק.


מה אנחנו מציעים?
סביבת עבודה דינאמית, צעירה ומתגמלת, הכשרה מקצועית, מסלול קידום נרחב.


מרכזי בנקאות מרכזים את מרבית הפניות הטלפוניות של לקוחות לאומי ומהווים ערוץ מקצועי ושירותי ללקוחות הבנק.
בנקאי המרכז שיסיימו את ההכשרה יקבלו ידע נרחב בעולם הבנקאות, האשראי, מיומנויות שירות והובלת שיחה.

המרכז מאופיין בסביבת עבודה דינמית, צעירה ומתגמלת.

עבודה בשעות עבודה גמישות.

 

מיקום המשרה:  ירושלים

 

כישורים נדרשים

תודעת שירות גבוהה

כושר ביטוי גבוה בעל פה
יחסי אנוש מעולים ועבודת צוות
יכולת למידה מהירה
יכולת התמודדות במצבי לחץ
נכונות להשקעה ועבודה מאומצת
אוריינטציה לשירות ומכירה

 

היקף המשרה

  • שעות פעילות המרכז א'-ה' 6:30-23:00 , ו' 6:30-14:00
  • שעות העבודה גמישות
  • המשרה מתאימה לסטודנטים
  • יום עבודה בין 6-8 שעות
  • מינימום 24 שעות שבועיות
  • גמישות לעבודה מהבית בהתאם לצורך
     

*קליטה ללאומי מהיום הראשון

 

דרישות:

עדיפות לסטודנטים המחפשים קריירה בלאומי.
כמו כן, עדיפות לבעלי/ות ניסיון תעסוקתי קודם בתחום מתן שירות.

 

כפיפות:

ראש צוות

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
דרום

בנקאי/ת במרכז הטלפוני של בנק לאומי אשקלון 1228

תיאור משרה:

אנרגטיים/יות? אוהבים/ות אנשים? מחפשים קריירה? יש לנו הצעת עבודה בשבילכם/ן!

דרושים בנקאים/יות למרכזי בנקאות של לאומי, מרכז השירות הבנקאי הטלפוני של הבנק.


מה אנחנו מציעים?
סביבת עבודה דינאמית, צעירה ומתגמלת, הכשרה מקצועית, מסלול קידום נרחב.


מרכזי בנקאות מרכזים את מרבית הפניות הטלפוניות של לקוחות לאומי ומהווים ערוץ מקצועי ושירותי ללקוחות הבנק.
בנקאי המרכז שיסיימו את ההכשרה יקבלו ידע נרחב בעולם הבנקאות, האשראי, מיומנויות שירות והובלת שיחה.

המרכז מאופיין בסביבת עבודה דינמית, צעירה ומתגמלת.

עבודה בשעות עבודה גמישות.

 

מיקום המשרה: אשקלון

 

כישורים נדרשים

תודעת שירות גבוהה

כושר ביטוי גבוה בעל פה
יחסי אנוש מעולים ועבודת צוות
יכולת למידה מהירה
יכולת התמודדות במצבי לחץ
נכונות להשקעה ועבודה מאומצת
אוריינטציה לשירות ומכירה

 

היקף המשרה

  • שעות פעילות המרכז א'-ה' 6:30-23:00 , ו' 6:30-14:00
  • שעות העבודה גמישות
  • המשרה מתאימה לסטודנטים
  • יום עבודה בין 6-8 שעות
  • מינימום 24 שעות שבועיות
  • גמישות לעבודה מהבית בהתאם לצורך
     

*קליטה ללאומי מהיום הראשון

 

דרישות:

עדיפות לסטודנטים המחפשים קריירה בלאומי.
כמו כן, עדיפות לבעלי/ות ניסיון תעסוקתי קודם בתחום מתן שירות.

 

כפיפות:

ראש צוות

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה צפון דרום ירושלים והסביבה השרון

בנקאי/ת מבואה לסניפי בנק לאומי 1034

תיאור משרה:

הבנקאות מתחילה במבואה של הסניף - שירות בנקאי וקבלת קהל במבואה של אחד מסניפי לאומי תוך מתן מענה פרונטלי ללקוחות.

מטרת התפקיד היא מיקסום חווית לקוח ומיצוי פוטנציאל עסקי במפגש הפרונטלי עם הלקוחות

התפקיד כולל: 

  • הכוונה וסיוע בביצוע פעולות בכלל ערוצי הדיגיטל
  • מתן מענה לצרכים בנקאיים (עמדת מחשב של הבנקאי)
  • איתור הזדמנויות עבור הלקוח / זיהוי פוטנציאל עסקי / הצעות ערך
  • ייזום עסקי בסניף בשעות שאינן קבלת קהל.

היקף משרה:
משרה מלאה - 5 ימים בשבוע.
ימי א', ג' וה' 8:00-15:00 ובימי פיצול ב' וד' 8:00-18:00 

 

דרישות:

  • עמידה תחת עומס 
  • טיפול בהתמודדויות במענה פרונטלי
  • תודעת שירות גבוהה
  • מוסר עבודה גבוה 
  • אחריות ורצינות
  • עצמאות
  • אסרטיביות
  • כושר ביטוי גבוה

כפיפות:

מנהל הסניף

ממשקים:

לקוחות ועובדי הבנק

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה צפון דרום ירושלים והסביבה השרון

בנקאי/ת ללקוחות פרטיים לסניפי בנק לאומי 1004

תיאור משרה:

דרושים/ות בנקאים/יות למגזר הפרטי לתפקיד המשלב שירות לקוחות ומכירות.
אנרגטיים/יות? אוהבים/ות אנשים? מכירתיים/יות?
תנאים מעולים וקליטה כעובד הבנק מהיום הראשון!

