אבטחת מידע
אמצעי האבטחה המתקדמים של לאומי
לתשומת ליבכם: קיבלתם הודעה או שיחת טלפון שנראית חשודה? זכרו שאין להעביר מידע אישי על החשבון או ללחוץ על קישורים. בנוסף, יש להודיע מידית למוקד הגנת הסייבר של לאומי במייל abuse@bll.co.il (24 שעות ביממה).
לאומי מיישם במערכותיו אמצעים מתקדמים לאבטחת פעילותך ולשמירה על פרטיותך, סודיות הנתונים והמידע העומדים לרשותך.
עיקר האמצעים:
- הזדהות בכניסה למערכת - זיהוי באמצעות קוד משתמש וסיסמה אישית.
- שאלות זיהוי - מנגנון הזדהות המאפשר קבלת שירותים בנקאיים באינטרנט ובלאומי 5522*, אשר דורשים זיהוי מוגבר, באופן פשוט, אינטואיטיבי וללא התערבות בנקאי.
- בסיס הנתונים - מחשב הבנק ובסיסי הנתונים אינם מחוברים ישירות אל האינטרנט והגישה אל נתוני הלקוחות מוגנת באמצעות מערכות מתקדמות של אבטחת מידע.
- הצפנת התקשורת - העברת המידע בין מחשבי הבנק למחשבך, דרך רשת האינטרנט, מתבצעת בתקשורת מוצפנת (SSL ברמה של 128bit).
- רישום כאתר אמיתי - אתרי הבנק רשומים אצל חברת VeriSign האמריקנית כאתרים מאובטחים, ומכילים מנגנון המאפשר הפניה ל- VeriSign כגורם שלישי ובלתי תלוי, לקבלת אישור כי מדובר באתרים הרשמיים של הבנק.
- רכיבי הגנה – מגוון רכיבי סינון ברמת תקשורת (Firewalls, נתבים וכדומה) ורכיבי הגנה וסינון תשתיתיים ואפליקטיביים.
- לוג (יומן) פעילות - שמירת פירוט האירועים של משתמשי המערכת.
- פיקוח ובקרה - מופעלים אמצעי פיקוח ובקרה מתמידים על ההתקשרות לאתר.
- דיווח - המערכת מדווחת למערכות בקרה של הבנק על ניסיונות פריצה.
- בדיקות אבטחת מידע - מתבצעות בדיקות מחמירות של המערכת ורכיביה, על ידי גורמים חיצוניים המתמחים בכך.
למידע מורחב נוסף בנושאי אבטחת מידע, לחץ על הקישורים: