תוצאות חיפוש משרות פנויות

נמצאו 25 משרות מתאימות

המשרות מיועדות לנשים וגברים
הוסף לסל
תפקיד
אזור
שלח לחבר
שלח קורות חיים
הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה צפון השרון

יועץ/ת השקעות במרכזי הייעוץ 1020

מערך/חטיבה: החטיבה הבנקאית

תיאור משרה:

אנרגטיים/יות? אוהבים/ות אנשים? מכירתיים/יות?
יש לנו הצעת עבודה בשבילכם/ן!
דרושים/ות בנקאים/יות לסניפי לאומי
מה אנו מציעים?
תנאים מעולים וקליטה כעובד הבנק מהיום הראשון!
הכשרה מקצועית .
שכר התחלתי גבוה.
סביבת עבודה דינאמית ומאתגרת.
תיאור משרה:
שירות בנקאי פרונטלי וטלפוני וכן מכירת מוצרים בנקאיים ללקוחות פרטיים וללקוחות פרימיום
טיפול בכל הנכסים וההתחייבויות של הלקוח.
ייזום מול לקוחות, גיוס לקוחות חדשים, קידום מכירות, שימור והרחבת פעילות עם לקוחות קיימים, ליווי הלקוח לאורך זמן, פגישות עם לקוחות קיימים וחדשים.
מכירת מוצרים בנקאיים כדוגמת: אשראים, פיקדונות, כרטיסי אשראי, גלישה ישירה באינטרנט.
במסגרת התפקיד יוכשר הבנקאי במגוון תחומים: בנקאות, אשראי, קשרי לקוחות, שירות ושיווק.
היקף משרה: משרה מלאה
5 ימים בשבוע ,שעות העבודה:

ענף מרכזי ייעוץ מורכב משמונה מרכזים בפריסה ארצית.
המרכזים נותנים שירותי ייעוץ בהשקעות למערך הייעוץ ולכל יועץ מקושרים כ-350 לקוחות.
תהליכי העבודה כוללים שיחות ייעוץ יזומות+נכנסות, טיפול בבקרות בעולם הייעוץ, עבודה תפעולית עוטפת ייעוץ וכן יעדים עסקיים בנושא גיוס פאסיב, לקוחות ועוד.
תיאור התפקיד:

  • אחריות למכלול הטיפול בפעילות ההשקעות של הלקוחות.
  • גיוס לקוחות חדשים והרחבת הפעילות אצל לקוחות קיימים.
  • גורם מקצועי סניפי בתחומי ההשקעות.
  • סקירה כלכלית שבועית/אד הוק, ניתוח מוצרים ועוד.
  • קליטה כעובדי בנק מהיום הראשון.

היקף משרה: משרה מלאה בימים א'-ה', בין השעות 8-15:45 משמרת פעמיים בשבוע: 11:00-19:00

דרישות:

  • רישיון ייעוץ/ שיווק/ ניהול תיקים- חובה
  • ניסיון בתחום ההשקעות- יתרון משמעותי

כפיפות:

מנהל מרכז ייעוץ

ממשקים:

לקוחות, סניפים ואגף הייעוץ

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

בנקאי/ת במרכז הטלפוני של בנק לאומי ראשל"צ 1205

תיאור משרה:

אנרגטיים/יות? אוהבים/ות אנשים? מחפשים קריירה? יש לנו הצעת עבודה בשבילכם/ן!

דרושים בנקאים/יות למרכזי בנקאות של לאומי, מרכז השירות הבנקאי הטלפוני של הבנק.


מה אנחנו מציעים?
סביבת עבודה דינאמית, צעירה ומתגמלת, הכשרה מקצועית, מסלול קידום נרחב.


מרכזי בנקאות מרכזים את מרבית הפניות הטלפוניות של לקוחות לאומי ומהווים ערוץ מקצועי ושירותי ללקוחות הבנק.
בנקאי המרכז שיסיימו את ההכשרה יקבלו ידע נרחב בעולם הבנקאות, האשראי, מיומנויות שירות והובלת שיחה.

המרכז מאופיין בסביבת עבודה דינמית, צעירה ומתגמלת.

עבודה בשעות עבודה גמישות.

 

מיקום המשרה: ראשון לציון

 

כישורים נדרשים

תודעת שירות גבוהה

כושר ביטוי גבוה בעל פה
יחסי אנוש מעולים ועבודת צוות
יכולת למידה מהירה
יכולת התמודדות במצבי לחץ
נכונות להשקעה ועבודה מאומצת
אוריינטציה לשירות ומכירה

 

היקף המשרה

  • שעות פעילות המרכז א'-ה' 6:30-23:00 , ו' 6:30-14:00
  • שעות העבודה גמישות
  • המשרה מתאימה לסטודנטים
  • יום עבודה בין 6-8 שעות
  • מינימום 24 שעות שבועיות
  • גמישות לעבודה מהבית בהתאם לצורך
     

*קליטה ללאומי מהיום הראשון

 

דרישות:

עדיפות לסטודנטים המחפשים קריירה בלאומי.
כמו כן, עדיפות לבעלי/ות ניסיון תעסוקתי קודם בתחום מתן שירות.

 

כפיפות:

ראש צוות

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
ירושלים והסביבה

בנקאי/ת במרכז הטלפוני של בנק לאומי ירושלים 1206

תיאור משרה:

אנרגטיים/יות? אוהבים/ות אנשים? מחפשים קריירה? יש לנו הצעת עבודה בשבילכם/ן!

דרושים בנקאים/יות למרכזי בנקאות של לאומי, מרכז השירות הבנקאי הטלפוני של הבנק.


מה אנחנו מציעים?
סביבת עבודה דינאמית, צעירה ומתגמלת, הכשרה מקצועית, מסלול קידום נרחב.


מרכזי בנקאות מרכזים את מרבית הפניות הטלפוניות של לקוחות לאומי ומהווים ערוץ מקצועי ושירותי ללקוחות הבנק.
בנקאי המרכז שיסיימו את ההכשרה יקבלו ידע נרחב בעולם הבנקאות, האשראי, מיומנויות שירות והובלת שיחה.

המרכז מאופיין בסביבת עבודה דינמית, צעירה ומתגמלת.

עבודה בשעות עבודה גמישות.