מה אנחנו מציעים?

  • הכשרה מקצועית
  • שכר התחלתי גבוה
  • סביבת עבודה דינמית ומאתגרת
  • שירות בנקאי פרונטלי וטלפוני וכן מכירת מוצרים בנקאיים ללקוחות פרטיים וללקוחות פרימיום
  • טיפול בכל הנכסים וההתחייבויות של הלקוח
  • ייזום מול לקוחות, גיוס לקוחות חדשים, קידום מכירות, שימור והרחבת פעילות עם לקוחות קיימים, ליווי הלקוח לאורך זמן, פגישות עם לקוחות קיימים וחדשים
  • מכירת מוצרים בנקאיים כדוגמת: אשראים, פיקדונות, כרטיסי אשראי, גלישה ישירה באינטרנט

במסגרת התפקיד יוכשרו הבנקאים במגוון תחומים: בנקאות, אשראי, קשרי לקוחות, שירות ושיווק על חשבון הבנק.
 

היקף המשרה: משרה מלאה
 5 ימים בשבוע ,שעות העבודה: א', ג', ה': - 08:00-16:00 ב+ד (פיצול) 8:00-14:00 + 16:00-19:00 (בסניפים שפתוחים בשישי, יום א' חופשי).

דרישות:

  • בגרות מלאה – חובה
  • תואר ראשון-יתרון משמעותי
  • ניסיון קודם בבנקאות/פיננסים-יתרון משמעותי
  • 1-2 שנות ניסיון בשירות ומכירות -יתרון משמעותי
  • יכולות למידה, שיקול דעת, חשיבה פרקטית וכושר ביטוי גבוה
  • תודעת שירות גבוהה, יכולת מכירה, יכולת עבודה בצוות
  • אנרגיה, יוזמה, יכולת להתמודד עם מספר משימות במקביל,
    חוסן ועמידה באתגרים.

כפיפות:

מנהל מגזר

ממשקים:

לקוחות הבנק ועובדי הסניף

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה ירושלים והסביבה השרון

יועץ/ת משכנתאות - 1724

מערך/חטיבה: חטיבת משכנתאות

תיאור משרה:

אנרגטיים/יות? אוהבים/ות אנשים? מכירתיים/יות?

  • טיפול כולל בלקוחות המעוניינים בהלוואות לדיור (רכישת נכסים) והלוואות לכל מטרה מתן מידע על מסלולי המשכנתה האפשריים, התאמת מסלול המתאים ללקוח בהתאם ליכולותיו, מטרותיו ורצונותיו

  • בדיקת הכנסות, הבנת העסקה וסוג הביטחונות הנדרשים לפתיחת התיק ואיסוף המסמכים

  • בניית תיק הלוואה בהתאם לאישורים והעברתו לביצוע

  • מיצוי הלידים והפניות שבוצעו על ידי רכזי הפיתוח העסקי וספקי עבודה

  • טיפול בבקשות להלוואות מיוחדות (פרי פסו, מחזורים וגרירות)

  • שמירה על איכות התיקים (קיום המסמכים והפרטים הנדרשים)

  • מתן שירות אדיב ללקוחות הבנק

  • אחריות על נראות הנציגות

  • עבודה מול ממשקים שונים בתוך הבנק ומחוצה לו

  • ימים ושעות: 5 ימי עבודה בשבוע, 3 ימים 8:00-15:00, בימים שני ורביעי 08:00-18:30 עם שעתיים הפסקה

דרישות:

  • תואר ראשון - חובה

  • יכולות מכירה ושירותיות גבוהה - חובה

  • יכולת התמודדות עם לחץ ועומס - חובה

  • יכולת הנעה עצמית וניהול תכנון זמן - חובה

דרישות מיוחדות

  • ניסיון קודם נדרש - יתרון

  • הכרת תהליכי העמדת הלוואה לרכישת נכס - יתרון

  • הכרת קריטריונים לאישור הלוואה - יתרון

  • מומחיות מקצועית במסמכים ובביטחונות בביצוע תיק הלוואה לרכישת נכס - יתרון

ידיעת שפות

  • עברית ברמת שפת אם

  • אנגלית ברמה טובה

  • שפות נוספות - יתרון

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

אנליסט/ית אשראי למערך העסקי 1996

מערך/חטיבה: החטיבה עסקית

תיאור משרה:

החטיבה העסקית בבנק לאומי מטפלת בתאגידים הגדולים במשק ונותנת אשראי לעסקאות הענק.
תיאור התפקיד:

  •  ניתוח דוחות כספיים וצרכי אשראי של חברות ותאגידים.
  • כתיבת ועדות אשראי, בקשות שוטפות, מתן הוראות וביצוע בקרה.
  • מימוש החלטות עסקיות, וטיפול שוטף בתיקי הלקוחות.
  • טיפול בדוחות ודיווחים תקופתיים.
  • היקף משרה: משרה מלאה ימים א'-ה' .
  • מיקום – קמפוס לאומי, אבא הלל סילבר לוד.



