DCSIMG

 הודעות לתקשורת 

 הודעות לתקשורת 

לאומי משיק את Leumi Digital Chatbot - רובוט חכם יספק ללקוחות הבנק מידע אודות סניפים ושירותים, בקלות ובמהירות

בשלב הראשון, יאפשר השירות המהפכני ללקוחות הבנק לנהל צ'אט וירטואלי עם רובוט חכם, דרך פייסבוק מסנג'ר, בכדי לאתר את הסניף הקרוב למקום הימצאם ולקבל מידע אינפורמטיבי על הסניף

05.09.2016

 

לאומי ממשיך להוביל את מהפיכת הבנקאות הדיגיטלית ומשיק, לראשונה במערכת הבנקאות בישראל, שירות  חדשני וייחודי: Leumi Digital Chatbot. הצ׳אט-בוט הינו ערוץ תקשורת חדש, הפועל בתוך אפליקציית פייסבוק מסנג׳ר, והוא מאפשר ללקוחות הבנק להתכתב עם רובוט חכם, 24/7, ולקבל מידע בהתאם לבקשתם. הצ׳אט-בוט מבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית מתקדמת (AI), והוא יאפשר, בעתיד הלא רחוק, גם קבלת אינפורמציה מותאמת אישית, לרבות הצעות למוצרים ושירותים בנקאיים בהתאם לפרופיל הלקוח.


טכנולוגיית הצ׳אט-בוט נחשבת לחדשנית בעולם, כאשר השימוש בה נמצא במגמת עלייה מתמדת. מבין  העוזרים הוירטואלים המוכרים בעולם ניתן למנות אתSiri  של אפל, ו-Alexa של אמאזון. על פי חברת המחקר Gartner, כ-38% מהצרכנים האמריקאים משתמשים כיום בעוזרים וירטואליים באמצעות מכשיר הסמארטפון שלהם, כאשר הצפי הוא כי עד סוף שנת 2016 כשני שליש מהצרכנים במדינות מפותחות יעשו בהם שימוש על בסיס יומיומי.


בשלב הפיילוט, שיחל בימים הקרובים בערוץ 'לאומי פייסבוק מסנגר' החדש, יינתן מענה בתחום של איתור סניפים , בהתבסס על מיקום המשתמש ובקשתו. לאחר שהלקוח ישתף את מיקומו דרך המסנג'ר, הצ'אט-בוט יספק לו מידע אודות הסניף הקרוב למיקומו, כולל כתובת מדוייקת, שעות וימי פעילות, שירותי כספומט - לרבות משיכת מט"ח, וכן מידע אודות נגישות לבעלי מוגבלויות. בהמשך, צפוי השירות להתרחב לעולמות תוכן בנקאיים נוספים.

 

מיטל שירן-הראל, ראש אגף השיווק בלאומי מסרה כי: "כחלק מהובלת בנקאות חדשנית ומתקדמת, אנו גאים להצטרף לבנקים מובילים בעולם ולהיות הראשונים בישראל להשיק כלי דיגיטלי שמאפשר ללקוחותנו ליהנות מתקשורת נוחה ומהירה מול הבנק, על בסיס טכנולוגיה חכמה.  מדובר בשלב ראשוני שצפוי  להתרחב ולהתפתח במהלך השנה הקרובה".