 

מיקום המשרה:  ירושלים

 

כישורים נדרשים

תודעת שירות גבוהה

כושר ביטוי גבוה בעל פה
יחסי אנוש מעולים ועבודת צוות
יכולת למידה מהירה
יכולת התמודדות במצבי לחץ
נכונות להשקעה ועבודה מאומצת
אוריינטציה לשירות ומכירה

 

היקף המשרה

  • שעות פעילות המרכז א'-ה' 6:30-23:00 , ו' 6:30-14:00
  • שעות העבודה גמישות
  • המשרה מתאימה לסטודנטים
  • יום עבודה בין 6-8 שעות
  • מינימום 24 שעות שבועיות
  • גמישות לעבודה מהבית בהתאם לצורך
     

*קליטה ללאומי מהיום הראשון

 

דרישות:

עדיפות לסטודנטים המחפשים קריירה בלאומי.
כמו כן, עדיפות לבעלי/ות ניסיון תעסוקתי קודם בתחום מתן שירות.

 

כפיפות:

ראש צוות

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
דרום

בנקאי/ת במרכז הטלפוני של בנק לאומי אשקלון 1228

תיאור משרה:

אנרגטיים/יות? אוהבים/ות אנשים? מחפשים קריירה? יש לנו הצעת עבודה בשבילכם/ן!

דרושים בנקאים/יות למרכזי בנקאות של לאומי, מרכז השירות הבנקאי הטלפוני של הבנק.


מה אנחנו מציעים?
סביבת עבודה דינאמית, צעירה ומתגמלת, הכשרה מקצועית, מסלול קידום נרחב.


מרכזי בנקאות מרכזים את מרבית הפניות הטלפוניות של לקוחות לאומי ומהווים ערוץ מקצועי ושירותי ללקוחות הבנק.
בנקאי המרכז שיסיימו את ההכשרה יקבלו ידע נרחב בעולם הבנקאות, האשראי, מיומנויות שירות והובלת שיחה.

המרכז מאופיין בסביבת עבודה דינמית, צעירה ומתגמלת.

עבודה בשעות עבודה גמישות.

 

מיקום המשרה: אשקלון

 

כישורים נדרשים

תודעת שירות גבוהה

כושר ביטוי גבוה בעל פה
יחסי אנוש מעולים ועבודת צוות
יכולת למידה מהירה
יכולת התמודדות במצבי לחץ
נכונות להשקעה ועבודה מאומצת
אוריינטציה לשירות ומכירה

 

היקף המשרה

  • שעות פעילות המרכז א'-ה' 6:30-23:00 , ו' 6:30-14:00
  • שעות העבודה גמישות
  • המשרה מתאימה לסטודנטים
  • יום עבודה בין 6-8 שעות
  • מינימום 24 שעות שבועיות
  • גמישות לעבודה מהבית בהתאם לצורך
     

*קליטה ללאומי מהיום הראשון

 

דרישות:

עדיפות לסטודנטים המחפשים קריירה בלאומי.
כמו כן, עדיפות לבעלי/ות ניסיון תעסוקתי קודם בתחום מתן שירות.

 

כפיפות:

ראש צוות

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
השרון

בנקאי/ת מבואה לסניפי בנק לאומי בשרון 1034

תיאור משרה:

הבנקאות מתחילה במבואה של הסניף

שירות בנקאי  וקבלת קהל במבואה של אחד מסניפי לאומי  , מתן מענה פרונטלי ללקוחות .

מטרת התפקיד היא מיקסום חווית לקוח ומיצוי פוטנציאל עסקי במפגש הפרונטלי עם הלקוחות.

התפקיד כולל: הכוונה וסיוע בביצוע פעולות בכלל ערוצי הדיגיטל,  מתן מענה לצרכים בנקאיים (עמדת מחשב של הבנקאי) , איתור הזדמנויות עבור הלקוח /זיהוי פוטנציאל עסקי/ הצעות ערך . ייזום עסקי בסניף בשעות שאינן קבלת קהל.

היקף משרה:
משרה מלאה, 5  ימים בשבוע .
ימי א', ג' ו ה' 8:00-15.00 ובימי פיצול ב' ו ד'  8:00-18:00 

 

דרישות:

  • עמידה תחת עומס 
  • טיפול בהתמודדויות במענה פרונטלי
  • תודעת שירות גבוהה
  • מוסר עבודה גבוה 
  • אחריות ורצינות
  • עצמאות
  • אסרטיביות
  • כושר ביטוי גבוה

כפיפות:

מנהל הסניף

ממשקים:

לקוחות ועובדי הבנק

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה השרון

בנקאי.ת ללקוחות פרטיים לסניפי בנק לאומי 1004

תיאור משרה:

דרושים/ות בנקאים/יות למגזר הפרטי לתפקיד המשלב שירות לקוחות ומכירות.
אנרגטיים/יות? אוהבים/ות אנשים? מכירתיים/יות?
תנאים מעולים וקליטה כעובד הבנק מהיום הראשון!

מה אנחנו מציעים:

  • הכשרה מקצועית.
  • שכר התחלתי גבוה.
  • סביבת עבודה דינמית ומאתגרת.
  • שירות בנקאי פרונטלי וטלפוני וכן מכירת מוצרים בנקאיים ללקוחות פרטיים וללקוחות פרימיום.
  • טיפול בכל הנכסים וההתחייבויות של הלקוח.
  • ייזום מול לקוחות, גיוס לקוחות חדשים, קידום מכירות, שימור והרחבת פעילות עם לקוחות קיימים, ליווי הלקוח לאורך זמן, פגישות עם לקוחות קיימים וחדשים.
  • מכירת מוצרים בנקאיים כדוגמת: אשראים, פיקדונות, כרטיסי אשראי, גלישה ישירה באינטרנט.

במסגרת התפקיד יוכשרו הבנקאים במגוון תחומים: בנקאות, אשראי, קשרי לקוחות, שירות ושיווק על חשבון הבנק.
היקף משרה: משרה מלאה
 5 ימים בשבוע ,שעות העבודה:
א', ג', ה': - 08:00-16:00 ב+ד (פיצול) 8:00-14:00 + 16:00-19:00 (בסניפים שפתוחים בשישי, יום א' חופשי).

 

 

דרישות:

  • בגרות מלאה – חובה
  • תואר ראשון-יתרון משמעותי
  • ניסיון קודם בבנקאות/פיננסים-יתרון משמעותי
  • 1-2 שנות ניסיון בשירות ומכירות -יתרון משמעותי
  • יכולות למידה, שיקול דעת, חשיבה פרקטית וכושר ביטוי גבוה
  • תודעת שירות גבוהה, יכולת מכירה, יכולת עבודה בצוות
  • אנרגיה, דרייב, יוזמה, יכולת להתמודד עם מספר משימות במקביל,
    חוסן ועמידה באתגרים.