     





     

דרישות:

  • ניסיון של מעל שנתיים באנליזת אשראי/ניסיון בניתוח דוחות כספיים-חובה
  • תואר פיננסי –חובה, רו"ח-יתרון.
  • ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים.
  • יכולת אנליטית ולמידה מהירה.
  • יכולת ניהול והובלת ריבוי משימות.
  • יכולת ניסוח והבעה טובה בכתב ובעל פה.
  • דיוק, יסודיות, יכולת עבודה בתנאי עומס ולו"ז מוגדרים.
  • תודעת שרות גבוהה, תקשורת בינאישית גבוהה ויכולת עבודה בצוות.
  • יכולת גבוהה לעבוד עם ממשקים.
  • מוכוונות לפיתוח עסקים.











     

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

בנקאי/ת טלפוני במרכז אשראי משכנתאות בראשל"צ 2446

תיאור משרה:

מרכז אשראי משכנתאות בראשל"צ הוא מרכז שירות ומכירה מקצועי לפניות בנושא משכנתא ללקוחות פוטנציאליים וקיימים.

במסגרת הטיפול בנקאי/ת המשכנתאות מבצע.ת בירור צרכים מול הלקוח, הכוונה וליווי בתהליך החל ממתן מידע כללי, ביצוע תשאול להבנת העסקה, הגשת בקשה למשכנתא, בניית הרכב, ניהול מו"מ וביצוע מעקב עד לסגירת עסקה.

בנקאי המרכז יקבלו הכשרה ויזכו בידע נרחב בעולם המשכנתאות והנדל"ן, שיקולים במתן אשראי, מיומנויות לניהול שיחה אפקטיבית ומשא ומתן.

  • פוטנציאל קידום למצטיינים לתפקיד יועץ/ת משכנתאות בסניפי הבנק.

 

שעות העבודה:

3 פעמים בשבוע 8:00-16:15
פעמיים בשבוע עד 18:00 וימי שישי אחת לחודש (08:00-12:00)
שכר+בונוסים על עמידה ביעדים!

דרישות:

  • ניסיון במוקד שירות טלפוני או מכירות - חובה.
  • בגרות מלאה - חובה.
  • תואר ראשון - יתרון.
  • זמינות מיידית - יתרון.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • יחסי אנוש מעולים ועבודת צוות.
  • יכולת למידה מהירה.
  • יכולת התמודדות במצבי לחץ.
  • נכונות להשקעה ועבודה מאומצת.
  • אוריינטציה לשירות ומכירה.
     

כפיפות:

ראש צוות

ממשקים:

לקוחות חטיבת המשכנתאות
עובדי הבנק והסניפים

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

בנקאי/ת במרכז שירות משכנתאות מס משרה 2447

תיאור משרה:

  • מתן שירות טלפוני מקצועי ללקוחות בעלי משכנתא קיימת.
  • עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים.
  • מתן פתרונות מותאמים לצרכי הלקוח.
  • התפקיד הינו בעל אחריות, משמעות, יציבות והתפתחות מקצועית.
  • מסלול קידום נרחב למתאימים.
  • מרכז צעיר, דינאמי עם אווירה טובה.
  • בנקאי המרכז עוברים תהליך הכשרה רחב להתמקצעות והעמקה בעולם המשכנתאות.

מיקום המשרה: ראשון לציון - טוליפמן 7

דרישות:

  • בגרות מלאה.
  • ניסיון בעולם השירות.
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת הקשבה.
  • היכרות עם תחום המשכנתאות - יתרון.

כפיפות:

מנהל היחידה

ממשקים:

התפקיד כולל עבודה מול יחידת השירות ומול לקוחות הבנק.

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

Data Scientist 2568

תיאור משרה:

דאטה סיינטיסט שישתלב בצוות תיקוף מודלים בחטיבה לניהול הסיכונים - האחראי על בחינה והערכת מודלים אנליטיים וסטטיסטיים המשמשים את הבנק בתחומים מגוונים כגון: אשראי קמעונאי ועסקי, תמחור, שיווק, ציות ותחומים נוספים.
התפקיד כולל ביצוע בחינה, הערכה ואיתגור, שכולל לעתים גם פיתוח מקביל, של מודלים מתקדמים כולל ML, AI. (חיזוי, סיווג, זיהוי אנומליות ועוד).
התפקיד כולל הבנה עסקית של המודל, ניתוח מתודולוגיות, ביצוע בדיקות תיקוף עצמאיות, בניית מודלים, סיכום ותיעוד התיקוף והצגת ממצאים והמלצות בפני הנהלה בכירה, בהתאם להנחיות בנק ישראל ותקני Model Risk Management בינלאומיים.
בנוסף, תיקוף ובחינה של מודלי AI, יישום עולם הבינה המלאכותית והטמעת פתרונות AI בתחומים שונים בבנק.
 

 

דרישות:

  • בוגרי תואר ראשון במדעי הנתונים / מתמטיקה / סטטיסטיקה (תואר שני - יתרון)
  • ניסיון מעשי בבניית מודלים (Regression, Classification, Supervised/Unsupervised)
  • שליטה ב-SQL וב- Python כולל pandas, numpy, scikit-learn 
  • היכרות עם עולם הפיננסים או הפינטק - יתרון משמעותי
  • חשיבה אנליטית שכוללת ביצוע ניתוח נתונים ויכולת והסקת מסקנות ותובנות ברמה גבוהה
  • אנגלית ברמה גבוהה הכרחית
  • ניסיון בשימוש במודלים מבוססי GenAI – יתרון
  • ניסיון ו/או הכרות עם עולם תוכן פיננסי ופינטק – יתרון
  • היכרות עם מערכת SAS - יתרון

כפיפות:

