

כתוב לבנקאי
כתבו לנו בזמן שנוח לכם! כותבים לבנקאי 24 שעות ביממה (אפילו בלילה) ומקבלים מענה במהלך היום*
שירות פנייה לבנקאי מאפשר לכם לקבל מידע על החשבון ולבצע מגוון פעולות (למעט בני"ע), ואפילו לשלוח קבצים לבנק באופן מאובטח. השירות זמין עבורכם בכל רגע באתר לאומי ובאפליקציה. לאחר שליחת ההודעה תקבלו מענה ע"י הבנקאים שלנו בתוך יום לכל היותר*.
פנייה לבנקאי באפליקציית לאומי:
⦁ היכנסו לאפליקציה ולחצו על "דברו איתנו" בחלק התחתון של המסך מצד שמאל
⦁ בחרו "פנייה לבנקאי"
פנייה לבנקאי באתר לאומי:
⦁ לאחר כניסה לחשבון יש לבחור בתפריט העליון בצד שמאל ב-
⦁ בחרו ב"פנייה לבנקאי" והתחילו להתכתב
⦁ לתשומת ליבך, לקוחות כבדי שמיעה וחירשים יקבלו קדימות בטיפול בפנייתם
*פניות שיתקבלו לאחר שעות הפעילות, יענו במהלך יום העסקים הבא.