האתר עושה שימוש ב-cookies. כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרות סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.
למידע על cookies ועל מדיניות הפרטיות המעודכנת יש ללחוץ כאן.

 נגישות בלאומי 

 נגישות בלאומי 

  • "לולאות השראה" (Inductive Loopset) - מכשיר מיוחד המסייע ללקוחות כבדי שמיעה בעלי מכשיר שמיעה מדגם T. למידע נוסף >>

 

  • שירות "כתוב לבנקאי" – שירות הזמין 24/7, באתר לאומי ובאפליקציה, המאפשר ללקוח לקבל מידע על החשבון ולבצע מגוון פעולות באמצעות פנייה בכתב לבנקאי. למידע נוסף >>


     
  • אתר האינטרנט - מרבית הדפים באתר לאומי עומדים בתקן נגישות AA. למידע נוסף >>

 

 

  • מתורגמן לשפת סימנים – בנושאים פיננסים מורכבים הדורשים התדיינות ממושכת ניתן לקיים פגישה בנוכחות מתורגמן לשפת סימנים. השירות ניתן בסניף בלבד ובתיאום מראש. לפרטים נוספים אודות השירות, שאל את הבנקאי בסניפך.

 

  • תיעוד רצון לקוח - באפשרותך לבקש מהבנקאי בסניפך להגדיר בחשבונך את אופן ההנגשה המותאם עבורך. מידע זה יהיה זמין לבנקאים בכל פעם שתפנה לקבל שירות. להלן ערכים מומלצים:
    • דבר לאט וברור
    • הימנע מפנייה באמצעות הטלפון
    • מתן שירות באמצעות לולאת השראה