-ראש ענף בכיר לניהול סיכוני מודלים

ממשקים:

 בתוך הבנק:

  • גורמים עסקיים בחטיבות הבנק השונות
  • חטיבת אסטרטגיה ואגףCDO 
  • חטיבת טכנולוגיות ואגף CTO 
  • מפתחי מודלים (פנימיים וחיצוניים)

מחוץ לבנק:

  • חברות טכנולוגיות המספקות מוצרים מבוססי מודלים
  • יועצים חיצוניים בתחומי העיסוק
     

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

עו"ד לענף תהליכים ומוצרים 2459

תיאור משרה:

  • עו"ד בצוות איכותי שמלווה פרויקטים ותהליכי רוחב משמעותיים, ליווי משפטי של הטמעת רגולציה בתחומי האחריות, הסכמים והשקת מוצרים חדשים של הבנק.

  • עבודה מרובת ממשקים ובעצימות גבוהה מול גורמים שונים, לרבות דרגים בכירים בבנק ומול רגולטורים ועו"ד חיצוניים.

  • השתתפות בוועדות וקבוצות עבודה בנושאים שבתחום האחריות.

  • מוקד ידע מקצועי ומתן ייעוץ משפטי בתחומי בנקאות שונים.

  • איסוף מידע, כתיבת וניסוח מסמכים משפטיים וחוות דעת משפטיות.
     

 

דרישות:

  • עו"ד בעל/ת ניסיון של כחמש שנים במוסד פיננסי או במשרד עו"ד.

  • יכולת ביטוי מצוינת וכושר הבעה מעולה בכתב ובע"פ.

  • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה תחת לחץ, בצוות ובאופן עצמאי.

  • ניסיון ברגולציה בנקאית – יתרון.

  • ניסיון בתחום התשלומים ומאגר נתוני אשראי – יתרון משמעותי.

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

אחראי/ת קשרי לקוחות מרכז עסקים ת"א 2462

תיאור משרה:

המערך המסחרי מטפל בחברות עסקיות בינוניות (Middle Market) בעלות היקף פעילות גבוה. כמו כן, מטפל בלקוחות גדולים, המבצעים עסקאות מורכבות ורוכשים מוצרים בנקאיים מורכבים.
 

תיאור התפקיד:

  • אחריות כוללת על ניהול הפעילות הביצועית והקשר השוטף מול הלקוח.

  • ריכוז העבודה מול מרכז הביצועים לרבות מענה ומתן אישורים עסקיים.

  •  אחריות על הוצאה לפועל של עסקאות.

  • אחריות על ייזום ופיתוח עסקים, תוך כדי איתור הזדמנויות ומיצוי פוטנציאל.

  • ניהול תור עבודה של משימות ובקשות שירות שהתקבלו ע"י גורמים שונים בסניף ובמרכז הביצועים.

  • טיפול בדו"חות בקרה, מעקב וטיפול אחר חריגות.
     

     

    ימים ושעות עבודה: א' – ד' 8:30-16:15, יום ה' 8:30-16:30 

 

דרישות:

  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון קודם בתחום הבנקאות -  יתרון משמעותי.
  • תודעת שירות ויחסי אנוש מעולים.
  • יכולות בינאישיות לניהול קשר עם לקוח.
  • יכולת עבודה והנעת ממשקים מרחוק.
  • יוזמה ויכולת שיווק ומכירה.
  • יכולת ניהול עצמי ועבודה תחת לחץ.

 

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה השרון

מוביל/ה נושא המנהיגות בבנק לאומי - 2499

תיאור משרה:

ניהול נושא המנהיגות בבנק לאומי, תוך יצירת תרבות ארגונית של מצוינות בקרב כלל
המנהלים בארגון. התפקיד כולל תכנון, יישום והערכה של תוכניות לפיתוח מנהיגות, ליווי
מנהלים ומתן כלים למנהלים בכל הרמות בארגון.
גיבוש אסטרטגיה לפיתוח מנהיגות בלאומי, בהתאם ליעדים הארגוניים.
פיתוח והטמעת תוכניות הדרכה, סדנאות ומסלולי פיתוח למנהלים בכל הרמות.
ליווי אישי וקבוצתי של מנהלים, כולל חניכה ואימון אישי.
פיתוח מודלים וכלים למדידת אפקטיביות מנהיגותית והשפעתה על ביצועי
הארגון
ניתוח נתונים והפקת תובנות לשיפור מתמיד של תוכניות המנהיגות .
 

דרישות:

תואר ראשון ושני חובה בתחומים רלוונטיים: יעוץ ארגוני, פסיכולוגיה ארגונית,
משאבי אנוש
• ניסיון של לפחות 5 שנים בפיתוח מנהלים בארגון גדול
• הבנה עמוקה של תהליכים ארגוניים, תרבות ארגונית ומודלים של מנהיגות
• יכולת חשיבה אסטרטגית , יצירתיות וחדשנות
• תקשורת בין אישית גבוהה
• יכולת להעביר תכנים ולהנחות סדנאות ופיתוחי מנהלים וצוותים
 

כפיפות:

ראש ענף

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
צפון

אחראי קשרי לקוחות למרכז עסקים העמקים 2502

תיאור משרה:

המערך המסחרי מטפל בחברות עסקיות בינוניות (Middle Market) בעלות היקף פעילות גבוה וגם בלקוחות גדולים, המבצעים עסקאות מורכבות ורוכשים מוצרים בנקאיים מורכבים.

