החל מיום א' 3/3/2024, שירותים שניתנו בקופה יינתנו רק באמצעות המכשירים לשירות עצמי. כדי שיהיה לכם נוח, באפשרותכם לבצע את מרבית הפעולות הבנקאיות באמצעות מכשירים לשירות עצמי במבואה הדיגיטלית בסניף, אשר פתוחה 24/7 או באמצעות אפליקציית או אתר לאומי ובטלפון 5522*. לשירותכם בנקאי במבואת הכניסה לסניף. ניתן יהיה להמשיך לקבל שירותי קופה בסניפים הבאים: מרכז שירות ת"א צפון: רח' אחימאיר 21, תל אביב-יפו ובמרכז קופות פ"ת: רחוב רוטשילד 57, פ"ת. לפרטים נוספים ניתן לפנות לסניף או ל- 5522*
באפשרותכם לתאם פגישה מראש לפני ההגעה לסניף, זה יעזור לנו לתת לכם השירות הנוח ביותר
שירות הכספות בסניף פעיל בימים א', ב', ה' בהתאם לשעות פעילות הסניף. בימים ג', ד', ו' סגור
שירותים
בסניף
ביצוע פעולות באופן עצמאי
עמדות דיגיטליות להפקדה ומשיכה של כסף מזומן, הפקדת שיקים ותשלום שוברים
כספומט
כספומט משיכת מזומן כולל שטרות של 20 ₪כספומט להפקדת מזומןלאומי 24/7משיכת מט"ח בכספומט: דולר, אירו
העברות מט"ח
תמיכה טכנית בהעברות מט"ח בדיגיטל: 6799*
תמיכה בשרותי סוויפט (Swift)
כתובת סוויפט: LUMIILITXXXקוד מסלקה: IL010949מס' חשבון לדוגמה: ILXX010949XXXXXXXXXXXXXמספר חשבון צריך להיות במבנה IBAN (מספר זה"ב) אותו ניתן לקבל בסניף הלקוח או לחילופין ניתן לראותו בחלקו העליון של דף החשבון
משכנתאות
מוקד לקוחות חדשים: *3200מוקד שירות לקוחות: *6062טלפון ישיר: 0768694988פקס: 035403238 שירותים נוספים
ביטוח משכנתא - סוכנות ביטוח מעלות
03-6217444
פרטי המייל של יועץ המשכנתאות הינו לצורך השארת פרטי התקשרות, בכדי שיועץ המשכנתאות ייצור איתך קשר. לשימת לבך כי ההתכתבות במייל אינה מאובטחת ואינה מהווה ערוץ התקשרות לפעילות הפיננסית שלך מול הבנק. מידע שמועבר במייל לא יהיה מוגן ועלול להיחשף. על משלוח כאמור הינו באחריותך
נגישות
נגישות פיזית – רמפה בכניסה לסניףלולאת השראה ללקויי שמיעהכספומט מותאם ללקויי ראייהעמדת מידע מותאמת ללקויי ראייהשירותי נכים בסניףחניית נכים נגישה - בקרבת הסניףהוצאת תור נגיש בעמדת המידע הנגישהריהוט ושילוט נגישחדר הכספות אינו נגיש לאנשים עם מוגבלות בניידות