לנוחיותכם, ריכזנו את ההתאמות הקיימות בלאומי בהתאם לאופי המוגבלות:

ראייה שמיעה או דיבור מוטוריקה/כיסא גלגלים לאומי באינטרנט הטבות ללקוחות עם מוגבלות

 

בכל בקשה, תלונה, הצעה לשיפור או סתם מילת תודה, אנחנו כאן בשבילכם.

 

בלאומי מונו שני רכזי נגישות שתפקידם להוביל ולרכז את פעילות הנגישות בבנק ולשמש כתובת לכל פנייה בנושא:

  • מר מאיר רוט – רכז נגישות מבנים, תשתיות וסביבה
    טל': 076-8852543, פקס: 077-8956201
     
  • גב' חמוטל מחזרי – רכזת נגישות השירות
    טל': 076-8858412, פקס: 077-8958412

 

דוא"ל לפניות בנושא נגישות בלבד ניתן להפנות לכתובת הבאה: Negishut.Leumi@BankLeumi.co.il

בפנייה נא ציין פרטים ליצירת קשר - פרטי הסניף ו/או השירות הרלוונטי וכן כל מידע העשוי לקצר את הליך הטיפול.
 

לצורך קבלת מסמך המצוי באזור האישי במנוי האינטרנט, בפורמט PDF נגיש, יש לפנות באמצעות תיבת הנגישות (Negishut.Leumi@BankLeumi.co.il) ולציין בכותרת המייל – "בקשה לקבלת מסמך בפורמט נגיש". בבקשה זו יציין המבקש את הפרטים הבאים: שם מלא, מספר טלפון, מספר סניף ומספר חשבון, שם המסמך המבוקש, תאריך המסמך המבוקש (במידה ומצוין) וכתובת מייל לשליחת המסמך בפורמט נגיש. המסמך בפורמט נגיש יישלח במייל חוזר בתוך 14 ימים ממועד שליחת הבקשה לתיבת הנגישות.