תיאור התפקיד:

  • אחריות כוללת על ניהול הפעילות הביצועית והקשר השוטף מול הלקוח.

  • ריכוז העבודה מול מרכז הביצועים לרבות מענה ומתן אישורים עסקיים. אחריות על הוצאה לפועל של עסקאות.

  • אחריות על ייזום ופיתוח עסקים, תוך כדי איתור הזדמנויות ומיצוי פוטנציאל.

  • ניהול תור עבודה של משימות ובקשות שירות שהתקבלו ע"י גורמים שונים בסניף ובמרכז הביצועים.

  • טיפול בדו"חות בקרה, מעקב וטיפול אחר חריגות.

המרכז ממוקם ברחוב הארבעה 19 ת"א ימי ושעות העבודה: 

א'-ה',  8-16

דרישות:

  • תואר ראשון - חובה.

  • ניסיון קודם בתחום הבנקאות -  יתרון משמעותי.

  • תודעת שירות ויחסי אנוש מעולים.

  • יכולות בינאישיות לניהול קשר עם לקוח.

  • יכולת עבודה והנעת ממשקים מרחוק.

  • יוזמה ויכולת שיווק ומכירה.

  • יכולת ניהול עצמי ועבודה תחת לחץ.

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

מהנדס/ת חשמל 2508

תיאור משרה:

תיאור היחידה:
ענף בינוי ותחזוקה אחראי על תכנון וביצוע פרויקטים במטה ובסניפים, ניהול פרויקטי בינוי להתרחבות/צמצום שטחים ושיפור נראות האתרים עפ"י צרכי הארגון. הענף אחראי על ניהול פיתוח ותחזוקת הנכסים הפיזיים של הבנק באופן שמבטיח סביבת עבודה בטוחה, יעילה ומתקדמת טכנולוגית תוך תמיכה שוטפת בפעילות העסקית ובחוויית הלקוח.


תחומי אחריות עיקריים:

  • ליווי פרויקטים בעלי תשתיות חדשות משלב התכנון, דרך הפיקוח והביצוע ועד למסירה ותפעול שוטף כולל בתקופת הבדק.
  • אינטגרציה של מערכות מתקדמות כגון IOT , מערכות ניהול אנרגיה – EMS ופתרונות אוטומציה חכמים.
  • ליווי פרויקטים רב תחומיים הכוללים שילוב בין מערכות חשמל, מכניקה בקרה ו HVAC.
  • ניהול ספקים וקבלני ביצוע, כולל הכנת מפרטים טכניים ובקרה על איכות, בטיחות ולוחות זמנים.
  • ייזום שיפורים ושדרוגים טכנולוגיים בתחומי החשמל והיעילות האנרגטית, ניהול פרויקטים לשיפור חסכון אנרגטי ושילוב מערכות בקרה.
  • ניהול בקרה ומעקב אחר תשלומי החשמל לספקים שונים בכלל יח' הבנק.
  • עבודה בשיתוף פעולה עם יחידות הבינוי, הטכנולוגיה, הבטיחות הבטחון ואבטחת המידע בבנק, יחידת אלקטרומכני.
  • הובלת תהליכי חדשנות – איתור טכנולוגיות חדשות, פתרונות חכמים וחומרים מתקדמים.
  • ליווי תהליכי רכש אל מול יצרניות חשמל פרטיות , ניתוח כדאיות טכנו כלכלית וישימות טכנית והתאמתה לבנק.
  • ליווי תהליכים שוטפים אל מול ענף נכסים בנושא החשמל בחוזים והתייחסות לנושא שדה מגנטי בעקבות הימצאות תשתיות ספקי החשמל העובדים מול בנק לאומי .
  • ניהול קשר שוטף אל מול ספקי החשמל העובדים אשר עובדים עם בנק לאומי, לרבות בחינת צרכי הבנק אל מול הקיים בפועל.

    היקף משרה: 100% משרה, א עד ה; - יום חופשי  ו' .
    שעות עבודה מטה ולפי צורך.
    נדרשת זמינות מלאה בהתאם לצרכי המערכת.

דרישות:

  • תואר בהנדסת חשמל – חובה. 
  • רישיון מהנדס חשמל בתוקף – חובה.
  • תואר/הכשרה נוספת בהנדסת מכונות/אלקטרומכניקה – יתרון משמעותי.
  • ניסיון מוכח של לפחות 5 שנים בתכנון, תפעול ותחזוקת מערכות חשמל במתח גבוה ונמוך, מערכות חירום, גנרטורים ומערכות אל-פסק.
  • ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול תחום החשמל והאלקטרומכניקה בארגון גדול/רב-אתרי.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות מיזוג אוויר, צ’ילרים, משאבות וגנרטורים.
  • ניסיון של לפחות 3 שנים בתכנון לוחות חשמל (ללא הגבלה), אפיון מפרטים טכניים וליווי פרויקטים מול קבלנים.
  • ידע וניסיון באיפיון דרישות , תפעול ושימוש מערכות בקרת מבנה ( סימנס, שניידר אלקטריק וכד' ).
  • הכרות וניסיון עם תשתיות של מערכות בקרת תאורה KNX ובקרת מיזוג אוויר, איתור ותפעול תקלות, הפעלת קבלנים וספקים בתחום.
  • ידע בתקנים, דרישות רגולציה ותקני בטיחות בתחומי חשמל ואנרגיה.
  • יכולת עבודה בלחץ, מתן פתרונות בזמן אמת וניהול ממשקים מרובים.
  • שליטה ביישומי מחשב; יתרון לניסיון במערכות ניהול אחזקה ממוחשבות.