     

כפיפות:

מנהל מגזר

ממשקים:

לקוחות הבנק ועובדי הסניף

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

בנקאי/ת מכירות טלפוני במרכז המכירות של לאומי 1514

תיאור משרה:

בנק לאומי, הבנק המוביל בישראל, מגייס בנקאים טלפונים למוקד המכירות בראשל"צ
אם יש לך תשוקה למכירות ולתחום הפיננסי, אם את/ה מכוון מטרה ומעוניין להתפתח בתחום הבנקאות, אנחנו מזמינים אותך להצטרף לסיירת המכירות שלנו במרכז הבנקאות של לאומי בראשל"צ ולקחת חלק בצוות שמהווה את חוד החנית של השירות המוכר בבנק לאומי. 

אנחנו מציעים :

  • קליטה כעובדי בנק לאומי – מהיום הראשון.
  • שכר ותגמולים גבוהים.
  • שלל הזדמנויות קידום והתפתחות מקצועית.
  • שעות עבודה גמישות, סביבה דינאמית ואוירה משפחתית.
  • תחרויות שוות במיוחד.
  • גיבושים, הופעות והפתעות.
  • המשרה במרכז הבנקאות של לאומי בראשל"צ.

דרישות:

  • אוריינטציה מכירתית.
  • חוסן מנטלי ומוכוונות לעבודה בסביבה מוקדית.
  • ניסיון קודם בעולם המכירות.
  • נכונות והתכווננות לעמידה ביעדים.

 

כפיפות:

ראש צוות

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

רכז/ת רכש טכנולוגי באגף הרכש - משרה 2031

מערך/חטיבה: החטיבה הפיננסית

תיאור משרה:

אגף הרכש - היחידה אחראית על ביצוע עסקאות והתקשרויות הבנק עם ספקים בכל עולמות הטכנולוגיה - חומרה, תוכנה, תקשורת, יועצים, שירותי מידע וכו'.

  • ניהול הסכמי רישוי enterprise , הכרה והבנה של סוגי רישוי שונים  
  • ניהול ספקים וקבלני משנה בתחום התוכנה, יתרון להכרות עם ספקים בעולמות שירותי מידע  
  • הגדרת הצרכים בשיתוף יחידות הבנק השונות תוך איתגור הצורך ובחינת חלופות
  • ביצוע הליכי הצעות מחיר וניתוחן
  • ניהול מו"מ והתנהלות שוטפת מול ספקים 
  • גיבוש הסכמים בשיתוף היחידות ומול החטיבה המשפטית
  • מתן מענה שוטף לצרכי היחידות המקצועיות השונות

המשרה בלוד

 

    

       

דרישות:

  • ניסיון של 3 שנים ברכש IT - חובה
  • תואר ראשון חובה, יתרון לתואר בתחומי כלכלה, כספים, ניהול, עריכת דין
  • הבנה והיכרות עם עולמות הטכנולוגיה.
  • הכרת סוגי התקשרויות בעולמות הרישוי - ELA, Perpetual, SAAS
  • יכולות מוכחות בניהול מו"מ
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יכולת הובלת משימות לבד, ירידה לפרטים, ראיה מערכתית
  • יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל-פה. 
  • אנגלית ברמה גבוהה.
  • שרירותיות ויחסי אנוש טובים.
  • ידע באקסל ו- WORD - חובה

כפיפות:

מנהל רכש IT

ממשקים:

  • יחידות מקצועיות שונות בבנק 
  • עמיתים במערך
  • ספקים

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה צפון דרום ירושלים והסביבה השרון

מנהל פרויקטי בינוי 2097

מערך/חטיבה: חטיבת התפעול

תיאור משרה:

מנהל.ת פרויקטי בינוי בענף בינוי ותחזוקת סניפים , לרבות בניית משרדים / סניפים חדשים, שינויי מערך, שיפוצים וכו'. העבודה כוללת ליווי של הפרויקטים בכל שלביהם :
•    ייזום הפרויקט ובחינת הנכסים.
•    בחינת תכניות פיזיבליות והכנת המשמעויות הנגזרות לחלופות השונות בהיבטי היתכנות,  ניהול לו"ז ותקציב.
•    ניהול תכנון הפרויקט על כל שלביו.
•    ליווי הליכי רכש והתקשרויות עם קבלנים וספקים.
•    התנהלות מול גורמים בבנק ומחוצה לו (לרבות: בטחון, בטיחות, תקשורת, שיווק, נכסים וכו').
•    עבודה במערכות הבנק השונות, לרבות הכנת כתבי כמויות, הזמנות, חשבונות וכו'.
•    ניהול ופיקוח על ביצוע הפרויקט בשטח על כל שלביו בהתאם לנהלי הבנק.
•    בדיקה ואישור חשבוניות.
•    ליווי הפרויקט במהלך הבדק.
משרת שטח, מיקום המשרדים: לוד.
 

דרישות:

תואר מהנדס.ת או הנדסאי.ת בניין 
ניסיון בניהול והובלת פרוייקטי בינוי של לפחות 3 שנים.
יתרון לבעלי ניסיון בעבודות גמר. 
רישיון נהיגה חובה
תחילת עבודה: מידי
היקף משרה: 5 ימים בשבוע א'-ה' 8:00-17:00 משרה מלאה 
מיקום משרדי הבנק ברח' אבא הילל סילבר 3 לוד. 
המשרה היא משרת שטח ודורשת נוכחות מתמדת באתרי הבנק השונים, בכל רחבי הארץ.
יש לציין מספר ת.ז על גבי קורות החיים 
 

כפיפות:

ראש ענף תחזוקה ובינוי בסניפים

ממשקים:

ספקים
קבלני בינוי
ממשקים פנימיים: רכש, אדריכל הבנק, נכסים, סינוף, אכלוס, שיווק 

 

 

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

עו"ד מנוסה בבמימון עסקאות מורכבות ואשראי בינלאומי 2092

תיאור משרה:

תיאור כללי:

 מתן ייעוץ משפטי שוטף ליחידות שונות בחטיבה העסקית של הבנק בדגש על ליווי עסקאות מימון ואשראי בינלאומי, כתיבת חוות דעת, ניסוח הסכמים וניהול מו"מ לגביהם, בחינת היבטים רגולטוריים הנוגעים לתחום הטיפול.
עורך הדין נדרש להיות בעל ניסיון בתחום, עצמאי בניהול הנושאים שבטיפולו ובקבלת החלטות, בעל יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה, אנגלית ברמת שפת אם.
מיקום – קמפוס לאומי, אבא הלל סילבר 3, לוד (נגישות לרכבת).
ימי עבודה א-ה במשרה מלאה.

