עזרה בכניסה לחשבונך
זקוק לעזרה בכניסה לחשבונך? אנחנו בלאומי כאן בשבילך. לפניך כל האמצעים שיסייעו לך בפתרון הבעיה:
שאלות ותשובות
- קיבלתי מעטפית בסניף, עם סיסמה זמנית. מה עליי לעשות?
הסיסמא הזמנית שקיבלת בסניף תקפה למשך 30 יום בלבד מרגע קבלת המעטפית. היכנס לחשבונך באתר, הקלד את הסיסמא הזמנית אשר מופיעה במעטפית. לאחר מכן תתבקש לבחור סיסמא חדשה. לשימושך, הנחיות אבטחת מידע לבחירת סיסמה>>. זיהוי המשתמש והשדה המזהה, מופיעים ב"פרטי הזדהות" בראש התדפיס שקיבלת בסניף.
-
בכניסה הראשונית הופיעה הודעה כי המנוי חסום. מה הסיבה לכך?
יתכן ולא נעשה שימוש בסיסמה הראשונית במהלך 30 הימים הראשונים מאז קבלת המעטפית עם הסיסמא. על מנת לשחרר את המנוי, צור קשר עם מוקד תמיכה טכנית בטלפון>>
-
שכחתי את "זיהוי המשתמש" מה עלי לעשות?
באפשרותך לחדש "זיהוי משתמש" משתמש בקישור זה>>. שים לב כי עליך להיות בעל כרטיס לאומי קארד על מנת לחדש "זיהוי משתמש" באתר. במידה ואין ברשותך כרטיס לאומי קארד, עליך לפנות לסניפך. לידיעתך, באפשרותך להגדיר "זיהוי משתמש" לבחירתך בקישור זה>> באתר לאומי >> תפריט my לאומי>> בחר ב"החלפת זיהוי משתמש".
-
כיצד ניתן לשחזר "סיסמה" לאתר" - המאובטח?
באפשרותך לשחזר סיסמה שחזר סיסמה בקישור זה>>. שים לב כי עליך להיות בעל כרטיס לאומי קארד על מנת לחדש "סיסמה" באתר. במידה ואין ברשותך כרטיס לאומי קארד, פנה למוקד התמיכה הטכנית לאיפוס סיסמה בטלפון:03-9544244. לידיעתך, באפשרותך להגדיר "סיסמה" לבחירתך בקישור זה>> או בחשבונך באתר לאומי>> תפריט My לאומי>> בחר ב"סיסמה והגדרות">> בחר באפשרות "שינוי סיסמה".
- קיבלתי הודעת שגיאה במהלך הכניסה לחשבוני. למה הכוונה?
אחד או יותר מפרטי ההזדהות שמסרת שגויים.
בדוק שנית שפרטי ההזדהות שהקלדת נכונים.
אם אתה משתמש חדש: זיהוי המשתמש והשדה המזהה מופיעים בתדפיס שקיבלת בסניף, ב"פרטי
הזדהות" בראש התדפיס.
הסיסמה הזמנית כתובה במעטפית.
טיפים
- שנה את זיהוי המשתמש לפי בחירתך
באפשרותך להגדיר זיהוי משתמש בהתאם לבחירתך לערך שיהיה לך קל לזכור:
באתר לאומי >> תפריט my לאומי>> החלפת זיהוי משתמש>>
- בחר סיסמה "חזקה"
הסיסמה חייבת להיות מורכבת משילוב ספרות ואותיות לטיניות. רצוי לבחור סיסמה "חזקה" שתהיה קשה לפענוח.
ניתן להגדיר סיסמה בכל עת באתר לאומי:
תפריט my לאומי>> סיסמה והגדרות>> לשינוי סיסמה>>
- כדאי להיכנס לחשבונך לפחות אחת לשלושה חודשים
אי-כניסה לחשבונך במשך 180 יום, תחסום את גישה לאינטרנט והיה עליך לבצע תהליך "שחרור חסימה">>
- שנה את הסיסמה בטרם פקיעת תוקפה
לקראת תום תוקף הסיסמה הנוכחית שלך, תקבל הודעה עם הכניסה לחשבונך בה תתבקש להגדיר סיסמה חדשה. מומלץ לבצע את שינוי הסיסמה בטרם פקיעת תוקף הסיסמה על מנת שחשבונך לא ייחסם.
ניתן לשנות סיסמה בכל עת באתר לאומי. לשינוי סיסמה>