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

כלכלן/ית למערך הנדל"ן המסחרי MM בחטיבה העסקית 2513

תיאור משרה:

הענף מלווה חברות נדל"ן מובילות במשק הישראלי, תוך מימון עסקאות ליווי בניה להקמת נדל"ן למגורים ולהקמת נכסים מניבים.

תיאור התפקיד:

  • ביצוע ניתוחים כלכליים, ניתוח דוחות כספיים, ניתוח פרויקטי בנייה וניתוחים אחרים של החברות.
  • כתיבת ועדות אשראי עבור פרויקטים/ עסקאות מורכבות ושוטפות.
  • ביצוע ומעקב אחר דו"חות חודשיים/רבעוניים/שנתיים הן פנימיים ורגולטורים והן חיצוניים.
  • קשר שוטף עם הלקוחות, טיפול יום יומי בבקשות ואירועים שונים, פגישות עם לקוחות.
  • טיפוח ושימור הקשר עם הלקוחות בדגש על רמת שירות גבוהה מאוד ומכוונות לפיתוח עסקים.
     

    המשרה ממוקמת בקמפוס לאומי, אבא הלל סילבר 3, לוד
    היקף משרה: משרה מלאה ימים א'-ה'

דרישות:

  • ניסיון של מעל שנתיים באנליזת אשראי/ניסיון בניתוח דוחות כספיים-חובה.

  • תואר פיננסי –חובה, רו"ח-יתרון.

  • ניסיון בתחום הנדל"ן – חובה.

  • ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים.

  • יכולת אנליטית ולמידה מהירה.

  • יכולת ניהול והובלת ריבוי משימות.

  • יכולת ניסוח והבעה טובה בכתב ובעל פה.

  • דיוק, יסודיות, יכולת עבודה בתנאי עומס ולו"ז מוגדרים.

  • תודעת שרות גבוהה, תקשורת בינאישית גבוהה ויכולת עבודה בצוות.

  • יכולת גבוהה לעבוד עם ממשקים.

  • מוכוונות לפיתוח עסקים.

כפיפות:

מנהל/ת לקוח

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

אנליסט/ית לענף תשתיות לאומיות בחטיבה העסקית 2503

תיאור משרה:

ענף תשתיות לאומיות אחראי על מימון וניהול פרויקטים לאומיים תשתיתיים. 

במסגרת מימון זו ממומנים ומטופלים פרויקטי התשתית הגדולים בארץ כגון: כבישי אגרה, רכבת קלה, פרויקטי גז ונפט ועוד.

תיאור התפקיד:

  • טיפול שוטף בלקוחות/חברות הפרויקט הן בהיבט ליווי במהלך תקופת ההקמה והתפעול, והן באירועים מיוחדים הקשורים בפרויקט.

  • הכרת הסכמי המימון וניהול הדרישות להן הבנק מחוייב בתפקידו כמנהל האשראי למול הלקוחות ולמול חברי הסינדיקט תוך ביצוע בקרות הנדרשות בכל פרויקט.

  • הכנה ובדיקת הלוואות/לוחות סילוקין/ חישובי התחייבויות ממוריאליות, הן ברמת החוב בלאומי והן ברמת החוב של כלל המלווים, כמנהל הסינדיקציה.

  • שימור הקשר השוטף עם הלקוחות והמממנים בסינדיקט.

  • כתיבת ועדות אשראי ברמות מורכבות שונות, לרבות ניתוח דוחות ובחינת מודלים פיננסים.

  • מעקב אחר ביטחונות ואשראים הניתנים ללקוחות.

  • הכנת דו"חות ענפיים.

  • השתתפות בפגישות עם לקוחות , חברי הסינדיקציה, ארגון מפגשי מלווים ועוד.

    המשרה ממוקמת בקמפוס לאומי בלוד

     (אבא הלל סילבר 3 - נגיש לרכבת).

     

דרישות:

  • תואר ראשון פיננסי- חובה.
  • ניסיון של שנה לפחות ב project finance - חובה.
  • יכולת אנליטית וחשיבה מעמיקה.
  • דיוק, יסודיות ושימת לב לפרטים.
  • יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ, הן בעברית והן באנגלית-חובה.
  • מכוונות לפיתוח עסקים ותודעת שירות גבוהה.
  • יכולת עבודה בתנאי עומס ולוחות זמנים מוגדרים וניהול ריבוי משימות.
  • תקשורת בינאישית גבוהה ויכולת עבודה בצוות.
  • יכולת למידה מהירה.

כפיפות:

מנהל לקוח

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

מנהל פרויקטים באגף ארגון שיטות 2522

תיאור משרה:

תיאור היחידה: 
אגף ארגון ושיטות אחראי על הגדרת תפיסות ותהליכי עבודה, ניהול פרויקטים רוחביים, ביצוע בחינות ארגוניות, ויישום מהלכי רוחב בכלל יחידות הבנק והקבוצה.

 

תיאור משרה: 

מנהל פרויקטים בתחום ארגון ושיטות אחראי על ניהול פרויקטים מורכבים, שיפור ביצועים וייעול תהליכים בדגש על שילוב הטמעת AI, הסטה של תהליכים לדיגיטל, איתור והטמעה פתרונות חדשניים, ביחידות הבנק השונות. 
פרויקטים אלו כוללים: גיבוש תפיסות, ניתוח והגדרת תהליכי עבודה, הגדרת תחומי אחריות , הערכת משאבים, הגדרת דרישות למערכות המידע וליווי היישום ועוד.
 