תיאור המשרה:

  • מתן ייעוץ משפטי שוטף ליחידות החטיבה העסקית
  • ליווי עסקאות מימון ואשראי בינלאומי, ניהול מו"מ מורכב ועריכת ההסכמים ויתר המסמכים המשפטיים הדרושים להוצאתן אל הפועל
    מוקד ידע מקצועי בנושאים שבתחום האחריות
  • השתתפות בוועדות וקבוצות עבודה בנושאים שבתחום האחריות

     

דרישות:

  • עו"ד בעל 5 שנות ניסיון במימון עסקאות מורכבות ואשראי בינלאומי
  • ניסיון בניהול מו"מ מורכב
  • יכולת ביטוי מצוינת בכתב ובע"פ
  • אנגלית ברמת שפת אם


     

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

אנליסט/ית אשראי למערך העסקי 1996

מערך/חטיבה: החטיבה עסקית

תיאור משרה:

החטיבה העסקית בבנק לאומי מטפלת בתאגידים הגדולים במשק ונותנת אשראי לעסקאות הענק.
תיאור התפקיד:

  •  ניתוח דוחות כספיים וצרכי אשראי של חברות ותאגידים.
  • כתיבת ועדות אשראי, בקשות שוטפות, מתן הוראות וביצוע בקרה.
  • מימוש החלטות עסקיות, וטיפול שוטף בתיקי הלקוחות.
  • טיפול בדוחות ודיווחים תקופתיים.
  • היקף משרה: משרה מלאה ימים א'-ה' .
  • מיקום – קמפוס לאומי, אבא הלל סילבר לוד.



     





     

דרישות:

  • ניסיון של מעל שנתיים באנליזת אשראי/ניסיון בניתוח דוחות כספיים-חובה
  • תואר פיננסי –חובה, רו"ח-יתרון.
  • ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים.
  • יכולת אנליטית ולמידה מהירה.
  • יכולת ניהול והובלת ריבוי משימות.
  • יכולת ניסוח והבעה טובה בכתב ובעל פה.
  • דיוק, יסודיות, יכולת עבודה בתנאי עומס ולו"ז מוגדרים.
  • תודעת שרות גבוהה, תקשורת בינאישית גבוהה ויכולת עבודה בצוות.
  • יכולת גבוהה לעבוד עם ממשקים.
  • מוכוונות לפיתוח עסקים.











     

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

כלכלן/ית למרכז עסקים חולון– 1996

מערך/חטיבה: חטיבה עסקית

תיאור משרה:

המרכז מטפל בעסקים בינוניים המבצעים עסקאות מורכבות ורוכשים מוצרים בנקאיים מורכבים
 

מה התפקיד כולל:
הכנת וכתיבת ועדות ובקשות אשראי ברמות שונות.
ניתוחים דוחות כספיים, שעבודים שוטפים, והזנתם למערכות.
ניתוח תיק אובליגו של לקוח ומעקב אחר תיק האובליגו.
קבלת דרישות לאשראי, ניתוח והמלצות.
עריכת סקרים כלכליים על פירמות.
מעקב תקופתי אחר דו"חות שונים של לקוחות, תום תוקף ועדות.
טיפול בהתניות ועדת אשראים ונושאים לטיפול בהיבט האשראי
פיתוח עסקים -יוזמה והתמקדות בפיתוח עסקים חיצוני, איתור לקוחות פוטנציאלים ויצירת קשר איתם.
מעקב, רישום ודיווח שוטף.
הכנה איכותית לפגישות עומק של מנהל הלקוחות עם לקוחות הסניף.

 

דרישות:

תואר ראשון בכלכלה/ראיית חשבון - חובה
ניסיון של שנתיים לפחות בניתוח דוחות כספיים/אנליזת אשראי - חובה
חשיבה אנליטית ויכולת להסיק מסקנות, כושר תכנון, הפעלת שיקול דעת וכושר ביטוי בכתב ובעל-פה.
יכולת לעבוד באופן מסודר, מדויק, יסודי ולהיות ערני לפרטים הקטנים.
מוכוונות לעבודה עם לקוחות ולפיתוח עסקים.
 

היקף משרה: 5 ימים בשבוע, ראשון עד חמישי. עבודה רצופה מ- 08:30 עד 16:15 ובפעם בשבוע עד 16:30.

 

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

כלכלן/ית תפעול ני"ע זרים 2116

תיאור משרה:

תיאור היחידה: 

ענף תפעול ני"ע זרים הוא הגורם האחראי על תפעול הפעילות של כלל לקוחות הבנק בנושא ני"ע זרים. הן פעילות המבוצעת בלאומי באמצעות חדר עסקאות או הסניפים והן פעילות מסחר המבוצעת מחוץ ללאומי (פעילות ישירה מול ברוקרים ופעילות סליקה).
ענף תפעול ני"ע זרים הינו הכתובת לכל שאלה בתחום ני"ע זרים, של הגורמים העסקיים בבנק
או של לקוחותיהם. 
עיקרי תפקידי הענף:
סליקה ומסחר– מטפלים במסחר ובסליקה של ני"ע זרים, קרנות של כלל השווקים בחו"ל עבודה מול קסטודיאנים וברוקרים שונים .
אירועי חברה ותשלומים –טיפול בכלל אירועי החברה ( ישנם כמאה סוגים שונים ) שדורשים רמת מומחיות גבוהה, כל אירועי החברה הללו קשורים להחזקות ני"ע זרים של לקוחות הבנק.
רגולציה ומיסוי בינלאומי- טיפול בנושא מיסוי אמריקאי ואמנות מס במדינות שונות – הצוות נותן מענה לכלל הלקוחות של בנק ואחראי על עמידה של הבנק בתקנות המס בארה"ב .

תיאור המשרה:
ביצוע פעילויות בתחום הסליקה נגזרים וני"ע זרים. (פעילות הסליקה היא הוצאה לפועל של עסקאות שבוצעו בחדרי העסקאות).
תפעול פיננסי של ני"ע : מניות, אג"ח, קרנות חו"ל.
בצוע בקרות על מסמכים חיצוניים בהקשר של אמנות מס .
עבודה ישירה  עם לקוחות מוסדיים, גופים פיננסיים גדולים בארץ ובחו"ל.
הבנה פיננסית מעמיקה של העסקאות וירידה לפרטים.
טיפול בנושאים רבים בעת ובעונה אחת מול גורמים שונים.
ביצוע מעקב ובקרות לאחר הפעילות.
 

