דילוג לתוכן העיקרי
באתר זה נעשה שימוש בטכנולוגיות איסוף מידע כגון Cookies, לרבות על ידי צדדים שלישיים, כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר וכן למטרות סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.
המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לכך. למידע נוסף בנושא ואפשרות לנהל את השימוש באמצעים הללו, ראו את מדיניות הפרטיות המעודכנת של הבנק
לוגו לאומי- מעבר לדף הבית
עסקים
  • עסקים
  • פרטיים
  • מוצרים ושירותים
    בחירת שפה
    דברו איתנו

    מוצרים ושירותים

    • כרטיסי אשראי
    • שוק ההון
    • לאומי בונוס
    • משכנתאות
    • הלוואות
    • ייעוץ פנסיוני
    • מטבע חוץ
    • מידע כלכלי
    • פיקדונות
    • פעולות בדיגיטל
  • דברו איתנו
    בחירת שפה
    דברו איתנו

    דברו איתנו

    • איתור סניפים
    • הזמנת פגישה בסניף
    • הזמנת שיחת טלפון עם בנקאי
    • התכתבות עם בנקאי
    • חיוג מהיר לבנקאי מהאפליקציה
    • שיחה עם מוקד השירות
    • חיפושים נפוצים:

      • טפסים להורדה
      • שינוי סיסמה
      • כניסה לחשבון
      • SWIFT
      • התכתבות עם בנקאי
      • סניפים
      • עמלות
      • IBAN
בחירת שפה
  • English (Israel)
  • عربي
  • כניסה לחשבון
  • פתיחת חשבון
  1. דף הבית
  2. הודעות לתקשורת

הודעות לתקשורת

חדש בלאומי דיגיטל טאצ': אפליקציה חדשה ומתקדמת לניהול חשבון הבנק

7.1.2015

 

האפליקציה החדשה מעניקה ללקוח חוויית משתמש ייחודית ומתקדמת ומרחיבה את מגוון הפעולות הניתנות לביצוע באמצעות הסלולר.


  

לאומי דיגיטל ממשיך להעצים את חוויית הלקוח ומשיק אפליקציה חדשה לסלולר.
לראשונה במערכת הבנקאות בישראל, לקוחות לאומי יכולים להיכנס לחשבונם, מכל מכשיר חכם נייד, על ידי ציור תבנית במסך - במקום הקשת סיסמא. האפליקציה מרחיבה את מגוון הפעולות הניתנות לביצוע ומשדרגת את השירותים הקיימים, כך שיהיו מעתה נגישים וידידותיים יותר למשתמשים.
 

האפליקציה מציעה, בין השאר:

 

  • תמונת פרופיל - ללקוח תינתן האפשרות לבחור את תמונת הפרופיל שלו, אשר תלווה אותו לאורך השימוש בה.

 

  • תמונת מצב - הלקוח יקבל תמונת מצב עדכנית של חשבון הבנק שלו על גבי מסך אחד (פיד), הכוללת נתונים על פי בחירתו ועל פי סדר הופעה שייקבע מראש.  תמונת המצב כוללת נתונים כגון:  ריכוז יתרות, תנועות אחרונות בעו"ש, תנועות עתידיות, חיובים בכרטיס אשראי, פירוט על פיקדונות וחסכונות, סטאטוס תיק ניירות הערך, הלוואות, משכנתאות ועוד. 

 

  • שירות "יתרה ברגע" -  יאפשר מעתה,  בנוסף לצפייה ביתרת העו"ש, גם צפייה בחיובי כרטיסי האשראי, וזאת באמצעות החלקה על גבי מסך הכניסה (swipe) - ללא צורך בהזנת פרטי הגישה לחשבון. 

 

  • שירות "העברה לאיש קשר" – ניתן לבצע העברות כספיות לחשבונות אחרים באמצעות בחירת  המוטב מתוך רשימת אנשי הקשר במכשיר הנייד.