מיקום המשרה- קמפוס לאומי, אבא הלל סילבר 3 לוד (נגיש לרכבת).

היקף המשרה- עבודה במשרה מלאה בימים א-ה.

 


 

 

 

 

דרישות:

דרישות המשרה:

  • תואר ראשון רלוונטי

  • ניסיון בניהול פרויקטים בארגון גדול או חברת ייעוץ (מעל 5 שנים) – חובה

  • יכולת לייצר תרשים זרימה בתהליכי עבודה

  • יכולת אתגור תהליכים

  • ניהול רוחבי ומולטי דיסיפלינרי

  • יכולת אפיון תהליכים ומוצרים תוך הבנה טכנולוגית ובממשק עבודה מול גורמי טכנולוגיה

מיומנויות בינאישיות נדרשות:
כושר ביטוי ויכולת התנסחות בכתב ובע"פ, הכנת מצגות, הצגה בפני לקוחות
ראייה מערכתית
יכולת לימוד מהיר של נושאים ומשימות חדשים
עצמאות ניהולית
יכולת ניהול והובלת משימות במקביל, ניהול זמן
יכולות אנליטיות – חשיבה, עיבוד וניתוח מידע מרובה ומורכב, ידע ויכולות ניתוח באקסל
אסרטיביות
יחסי אנוש מצוינים, תקשורת בינאישית גבוהה ויכולת עבודה בצוות
ייצוגיות
שירותיות

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
צפון השרון

יועץ/ת השקעות לבנקאות הפרטית - 1020

תיאור משרה:

מרכז בנקאות פרטית, מטפל בלקוחות בעלי עושר פיננסי גבוה תוך מתן שירות אישי ומקצועי ברמה גבוהה מאוד, המשלב פתרונות מותאמים ללקוח בכל נקודת זמן.

תיאור המשרה:

יועץ/ת ההשקעות בוחן/ת את תיקי הפאסיב של הלקוחות שמקושרים אליו, מתאים/ה להם את אפיקי ההשקעה המתאימים ביותר, מנהל/ת את הקשר השוטף איתם בכל היבטי ההשקעות שלהם, יוצא/ת לפגישות עימם, מגייס/ת לקוחות חדשים.

היקף משרה: משרה מלאה; 3 ימים בשבוע - 08:00-15:00, יומיים בשבוע 08:00-18:00 (עם הפסקה)

דרישות:

  • רישיון ייעוץ - חובה

  • ניסיון בייעוץ השקעות - חובה

  • תואר ראשון בתחום פיננסי / מנהל עסקים - חובה

  • ניסיון בבנקים אחרים וידע משמעותי בעולמות שוק ההון - יתרון

  • מקצועיות ברמה גבוהה ויכולת למידה מהירה

  • יכולת גיוס לקוחות, שיווק ומכירות

  • יכולת עבודה בצוות

  • ניהול ומתן שירות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחות מתוחכמים

כפיפות:

מנהל היחידה / מנהל צוות

ממשקים:

לקוחות הבנקאות הפרטית
סניפי המערך
שוקי הון, ציות ועוד

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
צפון

נציג/ת גבייה למוקד הטלפוני בנשר 2529

תיאור משרה:

  • המשרה כוללת ביצוע שיחות יזומות ללקוחות פרטיים, אשר חורגים מהמסגרת המאושרת, במטרה להסדיר את החוב בחשבון, בהסכמה עם הלקוח

  • העבודה בעומסים גבוהים וריבוי משימות

  • עבודה כחלק מצוות תוך חלוקת משימות וגיבוי ותמיכה הדדיים

  • המרכז יושב בבית אליר - נשר, חיפה. שעות פעילות המוקד - 08:00-16:00

נכונות לביצוע שעות נוספות

דרישות:

  • ניסיון בשירות לקוחות ובעבודת גבייה – יתרון

  • עדיפות לבעלי ידע וניסיון בבנקאות ושירותים בנקאים

  • יכולת וורבלית גבוהה

  • יכולת עבודה עצמאית

  • יכולת למידה והפעלת שיקול דעת

  • יכולת ניהול מו"מ עם לקוחות

  • יחסי אנוש טובים מול לקוחות ויכולת עבודה בצוות

  • סגנון עבודה מסודר ומדויק

  • מוטיבציה גבוהה וראש גדול

יש לציין מספר ת.ז על גבי קורות החיים

כפיפות:

ראש תחום

ממשקים:

לקוחות הבנק ועובדי החטיבה הבנקאית

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה ירושלים והסביבה השרון

רו"ח בענף תפעול ניירות ערך זרים בחטיבת שוקי הון 2530

תיאור משרה:

תיאור היחידה: 

ענף תפעול ני"ע זרים הוא הגורם האחראי על תפעול הפעילות של כלל לקוחות הבנק בנושא ני"ע זרים. פעילות המבוצעת בלאומי באמצעות חדר עסקאות או הסניפים והן פעילות מסחר המבוצעת מחוץ ללאומי (פעילות ישירה מול ברוקרים ופעילות סליקה).
ענף תפעול ני"ע זרים הינו הכתובת לכל שאלה בתחום ני"ע זרים, של הגורמים העסקיים בבנק או של לקוחותיהם. 
עיקרי תפקידי הענף:
סליקה ומסחר– מטפלים במסחר ובסליקה של ני"ע זרים, קרנות של כלל השווקים בחו"ל עבודה מול קסטודיאנים וברוקרים שונים .
אירועי חברה ותשלומים –טיפול בכלל אירועי החברה ( ישנם כמאה סוגים שונים ) שדורשים רמת מומחיות גבוהה, כל אירועי החברה הללו קשורים להחזקות ני"ע זרים של לקוחות הבנק.
רגולציה ומיסוי בינלאומי- טיפול בנושא מיסוי אמריקאי ואמנות מס במדינות שונות – הצוות נותן מענה לכלל הלקוחות של בנק ואחראי על עמידה של הבנק בתקנות המס בארה"ב .