היקף משרה:
חמישה ימי עבודה בשבוע, יום א' חופשי.
(פעם בחודש עובדים ביום ראשון בתמורה לחופש ביום שישי).
העבודה בענף מתנהלת במשמרות:
8:00-16:30
12:00-20:30
14:30-23:00
שישי:
8:00-13:00.
11:00-16:00
10:00-15:00
מיקום: קמפוס לאומי, אבא הלל סילבר 3 לוד

 

דרישות:

תואר פיננסי רלוונטי – חובה.
אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
ניסיון בתפעול ני"ע זרים - חובה
ערנות גבוהה מאוד לפרטים קטנים, סדר ודיוק.
עמידה בעומסים גבוהים.
נכונות לתפקיד עם אוריינטציה תהליכית.
יכולת הפעלת שיקול דעת ומציאת פתרונות לבעיות לא שגרתיות.
עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
יכולת לתפעל מערכות שונות בעברית ובאנגלית ותוכנות OFFICE – בעיקרEXCEL
יכולת העמקה ולמידה עצמאית .
נכונות לעבודה מאומצת


 

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

מנהל/ת מיזוגים ורכישות בחטיבה העסקית 2104

תיאור משרה:

התפקיד כולל:
ניתוח בקשות למימון עסקאות רכישת חברות/פעילויות במגוון תחומים בדגש על בחינת כושר החזר החוב 
לימוד עצמאי תוך איסוף חומר ממקורות מידע שונים 
ניתוח סיכונים/סיכויים, מתן המלצות והצגה בועדות אשראי.
ניהול הקשר עם קרנות השקעה.
ניהול כלל הממשקים המעורבים בעסקה (בתוך הבנק ומחוצה לו) והובלת מו"מ מול לקוח ועורכי דין, לגיבוש הסכמי מימון והוצאת העסקה לפועל.
הצגת נושאים מקצועיים בפורומים שונים
מיקום: אבא הלל סילבר 3, לוד
 

 

דרישות:

תואר ראשון כלכלי/פיננסי-חובה. תואר שני פיננסי/משפטי  - יתרון.
ניסיון משמעותי של לפחות 5 שנים בתחום האשראי העסקי, לרבות הובלה עצמאית של עסקאות.
ניסיון בקריאת וניתוח דוחות כספיים- חובה
יכולת אנליטית גבוהה וחשיבה מעמיקה
יכולת גבוהה לנהל קשרי ממשקים/לקוחות ותודעת שירות גבוהה 
יכולת למידה יזומה ועצמאית ויכולת הנעת תהליכים באופן עצמאי 
ניסיון בניהול מו"מ 
יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב 
אנגלית ברמה גבוהה

 


 

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

אנליסט/ית מימון מורכב בחטיבה העסקית 2117

מערך/חטיבה: החטיבה עסקית

תיאור משרה:

תיאור יחידה : הענף עוסק בניתוח, ליווי והוצאה לפועל של עסקאות מימון מורכבות בתחום מימון מיזוגים, רכישות ותכניות השקעה.
מיקום: קמפוס לאומי, אבא הלל סילבר 3 לוד
תיאור המשרה: 

ליווי והוצאה לפועל של עסקאות מימון מורכבות בתחום תכניות השקעה הכולל:

  • ניתוח בקשות למימון פרויקטים ותכניות השקעה במגוון תחומים בדגש על בחינת כושר החזר החוב
  • ניתוח סיכונים/סיכויים ומתן המלצות
  • ניהול כלל הממשקים בעסקה כולל גורמים מתוך הבנק ומחוץ כמו לקוחות, יועצים וכד'
  • ניהול והובלת מו"מ מול לקוח
  • לימוד עצמאי תוך איסוף חומר מקורות מידע שונים
  • הצגת נושאים מקצועיים בפורומים שונים
  • בניית מתודולוגיות בתחום מימון שונים









     





 

דרישות:

  • תואר ראשון כלכלי/פיננסי- חובה 
  • לפחות 2 שנות ניסיון בתחום ניתוח אשראי - חובה
  • ניסיון בעבודה עם מודלים פיננסיים מורכבים - חובה
  • ניסיון בקריאת וניתוח דוחות כספיים- חובה
  • ניסיון ומיומנות בתוכנת אקסל - חובה
  • יכולות אנליטיות וניתוח גבוהות
  • עצמאות ויכולת למידה יזומה ועצמאית ויכולת הנעת תהליכים באופן עצמאי
  • ניסיון ניהול מו"מ והובלת עסקאות מול מספר רב של גורמים
  • יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב
  • אנגלית ברמה גבוהה




















     

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה ירושלים והסביבה

מהנדס.ת החשמל - משרה 2131

תיאור משרה:

לבנק לאומי דרוש.ה מהנדס.ת החשמל שיהווה הסמכות הבכירה ב"לאומי" בתחום החשמל זרם חזק במתח גבוה ובמתח נמוך.
מומחה.ית תוכן ראשי לנושא החשמל וריכוז הקשר של הבנק מול ארגונים חוץ-בנקאיים. 
גיבוש מדיניות ארוכת טווח בנושא תשתיות החשמל והתאמתה לצרכי הבנק. המדיניות תתחשב בעקרונות של אמינות אספקת חשמל, זמינות, יתירות ושרידות.
ייזום והובלת פרויקטים רב שנתיים בתחום החשמל ובתחומים משיקים בעלי יתרונות טכנו-כלכליים תוך שילובם בכיווני ההתפתחות של תשתיות הבנק.
זיהוי תקלות סיסטמטיות ונקודות תורפה במערכות החשמל  וגיבוש המלצות לדרכי התמודדות איתן. ינתן דגש לטיפול במתקנים אסטרטגיים של הבנק.
ניהול ממשקים מול יועצים חיצוניים בעלי מומחיות תוכן מיוחדת לצורך ייעוץ שוטף.
קביעת קווים מנחים למתקן החשמל בפרויקטים מיוחדים ובכלל זה : הגדרת סוג חיבור החשמל, רמת ואמצעי הגיבוי והגדרת משמעויות לבינוי במתקן קיים.
הכנת וביצוע של תכניות התייעלות אנרגטית באתרי בנק לאומי.
תכנון לוחות חשמל באתרים קטנים עד כ 3X200 אמפר.
מעקב ובקרה אחר צריכות החשמל באתרי הבנק וטיפול בחריגים.
 

ניהול הקשר עם חברת החשמל :
לשמש איש/אשת הקשר של "לאומי" מול חברת החשמל.
ביצוע הזמנת חיבורי חשמל חדשים והגדלת חיבורי חשמל קיימים.
ניהול קשר שוטף בהיבטים תפעוליים עם חברת החשמל.
עדכון חברת החשמל בכוונות הפיתוח העתידיות של הבנק לצורך שילוב תוכניות הפיתוח של החברה עם צרכי הבנק.
 

ניהול נושא חסכון באנרגיה :
ביצוע בקרה על חשבונות החשמל של הבנק, הצגת הנתונים וניתוחם.
איתור טכנולוגיות ושיטות לחסכון בחשמל ובדיקת התאמתן ליישום במתקני הבנק.
ריכוז הפעילות בנושא תקנים, סקרי אנרגיה וקשר עם משרד התשתיות.
 