 

  • איתור של סניפי הבנק והכספומטים של לאומי על בסיס GPS, ואפשרות לניווט באמצעות אפליקציית Waze.

 

  • מעבר ישיר לאפלקיציית "הארנק הדיגיטלי" של לאומי קארד  וכן לאפליקציית "לאומי טרייד" לביצוע פעולות בשוק ההון - ללא צורך בהזנת פרטים מזהים.

 

כל אלה מצטרפים למגוון פעולות בנקאיות נפוצות כגון: העברות כספים, תשלום חשבונות והפקדות שיקים, שהגישה אליהם קוצרה והונגשה ותתבצע מעתה ישירות ממסך הפתיחה.
  

המגמה ההולכת וגוברת של שימוש באפליקציות סלולריות לצורך ביצוע פעולות בנקאיות הובילה את לאומי לפיתוח ממשק ידידותי וחדשני, המעניק חוויית משתמש המותאמת לכל לקוח. על פי סקר שערך לאומי בקרב מאות לקוחות של כל הבנקים, נמצא כי קרוב ל-50% מהנשאלים נכנסו לאפליקציה של הבנק שלהם בשלושת החודשים האחרונים וכן, בקרב לקוחות לאומי, כ-30% מהלקוחות אשר משתמשים באפליקציה, מגדירים אותה כערוץ המרכזי בקשר שלהם מול הבנק.

  • פעולות שימושיות

    • תשלום חשבונות
    • חסימת כרטיס אשראי
    • שיחזור קוד סודי לכרטיס מגנטי
    • הפעלת כרטיס אשראי
    • עדכון מסגרת אשראי
    • אובדן מכשיר נייד
    • שירות לאומי 24/7
    • לאומי דיגיטל
    • מימון לקניית רכב
    • לאומי 5522*
    • כספומטים ועמדות לאומי בדיגיטל
  • מידע כלכלי

    • תעריפי עמלות
    • מדדים
    • מחשבונים וכלים לחישוב
    • איסור הלבנת הון
    • חוק שירותי תשלום
    • עמלות - שירות מסלולים
  • אודות לאומי

    • אודות לאומי-ראשי
    • פניות הציבור
    • הודעות לעיתונות
    • קשרי משקיעים
    • קריירה בלאומי
    • נגישות בלאומי
    • אחריות תאגידית
    • אמנת השירות
  • עוד באתר

    • לאומי בונוס
    • היבטים משפטיים
    • מדיניות הפרטיות בלאומי
    • הגנת סייבר בלאומי
    • פסקי דין- חוזים אחידים
    • הגדרות מערכת
    • מפת אתר
    • חוזים אחידים
    • עיקרי מדיניות-במטבעות וירטואליים
    • קופת התגמולים והפיצויים של עובדי לאומי
    • הקלות ללקוחות בנק לאומי מתווה בנק ישראל
  • הודעות שונות

    • הפקת אישורי מס לשנת 2024
    • דיווח על פעילות חריגה
    • הסדרי פשרה בתביעות ייצוגית בחו"ל
    • עדכון בנושא העברות כספים בינלאומיות
    • העברת פעילות פיננסית מבנק אחר
    • יחידה לגביית חובות
    • רשימת החשבונות/כספות שלא נדרשו
    • איתור פיקדון ללא תנועה או שבעליו נפטרו
  • הסדר פשרה העברה עצמית
  • הודעה על הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה - ת"צ 14856-05-18
  • הודעה על הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה – ת"צ 24799-01-21
  • אישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית בת"צ 4552-12-13
  • אישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ 62687-09-17
  • הודעה בדבר אישור תובענה כייצוגית
  • החלטה מאשרת בת"צ 31563-05-19 בעניין עמלות מינימום על ערבויות
  • הסכם פשרה בת"צ 13453-04-19
  • הסדר פשרה בת"צ 57404-11-16

עקבו אחרינו

  • facebook
  • twitter
  • YouTube