DCSIMG

 נגישות בלאומי 

 נגישות בלאומי 

  • סניפים נגישים  - לאומי פועל להנגיש את סניפיו ללקוחות עם מוגבלויות. בין היתר מבוצעות ההתאמות הבאות: התאמת הגישה לסניף הכשרת עמדות שירות נגישות, שירותי נכים, עמדות המתנה ומעליות. לאיתור סניפים נגישים >>

 

  • מכשירים אוטומטים - במכשירי הכספומט ועמדות המידע בוצעו התאמות גובה ללקוחות הנעזרים בכיסא גלגלים וכן עודכן ממשק המשתמש כך שניתן לבצע פעולות באמצעות המקלדת חלף מסך המגע. למידע נוסף >>

 

  • אתר האינטרנט – מרבית הדפים באתר לאומי עומדים בתקן נגישות AA. למידע נוסף >>

 

  • לאומי 5522* - לאומי דיגיטל מביא את הבנק אליך לבית, למשרד או לכל מקום אחר שתבחר, באמצעות לאומי 5522* - מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של לאומי. התקשרו 5522* מכל טלפון, או 03-9545522 מטלפון קווי. למידע נוסף >>

 

  • תיעוד רצון לקוח - באפשרותך לבקש מהבנקאי בסניפך להגדיר בחשבונך את אופן ההנגשה המותאם עבורך, לדוגמה קבלת שירות בעמדת שירות נגישה. מידע זה יהיה זמין לבנקאים בכל פעם שתפנה לקבל שירות.

 

  • הפקדת שיק בסלולר - באמצעות הורדה והתקנה קלה של אפליקציית לאומי למכשיר הסמארטפון האישי שלך, ניתן לבצע הפקדה של שיק וזאת מבלי להגיע ישירות לסניפי לאומי. למידע נוסף >>

 

  • הפקת תור לקבלת שירות - בסניפים בהם מותקנת מערכת תורים, ניתן להפיק את התור גם באמצעות עמדות המידע החיצוניות ו/או הפנימיות. עמדות המידע מותאמות ללקוחות הנעזרים בכיסא גלגלים או שמתקשים לפעול באמצעות מסך מגע.