 

תיאור המשרה:

•    תמיכה וניהול של עסקאות שמבוצעות בחדר עסקאות והנוסטרו, אג"ח, מניות קרנות, השאלות וכו'.
•    בנית ביאורים לדוחות הכספיים של הבנק .
•    ניהול עסקאות  - סליקות, אירועי חברה, הפעלת שיקול דעת וגזירת משמעויות בנוגע לעסקאות השונות.
•    בקרה על הרישומים החשבונאיים , בדיקת תנועות מאזניות ורווח והפסד.
•    הבנה פיננסית מעמיקה של העסקאות וירידה לפרטים. 
•    חישובים מקצועיים, נוסחאות חישוב, אנליטי חשבונאי.
•    טיפול בנושאים רבים בעת ובעונה אחת מול גורמים שונים (חדר עסקאות, נוסטרו, ALM, חשבונאות סוקס וכו').
מיקום - קמפוס לאומי, אבא הלל סילבר 3, לוד (נגיש לרכבת)

 

היקף משרה:
חמישה ימי עבודה בשבוע, יום א' חופשי. 
העבודה בענף מתנהלת במשמרות:
8:00-16:30
11-19:30

שישי:
8:00-13:00 
11:00-16:00
10:00-15:00

דרישות:

•    תואר פיננסי רלוונטי - חובה.
•    רשיון רואה חשבון - חובה.
•    אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
•    ערנות גבוהה מאוד לפרטים קטנים, סדר ודיוק.
•    עמידה בעומסים גבוהים.
•    נכונות לתפקיד עם אוריינטציה תהליכית. 
•    יכולת הפעלת שיקול דעת ומציאת פתרונות לבעיות לא שגרתיות.
•    עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
•    יכולת לתפעל מערכות שונות בעברית ובאנגלית ותוכנות OFFICE - בעיקרEXCEL
•    יכולת העמקה ולמידה עצמאית .
•    נכונות לעבודה מאומצת.

כפיפות:

מנהל היחידה / מנהל צוות

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

מנהל/ת יחידת או"ש 2561

תיאור משרה:

תיאור היחידה: 
אגף ארגון ושיטות אחראי על הגדרת תפיסות ותהליכי עבודה וניהול פרויקטים חוצי ארגון, תוך מתן ערך עסקי מדיד, שיפור חוויית שירות, אוטומציה של תהליכים, ושיפור ביצועים, יעילות ואפקטיביות.
התפקיד כולל איתור והטמעה של פתרונות חדשניים בתהליכים, והובלת יוזמות ותהליכים מול ראשי חטיבות.

תיאור משרה:

  • ניהול היחידה – אחריות על פיתוח מקצועי, הנחיה והכשרה של מנהלי פרויקטים והובלה לתוצאות.
  • הובלת פרויקטים ארגוניים רחבי היקף בתחומי מצוינות תפעולית ודיגיטציה במקביל.
  • ניתוח תהליכים עסקיים, זיהוי צווארי בקבוק והצעת פתרונות ישימים לשיפור ביצועים יעילות ואפקטיביות.
  • תכנון וניהול תהליכי שינוי ארגוני - כולל איפיון, תקשור, הדרכה והטמעה ביחידות השונות.
  • שותפות אסטרטגית עם גורמי מטה, טכנולוגיה ויחידות עסקיות להנעת מהלכים משולבים.
  • הובלת חדשנות מתודולוגית – הכנסת כלים דיגיטליים, BI, ניהול מבוסס נתונים ו-AI לאו"ש.

מיקום: קמפוס לאומי, אבא הלל סילבר 3, לוד

דרישות:

  • ניסיון של 10+ שנים בניהול פרויקטים חוצי ארגון בתחום האו"ש והגדרה ושיפור של תהליכים, דיגיטציה ואוטומציה.
  • ניסיון מחברת ייעוץ תהליכית ו/או מתפקיד ניהולי דומה בארגון גדול.
  • ניסיון בעבודה בארגון פיננסי – יתרון משמעותי.
  • ניסיון בניהול צוות - חובה.
  • היכרות עם מתודולוגיות ניהול פרויקטים (Agile / Waterfall) –  יתרון.

    מיומנויות בינאישיות נדרשות:

  • יכולת ניהול והנעת עובדים.
  • יכולת עבודה עצמאית והובלת פרויקט מקצה לקצה.
  • יכולת אנליטית גבוהה, ניתוח נתונים והפקת תובנות.
  • חשיבה חדשנית, יצירתיות וגמישות מחשבתית.
  • יכולת תעדוף, עבודה במקביל על מספר משימות.
  • יכולת עבודה מול ממשקים רבים תוך רתימת שותפים.
  • יכולות פרזנטציה ועבודה מול גורמים בכירים. 

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

אם ברצונך להגיש מועמדות ליותר ממשרה אחת. יש לסמן את המשרות הרצויות וללחוץ על "שלח קו"ח למשרות המסומנות"