עסקים - אתר חדש לניהול החשבון
שאלות ותשובות
1. האם באתר החדש הסיסמה לכניסה לחשבוני תשתנה?
לא, הסיסמה לכניסה לחשבונך תישאר ללא שינוי.
2. באילו דפדפנים ניתן לצפות בחשבון החדש?
הדפדפנים המספקים את חוויית הגלישה המיטבית הינם Chrome (מעל גרסה 80) ו- Firefox
3. האם ניתן לגלוש לחשבון החדש במובייל?
בוודאי, האתר החדש תוכנן במיוחד כדי שיוכל להתאים את המידע המוצג לגודל המסך של מכשירך.
4. כיצד אוכל למצוא את תפריט הפעולות והנושאים הבנקאיים שהיו באתר הישן?
בצדו העליון הימני של המסך מופיע משולש כחול (בדומה לאפליקציה). לחיצה על משולש זה תפתח מכל מסכי האתר - תפריט מלא המאפשר גישה לכל הנושאים הבנקאיים. תחת כל נושא, מוצגת רמה נוספת של נושאים קשורים. לחיצה על אחד מנושאים אלו תעביר אותך למסך הרצוי.
5. כיצד אוכל להגיע לדף הבית?
ניתן ללחוץ על לוגו לאומי בצדו השמאלי העליון של המסך מכל מקום בחשבונך. כמו כן, ניתן ללחוץ על הנושא הראשון בתפריט הפעולות - "דף הבית".
6. יש לי כמה חשבונות בעסק - כיצד אוכל לנווט ביניהם במהלך גלישה בחשבוני?
בחלקו העליון של המסך יוצגו החשבונות השונים של העסק אליהם משויך שם המשתמש.
7. האם אוכל לגלוש באתר הקודם?
לא, האתר החדש החליף את הקודם במטרה להציע לך חוויית גלישה מיטבית וכלים מתקדמים לניהול חשבונך.
מומלץ להיעזר בסרטון ההדרכה ובמסכי ההסבר בגלישה הראשונית.
8. ראיתי מידע חשוב בדף הבית וברצוני לחקור את הנושא לעומק, כיצד אעשה זאת?
לחיצה על כותרת הנושא הרלוונטי בדף הבית תעביר אותך למידע מורחב בנושא.
ניתן גם להיכנס לתפריט הפעולות בצידו הימני העליון של המסך, ולבחור בנושא בו אתה מתעניין.
9. נתקלתי בבעיה, כיצד אוכל ליצור עמכם קשר?
בלחיצה על צלמית "?" בסרגל העליון של האתר יוצגו מגוון אפשרויות לקבלת עזרה וליצירת קשר.