 

דרישות:

  • תואר מהנדס חשמל
  • ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות בתחום החשמל 
  • ניסיון של 5 שנים לפחות בניהול תחום החשמל בארגון בעל צריכה של למעלה מ 1 מיליון קוט"ש בשנה
  • ניסיון של 3 שנים בתכנון לוחות חשמל



     

כפיפות:

ראש ענף בינוי ותחזוקה

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
צפון

כלכלן/ית למרכז עסקים חיפה– 2124

מערך/חטיבה: חטיבה עסקית

תיאור משרה:

המרכז מטפל בעסקים בינוניים המבצעים עסקאות מורכבות ורוכשים מוצרים בנקאיים מורכבים
 

מה התפקיד כולל:
הכנת וכתיבת ועדות ובקשות אשראי ברמות שונות.
ניתוחים דוחות כספיים, שעבודים שוטפים, והזנתם למערכות.
ניתוח תיק אובליגו של לקוח ומעקב אחר תיק האובליגו.
קבלת דרישות לאשראי, ניתוח והמלצות.
עריכת סקרים כלכליים על פירמות.
מעקב תקופתי אחר דו"חות שונים של לקוחות, תום תוקף ועדות.
טיפול בהתניות ועדת אשראים ונושאים לטיפול בהיבט האשראי
פיתוח עסקים -יוזמה והתמקדות בפיתוח עסקים חיצוני, איתור לקוחות פוטנציאלים ויצירת קשר איתם.
מעקב, רישום ודיווח שוטף.
הכנה איכותית לפגישות עומק של מנהל הלקוחות עם לקוחות הסניף.

 

דרישות:

תואר ראשון בכלכלה/ראיית חשבון - חובה
חשיבה אנליטית ויכולת להסיק מסקנות, כושר תכנון, הפעלת שיקול דעת וכושר ביטוי בכתב ובעל-פה.
יכולת לעבוד באופן מסודר, מדויק, יסודי ולהיות ערני לפרטים הקטנים.
מוכוונות לעבודה עם לקוחות ולפיתוח עסקים.
 

היקף משרה: 5 ימים בשבוע, ראשון עד חמישי. עבודה רצופה מ- 08:30 עד 16:15 ובפעם בשבוע עד 16:30.

 

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

אנליסט/ית Middle Office

מערך/חטיבה: החטיבה עסקית

תיאור משרה:

ענף חדר תיכון (Middle Office) בחטיבת שוקי הון אחראי על ניהול סיכוני השוק בפעילות המסחר בני"ע, מט"ח ונגזרים בחדרי המסחר והנוסטרו, כמו גם על ניהול סיכונים במערכים התומכים בחטיבת שוקי הון.
היחידה מהווה יחידה כלכלית של החטיבה, שאחראית על שיקוף תמונת ביצועי המסחר להנהלת הבנק, ועל ביצוע אנליזה, בקרה, מדידה ודיווח נרחב להנהלת החטיבה, תוך קיום ממשקי עבודה הדוקים ודינמיים עם חדרי העסקאות וצוותים טכנולוגים.
מיקום – קמפוס לאומי, אבא הלל סילבר לוד
ימי עבודה – שני עד שישי


 




 

דרישות:

•    תואר שני פיננסי – חובה 
•    ניסיון מוכח במסחר או בניהול סיכונים בעולם המסחר – חובה
•    הכרת שוק ההון המקומי, הבינלאומי ומוצרי המט"ח והנגזרים - חובה
•    יכולות טכנולוגיות, ניסיון עבודה בכלי BI ותוכנה מתקדמים - יתרון
•    הבנה וחשיבה אנליטית עמוקה עם יכולת ניתוח נתונים ברמה גבוהה
•    סקרנות, ראש גדול/ה, חריצות, דיוק, ואחריות
•    יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות ומול ממשקים בארגון בתנאי לחץ
•    שליטה ברמה גבוהה ב Excel.






 

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה צפון דרום ירושלים והסביבה השרון

ממונה על בטיחות באש בבנק לאומי 2133

תיאור משרה:

הממונה בטיחות אש בבנק  אחראי.ת על טיפול בכל נושא בטיחות באש באתרי הבנק השונים, קמפוס וסניפים, טיפול בפערים עד לקבלת אישורי כבאות, טיפול מול חברות וספקים בתחום גילוי וכיבוי אש, כריזה, יועצי בטיחות, אחריות על תקינותם של אמצעי כיבוי וגילוי אש, כגון: מתזים, מערכות כריזה, משאבות כיבוי, מעברי ויציאות חירום וכדומה.  שמירה על הנחיות, תקנות וחוקי בטיחות באש, ליווי וניהול פרויקטים בתחום בטיחות באש, ליווי והנחיות למנהלי בינוי בפרויקטים חדשים. 

העבודה במסגרת ענף בינוי ותחזוקה בסניפים, שאחראי על התחזוקה השוטפת בסניפים, בטיחות אש, לרבות תחזוקת מנע ושבר, ניקיון, שינויי מערך, שיפוצים (שיפור נראות), פרויקטי בינוי בהיקפים קטנים, מיזוגים וכו', על היחידה לייצר רמת שירות גבוהה תוך העלאת האיכות והורדת העלות. בנוסף הענף אחראי לייצר סביבה מתוחזקת, נקייה ונעימה הן לעובדי הסניפים והן ללקוחות הבנק.

מיקום המשרדים: לוד. 

המשרה היא משרת שטח ודורשת נוכחות מתמדת באתרי הבנק השונים, בכל רחבי הארץ.
עבודה שוטפת מול ממשקים כגון רשות כבאות והצלה, ספקים, קבלנים, יועצי בטיחות וכן מול הגורמים הרלוונטיים בבנק.

היקף משרה: 100% משרה, שעות עבודה א-ה, שעות 08:00-17:00, נדרשת כוננות לעבודה בשעות לא שגרתיות.

העסקה מיידית.


