"לולאות השראה" (Inductive Loopset) - מכשיר מיוחד המסייע ללקוחות כבדי שמיעה בעלי מכשיר שמיעה מדגם T. למידע נוסף >>
שירות "כתוב לבנקאי" – שירות הזמין 24/7, באתר לאומי ובאפליקציה, המאפשר ללקוח לקבל מידע על החשבון ולבצע מגוון פעולות באמצעות פנייה בכתב לבנקאי. למידע נוסף >>
אתר האינטרנט - מרבית הדפים באתר לאומי עומדים בתקן נגישות AA. למידע נוסף >>
מתורגמן לשפת סימנים – בנושאים פיננסים מורכבים הדורשים התדיינות ממושכת ניתן לקיים פגישה בנוכחות מתורגמן לשפת סימנים. השירות ניתן בסניף בלבד ובתיאום מראש. לפרטים נוספים אודות השירות, שאל את הבנקאי בסניפך.
תיעוד רצון לקוח - באפשרותך לבקש מהבנקאי בסניפך להגדיר בחשבונך את אופן ההנגשה המותאם עבורך. מידע זה יהיה זמין לבנקאים בכל פעם שתפנה לקבל שירות. להלן ערכים מומלצים: