תקבולי מט"ח מהארץ ומחו"ל
צריכים לקבל מט"ח מהארץ או מחו"ל? קבלו את הפרטים לביצוע העברה נכונה.
- קוד Swift- ה- SWIFT של לאומי הנו LUMIILITXXX
- מספר IBAN- ניתן לאתר בדרכים הבאות:
באתר לאומי - בעת כניסתכם לחשבון תחת: דוחות ואישורים > אישור בעלות חשבון
באפליקציית לאומי - תחת: פעולות> הפקת אישורים> אישור בעלות חשבון
שימו לב:
מספר ה- IBAN בחשבון המט"ח שונה ממספר ה- IBAN בשקלים.
במידה ותרצו לקבל את התמורה בשקלים- יש לציין את מספר ה-IBAN בשקלים אותו תוכלו למצוא באתר> כניסה לחשבונכם> העברות ותשלומים> מספרי זה"ב לחשבונותיי.
במידה ותרצו לקבל את התמורה במט"ח- יש לציין את מספר ה-IBAN במט"ח אותו תוכלו למצוא באפליקציה> מסך שוטף מט"ח> "פרטי חשבון המט"ח שלי".
- במידה ותידרשו לקוד בנק לאומי- קוד בנק לאומי הוא 10.
- במידה ותידרשו לקוד הסניף שלכם- ניתן לאתר אותו באמצעות איתור סניפים >>
החל מיום 1.1.18 כל תקבול במט"ח באמצעות סוויפט, חייב לכלול מידע על הצדדים לפעולה, כמפורט להלן:
השולח - שם מלא של השולח, מספר חשבונו ומענו: רחוב, מספר רחוב, עיר, מיקוד ומדינה
המקבל - שם הלקוח ומספר חשבונו בלאומי=פרטי מקבל הכספים בלאומי
כל העברה המגיעה מחו"ל לישראל, בהתאם להוראות הרגרולציה החדשות החל מיום 31.03.20 , חייבת לכלול את מספר חשבונכם במבנה IBAN.
בהוראת התשלום שמוסרים למעביר הכסף, הקפידו על שם חוקי מלא באנגלית כפי שמופיע בחשבונכם בלאומי וכן כתובת מלאה שלכם כולל שם רחוב ומספר הבית, עיר מיקוד ומדינה.
העברה בה חסר אחד או יותר מפרטי המידע כאמור לעיל לא תתקבל בלאומי.
שימו לב וייתכן ולאומי ייאלץ להחזיר את תמורתה לגורם המעביר.
לסיוע טכני בביצוע הוראות מט"ח בדיגיטל ביכולתך לפנות ל- 03-9544333 או חיוג ל- 5522*> תמיכה טכנית (3) > תמיכה בסחר בינלאומי (5).
הבהרות:
אין באמור לעיל כדי לגרוע מזכותו של הבנק לדרוש מידע מלא נוסף ככל והדבר יידרש.