 

 

דרישות:

ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות בתחום בטיחות באש ובעבודה מול רשות כבאות והצלה - חובה
הכרות מעמיקה עם מערכות גילוי וכיבוי אש, כריזה, שחרור עשן תקנות בטיחות באש, לרבות חוק התכנון והבניה - חובה 
תעודת ממונה בטיחות באש - חובה
תואר ראשון / שני – יתרון
זמינות מיידית - יתרון
ניסיון בעבודה בארגונים גדולים מעל 2000 עובדים
נדרשת כוננות לעבודה בשעות לא שגרתיות 
רישיון נהיגה חובה




 

כפיפות:

ראש ענף תחזוקה ובינוי בסניפים

ממשקים:

נכסים , בינוי , תחזוקה, יועצים, ספקים, קבלנים
רשות כבאות והצלה

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

רו"ח במערך החשבונאות 2134

תיאור משרה:

הכנת ביאורים למאזן ודיווחים לבנק ישראל.
מיכון ושיפור תהליכי עבודה.
ניהול ממשקים מקצועיים עם גורמים בחטיבות השונות לצורך הפקת הדוחות הכספיים.
בקרת איכות של תוצרי העבודה של עובדי התחום.
התנהלות מול רואי החשבון המבקרים.
שותפות בהכנת תוכניות העבודה ומעקב אחר ביצוען.
ליווי מקצועי של תהליכים רוחביים בבנק.
ניתוח והטמעה של הוראות רגולטוריות חדשות.
ניהול, ליווי וחניכה של עובדי התחום.
הובלת תהליכים מקצועיים. 


 

 

דרישות:

תואר ראשון פיננסי- חובה.
רישיון רו"ח-חובה.
ניסיון  כרו"ח אשכול פיננסי ממשרדים/חברות ביטוח/בנקים- יתרון.
מחויבות לשעות נוספות מרובות, בעיקר בתקופת הדוחות.
כישורים אנליטיים גבוהים, יסודיות ויעילות.
ראיית רחבה וביקורתית.
יחסי אנוש מעולים, עבודת צוות טובה.
ידע וניסיון בעבודה בלאומי – יתרון.
כושר ביטוי גבוהה ויכולת טובה בהעברת מסרים.
יכולת התמודדות עם עומסים כבדים ומצבי לחץ.
יכולת הובלת תהליכים מורכבים. 



 

כפיפות:

מנהל תחום

ממשקים:

הנהלת החטיבה.
עמיתים ממערך החשבונאות ומיחידות נוספות בבנק.
בנק ישראל – יחידות דיווח ופיקוח.
רואי החשבון המבקרים.

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

כלכלן/ית לענף ניהול ותפעול מוצרי מט"ח ונגזרים 2137

תיאור משרה:

מה עושה היחידה:
ענף ניהול ותפעול מוצרים במט"ח ונגזרים בחטיבת שוקי הון עוסק בניהול, תפעול, ניתוח, בקרה ודיווח חשבונאי של נגזרי מט"ח שמנוהלים בחטיבת שוקי הון. העבודה בממשק ישיר מול חטיבת החשבונאות, חדרי העסקאות, טכנולוגיות, מוסדות פיננסים בארץ ובחו"ל ועוד.
תפקיד משמעותי, דינאמי ומעמיק בצומת מרכזית של תהליכים פיננסיים מורכבים בארץ ובחול.

מיקום: קמפוס לאומי, אבא הלל סילבר 3, לוד

היקף המשרה: חמישה ימי עבודה בשבוע, ב'-ו' 
העבודה מתנהלת במשמרות:

ימי חול:
8:00-16:30
11:00-19:30
שישי:
8:00-13:00. 
11:00-16:00
10:00-15:00


תיאור המשרה:
•    ניהול ותפעול עסקות נגזרים במט"ח.
•    בקרה, ניהול ותפעול, בקרה המערכות החשבונאיות.
•    ניהול העסקאות: הפעלת שיקול דעת בנוגע לעסקאות השונות, גזירת משמעויות ובחינת הסיכונים. הבנה פיננסית מעמיקה של העסקאות וירידה לפרטים. 
•    ביצוע מעקב ובקרות לאחר הפעילות.
•    נדרשת הבנה פיננסית וחשבונאות בעסקאות נגזרים כולל בדיקת סבירות והשוואה של דוחות כספיים במערכת הפיננסית.
 

דרישות:

•    תואר פיננסי בכלכלה/ראיית חשבון.
•    הבנה של שוק ההון, ועסקות נגזרים (יתרון)
•    הבנה ויכולת ניתוח חשבונאי
•    חשיבה אנליטית 
•    דיוק, ירידה לפרטים ותשומת לב גבוהה לאיכות העבודה
•    אחראיות, תודעת שירות גבוה ומסירות
•    יכולת עבודה עצמאית ובצוות, יחסי אנוש טובים
•    אנגלית ברמה גבוהה.
•    שליטה טובה באקסל ובכלים אנליטיים


 

כפיפות:

ראש צוות

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

כלכל/ית למערך בניה ונדלן - ענף בניה ונדל"ן חו"ל 2143

תיאור משרה:

מה עושה היחידה:
הענף מלווה חברות נדל"ן מובילות בארץ ובחו"ל, תוך מימון עסקאות ליווי בניה להקמת נדל"ן למגורים ולהקמת נכסים מניבים.
לענף התמחות במימון נדל"ן בחו"ל.
מיקום – קמפוס לאומי, אבא הלל סילבר 3 לוד (קיימת נגישות לרכבת)
משרה מלאה ימים א-ה
 

דרישות:

מה עושים בתפקיד:
ביצוע ניתוחים כלכליים, ניתוח דוחות כספיים, ניתוח פרויקטי בנייה (דוחות אפס - תוכניות עסקיות ודוחות מעקב), וניתוחים אחרים של החברות.
כתיבת בקשות אשראי עבור פרויקטים/ עסקאות מורכבות ושוטפות. הצגתן בועדות סינון ואשראי.
ביצוע ומעקב אחר דו"חות חודשיים/רבעוניים/שנתיים הן פנימיים ורגולטורים והן חיצוניים.
קשר שוטף עם השלוחות בחו"ל, טיפול יום יומי בבקשות ואירועים שונים, פגישות עם לקוחות.
טיפוח ושימור הקשר עם השלוחות בחו"ל בדגש על רמת שירות גבוהה מאוד ומכוונות לפיתוח עסקים.


