DCSIMG

 נגישות בלאומי 

 נגישות בלאומי 

 

  • הודעה לסניף בדבר הגעת לקוח - מערכת מיוחדת הממוקמת בעמדת ניהול התורים "לאומיתור" המאפשרת ללקוחות עם לקות ראייה לקרוא לבנקאי הסניף לקבלת עזרה. הקריאה לבנקאי תתבצע באמצעות לחיצה על מדבקת בלט ייעודית הנמצאת בצד ימין לחלקו העליון של  מסך המכשיר.

 

  • תבנית לרישום שיקים - גלופה המקלה על מילוי הפרטים במקומות המתאימים. למידע נוסף >>

 

  • זכוכית מגדלת - בסניפי לאומי הוצבו זכוכיות מגדלת על מנת להקל בקריאת טפסים ומסמכים. ניתן לפנות על פי צורך לבנקאי או לנאמן הנגישות בסניף לצורך שימוש בעזר.

 

  • מסך חתימה דיגיטלי - בעמדות הטלר ובהמשך גם בעמדות שירות נוספות, הוצבו מסכי חתימה דיגיטאליים המאפשרים קריאה של מרבית טפסי הפעולה וחתימה על גבי המסך. ניתן להיעזר במסך לצורך התאמת גודל הטקסט באופן דיגיטאלי באמצעות הקשה על הסימונים "פלוס" ו"מינוס".

 

  • הודעות דואר דיגיטליות - ללאומי שירותים מתקדמים באמצעותם תוכל לקבל ולקרוא את הודעות הדואר שלך באופן דיגיטאלי ואף להגדיל את הטקסט לצורך קריאה נוחה וקלה של ההודעות. למידע נוסף >>

 

  •  אתר האינטרנט – מרבית הדפים באתר לאומי עומדים בתקן נגישות AA. למידע נוסף >>

 

  • מוקד שירות טלפוני לאומי 5522* - לאומי דיגיטל מביא את הבנק אליך לבית, למשרד או לכל מקום אחר שתבחר, באמצעות לאומי 5522* - מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של לאומי. התקשרו 5522* מכל טלפון, או 03-9545522 מטלפון קווי. למידע נוסף >>

 

  • חיות שירות  - חיות שירות כגון כלבי נחייה מותרים לכניסה בסניפי הבנק.

 

  • תיעוד רצון לקוח – באפשרותך לבקש מהבנקאי בסניפך להגדיר בחשבונך את אופן ההנגשה המותאם עבורך. מידע זה יהיה זמין לבנקאים בכל פעם שתפנה לקבל שירות.

 

  • הדפסה בפונט מוגדל – עבור מרבית הפעולות בסניף ניתן לקבל את טופסי החתימה בפונט מוגדל. לפרטים נוספים אודות השירות, שאל את הבנקאי בסניפך.