 

כפיפות:

מנהל לקוח

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
צפון

נציג.ת גבייה למוקד הטלפוני בנשר 2146

מערך/חטיבה: חטיבה בנקאית

תיאור משרה:

  • המשרה כוללת ביצוע שיחות יזומות ללקוחות פרטיים, אשר חורגים מהמסגרת המאושרת, במטרה להסדיר את החוב בחשבון, בהסכמה עם הלקוח
  • העבודה בעומסים גבוהים וריבוי משימות
  • עבודה כחלק מצוות תוך חלוקת משימות וגיבוי ותמיכה הדדיים
  • המרכז יושב בבית אליר – נשר, חיפה
  • שעות פעילות המוקד - 08.00-16.00
  • נכונות לביצוע שעות נוספות

     

דרישות:

  • ניסיון בשירות לקוחות ובעבודת גבייה – יתרון
  • עדיפות לבעלי ידע וניסיון בבנקאות ושירותים בנקאים.
  • יכולת וורבלית גבוהה
  • יכולת עבודה עצמאית
  • יכולת למידה והפעלת שיקול דעת
  • יכולת ניהול מו"מ עם לקוחות
  • יחסי אנוש טובים מול לקוחות ויכולת עבודה בצוות
  • סגנון עבודה מסודר ומדויק
  • מוטיבציה גבוהה וראש גדול



     

כפיפות:

ראש תחום

ממשקים:

לקוחות הבנק ועובדי החטיבה הבנקאית

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

נציג.ת גבייה טלפוני ל Pepper - בתל אביב 2145

מערך/חטיבה: חטיבת אסטרטגיה

תיאור משרה:

  • נציג.ת גבייה טלפוני ל Pepper- , הבנק הדיגיטלי של לאומי
  • המשרה כוללת ביצוע שיחות יזומות ללקוחות פרטיים, אשר חורגים מהמסגרת המאושרת, במטרה להסדיר את החוב בחשבון, בהסכמה עם הלקוח
  • העבודה בעומסים גבוהים וריבוי משימות
  • עבודה כחלק מצוות מגובש, באווירה צעירה ודינמית, תוך חלוקת משימות וגיבוי ותמיכה הדדיים
  • המרכז נמצא ברחוב יבנה, ת"א
  • שעות פעילות המוקד 8:30-16:30 / 9:00-17:00
  • קליטה כעובד.ת הבנק מהיום הראשון
  • בונוסים אישיים בכפוף לעמידה ביעדים









     

דרישות:

  • ניסיון בשירות לקוחות ובעבודת גבייה – יתרון
  • עדיפות לבעלי ידע וניסיון בבנקאות ושירותים בנקאים.
  • יכולת וורבלית גבוהה
  • יכולת עבודה עצמאית
  • יכולת למידה והפעלת שיקול דעת
  • יכולת ניהול מו"מ עם לקוחות
  • יחסי אנוש טובים מול לקוחות ויכולת עבודה בצוות
  • סגנון עבודה מסודר ומדויק
  • מוטיבציה גבוהה וראש גדול



     

כפיפות:

ראש תחום

ממשקים:

לקוחות הבנק ועובדי החטיבה

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה צפון דרום ירושלים והסביבה השרון

ראש ענף בינוי ותחזוקה 2120

תיאור משרה:

  • אחריות על הובלה כוללת של תחום הנדל"ן, הבינוי והתחזוקה בכלל אתרי החברה בפריסה ארצית.
  • התפקיד כולל ניהול שוטף של כלל תשתיות החברה במספר אתרים,  פרויקטי בינוי משלב הייזום, תמחור, ביצוע ומסירה, תחזוקה מונעת ושוטפת.
  • ניהול עשרות ספקים וקבלנים בתחום הבינוי והתחזוקה, החשמל, מערכות אלקטרומכניות, ניקיון וכו'.
  • היקפי עבודה מנהל פרויקט בינוי:
    מ- 250 אתרים ומעלה. (אתרים בשירות לקהל – מענה להיבטי נגישות וכו..).
    300,000 מטר בנוי בחלוקה למספר אתרים ובהיקף עבודה עם ספקים בכ- 100 מ' ₪ בשנה לפחות.

תחומי אחריות עיקריים:

  1. ניהול תחום הנדל"ן והבינוי:
    • ניהול וליווי פרויקטי בינוי, שיפוץ והתאמות במבנים.
    • אחריות על תכנון וליווי פרויקטים מקצה לקצה – משלב תכנון ראשוני, דרך מכרזים, ניהול קבלנים ועד מסירה.
    • עבודה שוטפת מול אדריכלים ויועצים, רשויות מקומיות וגורמי רגולציה.
    ניהול יחידות בינוי, תחזוקה, אלקטרומכני, חשמל, בטיחות אש ובטיחות בעבודה.
    הסכמי רכש , מעבר ופתיחת חוזים מול ספקים.
  2. אחריות על תחזוקת המבנים והמערכות:
    • ניהול מערך התחזוקה השוטפת והמונעת בכלל אתרי החברה (כולל חדר מחשב 24/7 ).
    • אחריות על תקינות, זמינות ותפעול תקין של כלל המערכות הטכניות (חשמל, מיזוג אוויר, אינסטלציה, מעליות, מערכות אלקטרומכניות ועוד).
    • בקרה על איכות התחזוקה, עמידה בזמנים ובלוחות תקציב.
  3. ניהול עובדים וקבלני משנה:
    • ניהול ישיר של צוותי חשמלאים, טכנאים, אבות בית, אנשי אחזקה ועוד.
    • ניהול ופיקוח על קבלנים וספקים בתחומי בינוי ותחזוקה, כולל עמידה בהסכמים ובתקני איכות ובטיחות.
    • הכשרת עובדים, פיתוח מקצועי וניהול שוטף של המשאב האנושי בתחום.
  4. ניהול תקציבי:
    • תכנון וניהול תקציבי בינוי ותחזוקה, כולל בקרה על הוצאות, תכנון שנתי ורב-שנתי.
    • ניהול מו”מ עם ספקים, אחריות על מכרזים והתקשרויות ארוכות טווח.
  5. שיפור תהליכים וחדשנות:
    • הטמעת שיטות עבודה מתקדמות, מערכות ניהול תחזוקה כלים לניהול פרויקטים ותהליכי בקרה.
    • קידום פרויקטים לשיפור תהליכי עבודה.

     

דרישות:

  • תואר ראשון בהנדסת בניין / הנדסאי בניין – חובה.
  • תואר שני בניהול / מנהל עסקים – יתרון.
  • ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול צוות עובדים של 10 עובדים לפחות (בתחום ניהול פרויקטי בינוי / תחזוקה שוטפת) – חובה.
  • ניסיון בבנייה / שיפוצים של משרדים (מפעלים פחות רלוונטי) של לפחות 10 פרויקטים במקביל, בהיקף של 30 מש״ח בשנה .
  • ניסיון ניהולי משמעותי של עובדים וקבלנים.
  • היכרות עם רגולציה, תקנים וחוקים רלוונטיים (רישוי עסקים, בטיחות, תכנון ובניה).
  • ניסיון בניהול קמפוסים.
  • ניסיון משלב התכנון עד שלב הביצוע כולל החזקה שוטפת.


     

כפיפות:

ראש אגף

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

אם ברצונך להגיש מועמדות ליותר ממשרה אחת. יש לסמן את המשרות הרצויות וללחוץ על "שלח קו"ח למשרות המסומנות"